quote:Nee, maar heb die leeftijd wel gehad ja, jij ook??
Op zondag 9 februari 2003 01:53 schreef michiel- het volgende:[..]
Jij ... bent een breezer chick?
[..]EERST zangles, en dan pas zo'n show winnen ... omgekeerd is het niet echt eerlijk voor de deelnemers die al wel het 'talent' in huis hebben.
En wat ik bedoelde was; OF hij wint (dan komt hij toch niet zo heel ver dus das eigenlijk wel jammer) OF hij wint niet, neemt een paar jaar zangles en breekt dan door..
quote:Ach - het gaat toch prima zo. Het is gewoon een commerciele onderneming - en we doen er met zijn allen gezellig aan mee, ik vermaak me kostelijk ieg.
Op zondag 9 februari 2003 01:58 schreef michiel- het volgende:[..]
Ik weet waar je 't over hebt ... wat ik me dan altijd afvraag: waarom is/komt er geen wet die dit soort zaken regelt? Een verplichte ... hoe noem je zo iemand ook alweer ... notaris geloof ik? Iemand die de uitkomsten checkt ... (en dan nog valt er te cheaten, maarja)
quote:
Op zondag 9 februari 2003 01:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zag alleen maar 13 jarige meisjes bij die Gareth Gates, mogen die alleen naar binnen ?
quote:Omdat ze ook beter was!
Op zondag 9 februari 2003 01:58 schreef SCH het volgende:
Marieke had er zelfs meer dan Dewi en David. Hoe kan dat nou?
quote:Hoe weet jij dat dan?
Op zondag 9 februari 2003 01:58 schreef SCH het volgende:[..]
Maar Jim had vanavond de minste stemmen - toch zit hij er nog in. Marieke had er zelfs meer dan Dewi en David. Hoe kan dat nou?
quote:Nou - heb even meegekeken in de computer.
Op zondag 9 februari 2003 02:01 schreef Shirley het volgende:[..]
Hoe weet jij dat dan?
quote:
Op zondag 9 februari 2003 02:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Omdat ze ook beter was!
... Veel beter zelfs.
quote:Jaaaa tuurlijk....
Op zondag 9 februari 2003 02:02 schreef SCH het volgende:[..]
Nou - heb even meegekeken in de computer.
quote:De breezer-chick leeftijd is reed lang verleden tijd,
Op zondag 9 februari 2003 01:59 schreef Taurus het volgende:[..]
Nee, maar heb die leeftijd wel gehad ja, jij ook??
quote:Ik denk dat als hij 'later' terugkomt, de impact kleiner zal zijn ... mensen vergeten 'idolen' snel....
En wat ik bedoelde was; OF hij wint (dan komt hij toch niet zo heel ver dus das eigenlijk wel jammer) OF hij wint niet, neemt een paar jaar zangles en breekt dan door..
quote:Idd. En alweer moet ik je een keer gelijk geven.
Op zondag 9 februari 2003 02:00 schreef SCH het volgende:Ach - het gaat toch prima zo. Het is gewoon een commerciele onderneming - en we doen er met zijn allen gezellig aan mee, ik vermaak me kostelijk ieg.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 09-02-2003 02:04]
quote:Nou over jouw twijfelen aan Jim maak ik me ook niet meer druk zeg..
Op zondag 9 februari 2003 02:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Omdat ze ook beter was!
... Veel beter zelfs.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 02:02 schreef jerney het volgende:[..]
quote:Nee echt - ze hebben nog wel even getwijfeld of ze Jim er dan toch al niet moesten uitgooien vandaag, maar hij staat gepland bij de laatste 4 omdat hij veel publiek trekt. Bij Marieke was haar zus steeds een belangrijke overweging. Goed in de bladen enzo.
Op zondag 9 februari 2003 02:02 schreef Shirley het volgende:
Jaaaa tuurlijk....
quote:Wanneer krijgt het 'domme volk' dan bewijs te zien van het 'doorgestoken-kaart-gedoe'? Kortom, hoe weet je 100% zeker dat het idd allemaal fake is?
Op zondag 9 februari 2003 02:03 schreef golfer het volgende:[..]
Idd. En alweer moet ik je een keer gelijk geven.
Nu nog de rest van het RLS/BBzoveel volk eens zover krijgen dat ze ook door hebben dat het allemaal doorgestoken kaart-gedoe is, ter meerdere eer en glorie van de kassa van de producers, of in dit geval de platenbonzen die in de jury zitten.
quote:Is geen twijfel hoor! Ik kan nog net wel een boeiend optreden onderscheiden van een saai optreden.
Op zondag 9 februari 2003 02:03 schreef Taurus het volgende:
Nou over jouw twijfelen aan Jim maak ik me ook niet meer druk zeg..Das me nu wel duidelijk..
quote:Is dat niet gewoon jouw idee? Geloof er nl. niks van wat jij zegt.
Op zondag 9 februari 2003 02:04 schreef SCH het volgende:[..]
Nee echt - ze hebben nog wel even getwijfeld of ze Jim er dan toch al niet moesten uitgooien vandaag, maar hij staat gepland bij de laatste 4 omdat hij veel publiek trekt. Bij Marieke was haar zus steeds een belangrijke overweging. Goed in de bladen enzo.
quote:Denk je dat ze die fake naar buiten brengen dan. Het maakt toch ook helemaal niet uit verder?
Op zondag 9 februari 2003 02:06 schreef michiel- het volgende:[..]
Wanneer krijgt het 'domme volk' dan bewijs te zien van het 'doorgestoken-kaart-gedoe'? Kortom, hoe weet je 100% zeker dat het idd allemaal fake is?
quote:ik betwijfel het ook
Op zondag 9 februari 2003 02:07 schreef Shirley het volgende:[..]
Is dat niet gewoon jouw idee? Geloof er nl. niks van wat jij zegt.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 02:07 schreef Shirley het volgende:[..]
Is dat niet gewoon jouw idee? Geloof er nl. niks van wat jij zegt.
quote:Een boel breezah-chickz zou gebaat zijn bij het bewijs dat jij kan leveren, daar ze van het SMS-geld nu weer vaker naar de disco kunnen ...
Op zondag 9 februari 2003 02:07 schreef SCH het volgende:[..]
Denk je dat ze die fake naar buiten brengen dan. Het maakt toch ook helemaal niet uit verder?
[Dit bericht is gewijzigd door michiel- op 09-02-2003 02:10]
quote:Denk je dat ze er dan mee zouden stoppen? Geloof ik niet. Het is een bewuste illusie.
Op zondag 9 februari 2003 02:09 schreef michiel- het volgende:[..]
Een boel breezah-chickz zouden gebaat zijn bij het bewijs dat jij kan leveren, daar ze van het SMS-geld nu weer vaker naar de disco kunnen ...
quote:Dat "bewijs" zal je nooit officieel te zien krijgen, daarvoor is het "wereldje" te solidair met elkaar.
Op zondag 9 februari 2003 02:06 schreef michiel- het volgende:Wanneer krijgt het 'domme volk' dan bewijs te zien van het 'doorgestoken-kaart-gedoe'? Kortom, hoe weet je 100% zeker dat het idd allemaal fake is?
Maar als je een beetje ingevoerd bent in de media-wereld is het wel een bekend gegeven.
quote:Ja - ik zie er ook geen kwaad in. Het is wel erg stout natuurlijk
Op zondag 9 februari 2003 02:10 schreef golfer het volgende:[..]
Dat "bewijs" zal je nooit officieel te zien krijgen, daarvoor is het "wereldje" te solidair met elkaar.
Maar als je een beetje ingevoerd bent in de media-wereld is het wel een bekend gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |