abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207335580
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ring-en-mensenhandel

quote:
De domrechtse bokskampioen en vrouwenhater Andrew Tate die door de 19-jarige activiste Greta Thunberg met één rake tik tegen het digitale canvas werd gekwakt, wordt beschuldigd van mensenhandel en het ontvoeren van ten minste twee meisjes. Dat melden media in Roemenië, het land waar Tate samen met zijn broer Tristan woont.

Woensdag pochte Tate nog met zijn bezit van een groot aantal dure en vervuilende auto’s. Donderdag deed de Roemeense politie een inval in het huis van Tate, vergezeld van een oplegger om auto’s in beslag te kunnen nemen. De inval zou uitgevoerd zijn door een speciale taskforce die zich richt op georganiseerde misdaad en terrorisme. Meerdere media doen verslag van de inval, de Roemeense autoriteiten hebben nog geen officiële mededeling gedaan.
Slechte dagen voor Tate, nadat hij eerder nog een aardige klap moest incasseren van Thunberg
twitter

OP is niet van mij uiteraard.
  vrijdag 30 december 2022 @ 16:38:44 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207335608
En ja, dit is idd fatshaming en staat totaal niet in verhouding tot de small dick opmerking van Thunberg richting een vrouwonvriendelijke vent die ook nog eens uit het niets begint haar te mentionen over zijn dikke auto's.
quote:
Tijdens het debat over klimaatonderzoek waren Van Gent en De Mos het niet eens over de aanpak van het klimaatprobleem en het stijgen van de zeespiegel.

Toen Van Gent de PVV verweet het probleem niet serieus te nemen liet De Mos zich verleiden tot de uitspraak: “we kunnen beter mevrouw Van Gent voor de dijk leggen, dan is het probleem gezien haar omvang beter opgelost.”
Niet met elkaar eens tijdens een debat in de tweede kamer vs patsend treiteren op twitter...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207335663
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef Leandra het volgende:
En ja, dit is idd fatshaming en staat totaal niet in verhouding tot de small dick opmerking van Thunberg richting een vrouwonvriendelijke vent die ook nog eens uit het niets begint haar te mentionen over zijn dikke auto's.
[..]
Niet met elkaar eens tijdens een debat in de tweede kamer vs patsend treiteren op twitter...
Daar ging een opmerking aan vooraf dat de heer de Mos z'n vinger in de dijk zou steken en het dan is opgelost. Grappig bedoeld van Van Gent. En daarop kwam de reactie van de Mos.
pi_207335681
quote:
[..]
Heel fout natuurlijk voor een kamerlid, maar moest er toch om grinniken :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2022 16:41:47 ]
  vrijdag 30 december 2022 @ 16:43:27 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207335750
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan blijft het toch gewoon een afgezaagde opmerking die al miljoenen keren gemaakt is?
Ja, en soms is het grappig en vaak is het afgezaagd, afhankelijk van de situatie kan een afgezaagde opmerking idd grappig zijn.

In dit geval is het vooral grappig omdat de opmerking zo enorm niet is wat je van Thunberg verwacht als het om dikke auto's gaat.
Maar werkt hij ook omdat het gelijk een dikke "sodemieter op, droeftoeter" inhoudt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207335799
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, en soms is het grappig en vaak is het afgezaagd, afhankelijk van de situatie kan een afgezaagde opmerking idd grappig zijn.

In dit geval is het vooral grappig omdat de opmerking zo enorm niet is wat je van Thunberg verwacht als het om dikke auto's gaat.
Maar werkt hij ook omdat het gelijk een dikke "sodemieter op, droeftoeter" inhoudt.
Dit inderdaad.

Hij probeert haar uit de tent te lokken en er wordt natuurlijk verwacht dat zij dan wel een boom op zal zetten over hoe vreselijk het is, die auto’s, arm klimaat, etc. Maar nee, een oneliner, afgezaagd maar ontzettend treffend uitgerekend tegen hem.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 30 december 2022 @ 16:45:35 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207335822
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:40 schreef Halcon het volgende:

[..]
Daar ging een opmerking aan vooraf dat de heer de Mos z'n vinger in de dijk zou steken en het dan is opgelost. Grappig bedoeld van Van Gent. En daarop kwam de reactie van de Mos.
Ja, helemaal vergelijkbaar, iemand vertellen dat hij dan maar net als in het sprookje zijn vinger in de dijk moet doen vraagt ook echt om zo'n reactie...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207335832
Ik zou ook enorm wakker liggen van een kleine pik opmerking terwijl ik 1 van mijn sportauto's start en verder ga met mijn leven
  vrijdag 30 december 2022 @ 16:48:05 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207335878
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef Questular het volgende:
Ik zou ook enorm wakker liggen van een kleine pik opmerking terwijl ik 1 van mijn sportauto's start en verder ga met mijn leven
Tate kennelijk wel...
Niet alleen die eerste "How dare you!" reactie, maar daarna ook nog eens de pizzadoosvideo.

Dus ja, hij lag er wel wakker van.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207335970
Tate is dan ook een onzekere kneus.
  vrijdag 30 december 2022 @ 16:53:31 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207336016
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Questular het volgende:
Klopt, en als je een onzekere vrouwonvriendelijke kneus bent moet je geen klimaatmeisjes gaan lastigvallen met je 33 dikke auto's, want dan kan er wel eens een reactie komen die je niet leuk vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 30 december 2022 @ 16:57:41 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207336094
Tate vroeg er gewoon om.
Resistance is futile.
pi_207336323
quote:
[..]
Haha, ik vind het wel een leuke opmerking.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207336387
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Questular het volgende:
Oja? Is het niet een grote act? Daar lijkt het namelijk wel op en iedereen tuint erin.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 30 december 2022 @ 17:27:36 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207336704
Het boeit niet hoe origineel de opmerking was. Ik vind het wel heel vermakelijk hoe die Tate zich vervolgens liet kennen. Nul sympathie.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 30 december 2022 @ 17:35:38 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207336889
Ik vermoed dat alleen users zonder 30 cm dit grapje niet konden waarderen.

#male
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  Overall beste user 2022 vrijdag 30 december 2022 @ 17:45:53 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207337117
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Oja? Is het niet een grote act? Daar lijkt het namelijk wel op en iedereen tuint erin.
Hij doet die act samen met de politie?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 30 december 2022 @ 17:47:54 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207337160
Mensen die denken dat meneer Tate maar doet 'alsof' :D hij zichzelf zo geweldig vindt _O-

Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 30 december 2022 @ 17:56:00 #19
338319 ZarB
Piña colada
pi_207337326
Waar is de content van hem waarop hij dingen zegt als vrouwen zijn zelf verantwoordelijk als ze worden verkracht of vrouwen mogen niet autorijden etc?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_207337397
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk gewoon 'grappig' omdat voor sommigen Thunberg een idool is. Laten we wel zijn, het is vooral heel triest dat zij misbruikt wordt door haar ouders en linkse activisten. En nog triester is het dat niemand ingrijpt. Dat had al moeten gebeuren met dat spijbelen.

Als na de vakantie kinderen van boeren gaan spijbelen omdat ze vinden dat het beleid met betrekking tot stikstof niet ok is, dan staat de inspectie wel op de stoep hoor.

Zo vind ik ook dat er teveel gemaakt wordt van zo'n Tate. Daar is mij toch een partij aandacht voor. Terwijl hij zich kennelijk richt op losers uit de incel subreddit groep.

En daar komt nu wellicht ook crimineel gedrag bij. Nou, lekker voor de rechter brengen en verder niet teveel aandacht aan geven.
pi_207337575
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is waarschijnlijk gewoon 'grappig' omdat voor sommigen Thunberg een idool is. Laten we wel zijn, het is vooral heel triest dat zij misbruikt wordt door haar ouders en linkse activisten. En nog triester is het dat niemand ingrijpt. Dat had al moeten gebeuren met dat spijbelen.

Als na de vakantie kinderen van boeren gaan spijbelen omdat ze vinden dat het beleid met betrekking tot stikstof niet ok is, dan staat de inspectie wel op de stoep hoor.

Zo vind ik ook dat er teveel gemaakt wordt van zo'n Tate. Daar is mij toch een partij aandacht voor. Terwijl hij zich kennelijk richt op losers uit de incel subreddit groep.

En daar komt nu wellicht ook crimineel gedrag bij. Nou, lekker voor de rechter brengen en verder niet teveel aandacht aan geven.
Zo is het maar het. Hopelijk staat de Nederlandse inspectie maandag op de stoep bij de ouders van Greta.
pi_207337596
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 11:53 schreef Ali_boo het volgende:
Neem het allemaal met een korrel zou enzo maar volgens deze persoon steelt Tate het paspoort van de vrouwen die hij binnenhaalt in zijn villa

[ afbeelding ]
Het is dus uiteindelijk gewoon de schuld van Rutte die Roemenië maar bleef blokkeren voor Schengen }:|
  vrijdag 30 december 2022 @ 18:11:47 #23
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_207337626
Haha zelf op NOS een bericht.
  vrijdag 30 december 2022 @ 18:12:55 #24
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207337647
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:56 schreef ZarB het volgende:
Waar is de content van hem waarop hij dingen zegt als vrouwen zijn zelf verantwoordelijk als ze worden verkracht of vrouwen mogen niet autorijden etc?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207338214
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:09 schreef Boussaadia het volgende:

[..]
Zo is het maar het. Hopelijk staat de Nederlandse inspectie maandag op de stoep bij de ouders van Greta.
In de vakantie, vanwege een meerderjarige die niet in Nederland woont en die ook helemaal niet meer spijbelt? Ik acht de kans niet erg groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')