Slechte dagen voor Tate, nadat hij eerder nog een aardige klap moest incasseren van Thunbergquote:De domrechtse bokskampioen en vrouwenhater Andrew Tate die door de 19-jarige activiste Greta Thunberg met ้้n rake tik tegen het digitale canvas werd gekwakt, wordt beschuldigd van mensenhandel en het ontvoeren van ten minste twee meisjes. Dat melden media in Roemeni๋, het land waar Tate samen met zijn broer Tristan woont.
Woensdag pochte Tate nog met zijn bezit van een groot aantal dure en vervuilende auto’s. Donderdag deed de Roemeense politie een inval in het huis van Tate, vergezeld van een oplegger om auto’s in beslag te kunnen nemen. De inval zou uitgevoerd zijn door een speciale taskforce die zich richt op georganiseerde misdaad en terrorisme. Meerdere media doen verslag van de inval, de Roemeense autoriteiten hebben nog geen offici๋le mededeling gedaan.
Andrew Tate!quote:Op donderdag 29 december 2022 23:24 schreef Aberkullie het volgende:
Iemand een idee hoe zo’n Roemeense gevangenis er van binnen uitziet?
Dat hij pocht met dure auto's doen wel meer mensen, maar hij is pas echt een kneus vanwege zijn uitspraken (onder andere over vrouwen) en zijn scams.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:38 schreef Gunner het volgende:
De tweet had ik gezien, maar die gozer kende ik niet.
Beetje pochen met dat soort dingen, dat is wel een beetje erg sneu.
Klopt, ik heb die discussie wel vaker met m'n 9-jarige dochter als ze weer van die domme video's van die influencers zit te kijken die dik doen met huizen en auto's (knol, gio dat soort droeftoeters)quote:Op donderdag 29 december 2022 23:41 schreef Momo het volgende:
Dat hij pocht met dure auto's doen wel meer mensen
Die vallen volgens mij nog wel mee (al kijk er niet na, maar het zijn Nederlanders, doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg). Probleem is echter het normaliseren van rijk zijn alsof je anders een grote faal bent. Net alsof iedereen dure auto's en designer tassen heeft en dat dat de dingen zijn die belangrijk zijn in leven.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Klopt, ik heb die discussie wel vaker met m'n 9-jarige dochter als ze weer van die domme video's van die influencers zit te kijken die dik doen met huizen en auto's (knol, gio dat soort droeftoeters)
ik ben te oud voor die shit denk ik
Niet meer dan een meisje van 19 die met echt belangrijke dingen bezig is, die lastig wordt gevallen door een vent van 37, die hem even zegt op te tyfen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:05 schreef Mano_ het volgende:
Die Tate lijkt me zo op het eerste gezicht best een mongool, maar die tweet van Greta is ook wel van schoolpleinniveau zegHeeft ze hem mooi tuk zeg, poeh poeh.
Small dick energy is gewoon een hele treffende verwoording voor alles wat een Andrew Tate belichaamt, Dus nee, dat is wel wat meer dan schoolpleinniveauquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:05 schreef Mano_ het volgende:
Die Tate lijkt me zo op het eerste gezicht best een mongool, maar die tweet van Greta is ook wel van schoolpleinniveau zegHeeft ze hem mooi tuk zeg, poeh poeh.
Mwa, ik vind het vooral heel kinderachtig. Ik zou zeggen: verlaag je niet tot zijn niveau en negeer hem gewoon.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Small dick energy is gewoon een hele treffende verwoording voor alles wat een Andrew Tate belichaamt, Dus nee, dat is wel wat meer dan schoolpleinniveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |