abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 20:57:46 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558514
20:55 uur
Ze drinken borreltjes uit eierdopjes. De stemming zit er goed in. Robin begint ook al mee te blêren. Desiree gaat swingen. De rest haakt 'spontaan' in. Georgie: "Kom maar Koos, gooi lekker die heupen los". Koos, nog op de bank zittend: "Ik kom wel".

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 21:02:31 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558521
21:00 uur
De plaatjes volgen elkaar lekker op. Nu Gordon. Met de BB-tune, natuurlijk. Bianca giechelt. Een enkeling zingt mee. Hieke krijgt 't warm. Koos heeft de verwarming al wat lager gezet. Koos: "Die saxofoon vind ik zo mooi, he". Robin playbackt het plaatje mee.

Hierna 'Leef'. De groep veert op: "Dit is 'm!". Dit vinden ze toch wel het 'echte' BB-lied. Hierna volgt 'Big Brother', gezongen door de groep van BB1. Bianca begint te gillen: "Leuk, leuk!". Desiree: "Bart!". Robin, met de stem van BB-Ruudje: "Weet je, ik vind 't echt 'n goed nummer, ik heb echt 'n goeie stem". Ze vinden 't een leuk nummer. Bianca: "Die heeft toch op nummer 1 gestaan?". Ook BB-liedjes van andere landen volgen. De groep vermaakt zich kostelijk. Bianca begint ook gedeeltes met het duitse liedje 'Leb!' mee te zingen... Vooral de engelse versie vinden ze mooi klinken. (Ik ook. Red.)

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 16-12-2000 21:10]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 21:17:10 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558552
21:15 uur
Robin steekt 'n sigaartje op. Desiree is aan 't zwijmelen bij de muziek. (Denkt waarschijnlijk aan Bart, die ze net heeft horen zingen. Red.)

Hieke heeft 'n bierflesje in haar hand. En 'n sigaretje in haar mond. Robin en Georgie zitten aan de Red Bull. Ook het plaatje van Darius passeert de revu. Bij het volgende plaatje wordt er weer druk meegezongen: "Unbreeeeeeeak my heart....".

† In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 21:22:24 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558570
21:20 uur
Koos: "He, wat een lekker avondje!". Hieke en Bianca zijn (weer) dikke maatjes. Ze giechelen voortdurend. Ze gaan ook samen dansen. Ook Robin doet volop mee.

† In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 21:31:05 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558587
21:25 uur
'Last Christmas' volgt. Georgie vondt 't zo'n héérlijk nummer. Hieke: "Lekker toch, met z'n allen in de blokhut". Georgie is kennelijk de DJ, druk in de weer met een hele stapel CD's. Hij wil graag Bon Jovi horen. Dat mag, en dat volgt dus ook meteen erna. 'Bed of Roses'. Bianca en Hieke worden er even stil van. Robin: "We gaan niet janken he? We houden 't toch wel gezellig?". De dames beloven hem dat ze niet emotioneel zullen worden.

(Ben ff weg, BB-weekoverzicht zien. Laterrr!)

zaterdag 16 december 2000 @ 22:18:10 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_558683
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 22:59:53 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558827
23:00 uur
Georgie doet 'n mededeling. Iedereen moet kleding uitzoeken uit 'n rek, wat kennelijk door BB in de voorraadkast is geplaatst. Weer 'n verkleedpartij dus. Bianca wil de boel meteen gaan coördineren: "Jongens, niet meteen graaien, eerst even kijken". Ze vindt dat zij wel eerste keus heeft, omdat ze donderdag al voor gek gelopen heeft. Hieke: "Nou, ik dan, met m'n strakke broek".
Robin: "Ik ga niet met m'n tokeledokus hierin hoor". Koos: "Dit wordt niks". Het schijnt Kermit- en Pinokleding te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 16-12-2000 23:01]

† In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 23:13:39 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558883
23:10 uur
Vreemde uitmonsteringen...

† In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 23:22:04 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558903
23:20 uur
Ze schijnen zich te moeten voorbereiden voor 'n musical. Er is dus idd Kermit-kleding. Koos heeft 't apenkostuum aangedaan. Stem roept om dat Koos z'n zender om moet doen. Koos: "Ze geven alleen mij de schuld". stem zegt nu dat dit ook voor de anderen geldt.

Robin is met Desiree aan het dansen. Koos geniet ervan. Hieke heeft 'n jasje met koeie-print aangetrokken.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 16-12-2000 23:23]

† In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 23:29:44 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558922
23:40 uur
Robin heeft 't Kermit-pak aangedaan. Uit balorigheid zet hij ook even de apenkop op. Hij gaat met Koos dansen. De stemming is heel goed.

† In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 23:37:55 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558939
23:35 uur
De muziek draait nog volop. Er wordt ook nog steeds doorgedronken. 'In the year 2525' draait. Ze proberen te berekenen hoe oud ze dan zouden zijn. Dat lukt dus niemand foutloos.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 16-12-2000 23:38]

† In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 23:40:10 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558947
23:40 uur
Bianca: "Totdat we weggaan hebben we drank". Hieke: "Ja, heerlijk". Robin steekt weer 'n sigaartje op.

(Ik kap er weer ff mee, iemand anders?)

zaterdag 16 december 2000 @ 23:59:45 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_558987
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')