abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_556798

Hier weer verder .

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 16-12-2000 00:06]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 16 december 2000 @ 00:34:22 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_556849
Bianca leert Desiree schaken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_556962
Dees, Sjors, Koos en Bi zitten in de woonkamer. Ik hoor nog net dat Bi iets roept over het nomineren en dan gaan beide streams naar de slaapkamer. Hieke lag daar te lezen en knipt net haar bedlampje uit. Stilte dus.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zaterdag 16 december 2000 @ 01:26:05 #4
7403 rialto
is er geweest
pi_556965
Bewoner praten alweer over de nominaties. Georgie hoopt dat hij derde wordt. Best of the rest. Bianca is wel blij dat het op z'n einde loopt.

Bewoners gokken tussen Hieke en Koos.

Koos onderschat zichzelf weer. Denkt dat hij het niet gaat redden.

Bewoners klagen nu over BB. Dat ze bij de ronde van Ferdi noemde dat Robin maar 9% had, maar ze hadden niets gezegd over hoeveel procent Koos had gehad.

Weer wordt de exit van Ferdi besproken. Over hoe ze het emotioneel maakte door het voorlezen van brieven door Koos.

Ze denken nu dat wij (de kijkers) meer van de nominaties hebben gezien dan de bewoners. Ze hopen dat BB ook de goeie kanten van de bewoners heeft laten zien.

Er ligt al iemand in bed. Ik denk Hieke want die heb ik nog niet gehoord.

Bewoners zijn zich allemaal erg bewust van het feit dat BB met de emoties van de bewoners speelt.

stream 1 en 2 op de slaapkamer. verder ook geen geluid meer

[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 16-12-2000 01:27]

ik ga vanavond niet drinken
pi_557040
1:45
Koos licht zijn nominatie verder toe aan Dees. Gaat allemaal gemoedelijk.
Nu over Leo & Rex, discussie of die wel samen in het huis waren. *Simba weet het ook ff niet meer

1:50
H komt voorbij en loopt naar slk
ff later B ook naar bed

1:55
Zie Koos niet meer.
G: Laten we maar hopen dat je gelijk krijgt, kan je donderdag lekker naar huis.
D: Nee ik wil helemaal niet naar huis, voor mij ligt het weer helemaal open.
G: Ja, maar dat is toch fijn dat je naar huis kan?
D: Jij bent toch niet genomineerd?
Koos was denk ik ff plassen en gaat nu naar bed.
Koos: Desiree. D: Ja K: Welterusten.
(Zegt dus niets tegen G )
G reageert hier ook niet op.

2:00
D: Hi, nog 2 eruit (is er helemaal blij om)

2:05
D: Ik vindt het zo'n gaaf mens, zij heeft mij ook geselecteerd, ik had een gesprek van 3 minuten en toen was het al geregeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 16-12-2000 02:48]

't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_557080
Inmiddels zijn Koos en Bianca naar bed gegaan. Ook Hieke is daar nog wakker. Ze voeren een druk gesprek. Waar ik dus middenin val, sowwy...

Bi vertelt dat ze geen open boek is. Ze heeft nu eenmaal teveel muren om zich heen. Koos vertelt dat hij in de DBK heeft gezegd dat hij wel het traantje in haar ogen zag en dattie dan smelt. Ze doet wel stoer maar... En het klinkt nu wel alsof ze nader tot elkaar zijn gekomen zegt Koos maar hij had het al vroeg door. Vertelt dat hij tijdens het dansen in de 2e week toch al wat geheimpjes aan elkaar vertelt over haar vader en moeder en over Koos z'n ?

Bi wordt er wat stil van. Hij breekt de spanning door een grap te maken over het schaken, sindsdien heeft ie een zwak voor Bi.

pi_557106
Na de schaakgrap van Koos wordt er veel gelachen. Ze hebben ff veel lol om nix met z'n 3tjes. Dan staat Hieke op. Ze wilde eigenlijk vroeg naar bed maar is nu helemaal wakker. Gaat dus uit beeld richting woonkamer. Wij blijven achter bij Bianca en Koos.

Bi vertelt dat ze het erg leuk vond dat ze haar ex in het bakje in de tuin zag. Ze wil wel een dag of 2 met haar doorbrengen na BB, maar geen relatie meer. Ze praten ineens errug zacht Koos zegt iets over 'for the time being' en begint dan over liedjes van Robert Long en Maggie McNeal.

Bi begint dan over Ramses Shaffy en dat inspireert Koos tot het zingen van iets van Frans Halsema. Helaas kent ie de tekst niet. Die Halsema werkt veel met Gerard Cox samen zegt Koos. Bi vraagt hoe Koos de liedjes van Paul de Leeuw vindt. blabla

pi_557137
Hieke ligt ook weer in bed. Sjors is nog steeds niet in de slaapkamer. Er zijn veel liedjes gezongen, Liesbeth List en meer moois. Veel gelach en geschreeuw. Ik heb het geluid er ff bij uitgezet

Nu zijn ze ineens serieuzer. Het gaat over jonge mensen en levenservaring oid. Voor ik het begrijp roept Hieke: 'Inhaken' en ze gaan zingen.

koos zegt dat hij het vreselijk zou vinden als hij hun beiden zou overleven in BB. Hij wilde met hun overblijven. Hij zou het jammer vinden. Dat vinden de dames ook, dat is het enige nare, dat ze niet strax met z'n allen eruit gaan.

Ik moet ffies weg

pi_557296
In de slaapkamer van Hieke en co ligt iedereen heerlijk te slapen. Al geruime tijd laten beide streams deze slaapkamer zien.
  zaterdag 16 december 2000 @ 15:19:24 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_557843
15.00 uur
Georgie en Koos zijn aan het schaken.

15.15 uur
Georgie heeft gewonnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 16-12-2000 16:11]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 16 december 2000 @ 15:28:47 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_557865
15.20 uur
Georgie en Koos gaan nog een potje schaken.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 16-12-2000 16:12]

zaterdag 16 december 2000 @ 15:48:34 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_557913
Het volgende potje wordt door Koos gewonnen.

Bianca en Hieke gaan douchen.

zaterdag 16 december 2000 @ 15:57:10 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_557933
Koos: "Nou ben ik mijn boek én mijn bril kwijt."
Robin: "Wat een lol."
Koos: "En ik had net zin om wat te lezen."
Georgie zegt iets terug.
Koos: "Maar ik kan niet lezen zonder die bril."

Robin en Georgie gaan aan het wandkleed werken, geen streams van de douche.

zaterdag 16 december 2000 @ 16:11:13 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_557947
Georgie en Robin schillen de aardappelen

zaterdag 16 december 2000 @ 16:20:00 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_557963
Bianca begint met het snijden van de speklapjes. Ze hebben veel vlees; voor f 62,-

Robin leest het kassabonnetje. Er staat op dat er geholpen is door José. Ze juichen alle drie voor José.

Robin: "Leuk is dat, iets van de gewone wereld horen."

zaterdag 16 december 2000 @ 16:26:23 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_557978

Desiree mist haar tandenborstel.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 16-12-2000 16:26]

zaterdag 16 december 2000 @ 16:33:13 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_557995

Buiten zijn Koos en Robin.
Robin probeert de haan in het hok te krijgen.
Sven heeft hier weinig zin in.

Robin: "Kom eens bij pappa."

Lees ook mijn column

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 16-12-2000 16:39]

pi_558172
Bianca staat zingend het eten klaar te maken. De tafel is al gedekt. Hieke vertelt haar af en toe vanuit de badkamer over hoe het eten te koken. Bi houdt een verhaal over speklappen en spruiten: 'Het groen van de spruiten lijkt op een boswandeling' Niemand lijkt te luisteren. Robin staat met Hieke in de badkamer. Bi zingt verder: '3 times a lady'

De conversatie tussen Hieke en Bianca gaat niet verder dan speklappen en spruiten. Ondertussen zingt Bi: 'Ich bin wie du'

Ik ga weer ffies iets anders doen

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 16-12-2000 17:56]

zaterdag 16 december 2000 @ 19:41:13 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_558390
Desiree ging heel even de dagboekkamer in; toen ze eruit kwam zei ze dat het iets met "die bloemen" te maken had.

ik ben weer weg...

zaterdag 16 december 2000 @ 20:33:39 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_558482

zaterdag 16 december 2000 @ 20:38:18 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_558491
Georgie mixt boswandelingen; Koos verwacht om 9 uur al dronken te zijn; kan niet tegen sterke drank.

Streamer opletten dus!

† In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 20:40:53 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558494
20:30 uur
De bewoners zitten gezellig chips en hapjes te eten. Ook is er een radio-casette recorder het huis ingesleept. Toni Braxton klinkt door 't huis. Bianca: "Dit is echt feest he?". Koos: "Precies, maar niet zo hard zetten". Desiree: "Zo dadelijk komt Melanie C". Koos: "Staat dit op die CD van ons?". Robin is al aan 't dansen, kertmutsje op. Georgie schenkt drankjes in. Het is gezellig. Koos: "We gaan 't weer sentimenteel maken, vanavond". Gelach. Hieke: "En we hoeven niet te rijden". Weer gelach.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 16 december 2000 @ 20:44:49 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_558499

Voorlopig even mijn laatste; bij Cynix zijn de zuipers in goede handen

† In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 20:51:01 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_558505
20:45 uur
Ze vinden 't allemaal zo geweldig en vinden dat ze vanavond niet negatief moeten doen. Koos begnit al meteen met een goeie mop. Over hoeren en hersenen, of zoiets. Hieke: "Jammer dat Fewrdi er niet is, he?". Dat vinden de anderen ook. Ook Robin trekt z'n eerste blikje open. Desiree, tegen Georgie: "Had jij nou net een sigaar gepakt?". Georgie: "Nee, ik had er wel een in m'n handen".

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 16 december 2000 @ 20:54:38 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_558509

Robin krijgt "vleugels"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')