Hier weer verder .
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 16-12-2000 00:06]
Bewoners gokken tussen Hieke en Koos.
Koos onderschat zichzelf weer. Denkt dat hij het niet gaat redden.
Bewoners klagen nu over BB. Dat ze bij de ronde van Ferdi noemde dat Robin maar 9% had, maar ze hadden niets gezegd over hoeveel procent Koos had gehad.
Weer wordt de exit van Ferdi besproken. Over hoe ze het emotioneel maakte door het voorlezen van brieven door Koos.
Ze denken nu dat wij (de kijkers) meer van de nominaties hebben gezien dan de bewoners. Ze hopen dat BB ook de goeie kanten van de bewoners heeft laten zien.
Er ligt al iemand in bed. Ik denk Hieke want die heb ik nog niet gehoord.
Bewoners zijn zich allemaal erg bewust van het feit dat BB met de emoties van de bewoners speelt.
stream 1 en 2 op de slaapkamer. verder ook geen geluid meer
[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 16-12-2000 01:27]
1:50
H komt voorbij en loopt naar slk
ff later B ook naar bed
1:55
Zie Koos niet meer.
G: Laten we maar hopen dat je gelijk krijgt, kan je donderdag lekker naar huis.
D: Nee ik wil helemaal niet naar huis, voor mij ligt het weer helemaal open.
G: Ja, maar dat is toch fijn dat je naar huis kan?
D: Jij bent toch niet genomineerd?
Koos was denk ik ff plassen en gaat nu naar bed.
Koos: Desiree. D: Ja K: Welterusten.
(Zegt dus niets tegen G )
G reageert hier ook niet op.
2:00
D: Hi, nog 2 eruit (is er helemaal blij om)
2:05
D: Ik vindt het zo'n gaaf mens, zij heeft mij ook geselecteerd, ik had een gesprek van 3 minuten en toen was het al geregeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 16-12-2000 02:48]
Bi vertelt dat ze geen open boek is. Ze heeft nu eenmaal teveel muren om zich heen. Koos vertelt dat hij in de DBK heeft gezegd dat hij wel het traantje in haar ogen zag en dattie dan smelt. Ze doet wel stoer maar... En het klinkt nu wel alsof ze nader tot elkaar zijn gekomen zegt Koos maar hij had het al vroeg door. Vertelt dat hij tijdens het dansen in de 2e week toch al wat geheimpjes aan elkaar vertelt over haar vader en moeder en over Koos z'n ?
Bi wordt er wat stil van. Hij breekt de spanning door een grap te maken over het schaken, sindsdien heeft ie een zwak voor Bi.
Bi vertelt dat ze het erg leuk vond dat ze haar ex in het bakje in de tuin zag. Ze wil wel een dag of 2 met haar doorbrengen na BB, maar geen relatie meer. Ze praten ineens errug zacht Koos zegt iets over 'for the time being' en begint dan over liedjes van Robert Long en Maggie McNeal.
Bi begint dan over Ramses Shaffy en dat inspireert Koos tot het zingen van iets van Frans Halsema. Helaas kent ie de tekst niet. Die Halsema werkt veel met Gerard Cox samen zegt Koos. Bi vraagt hoe Koos de liedjes van Paul de Leeuw vindt. blabla
Nu zijn ze ineens serieuzer. Het gaat over jonge mensen en levenservaring oid. Voor ik het begrijp roept Hieke: 'Inhaken' en ze gaan zingen.
koos zegt dat hij het vreselijk zou vinden als hij hun beiden zou overleven in BB. Hij wilde met hun overblijven. Hij zou het jammer vinden. Dat vinden de dames ook, dat is het enige nare, dat ze niet strax met z'n allen eruit gaan.
Ik moet ffies weg
15.15 uur
Georgie heeft gewonnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 16-12-2000 16:11]
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 16-12-2000 16:12]
Bianca en Hieke gaan douchen.
Robin en Georgie gaan aan het wandkleed werken, geen streams van de douche.
Robin leest het kassabonnetje. Er staat op dat er geholpen is door José. Ze juichen alle drie voor José.
Robin: "Leuk is dat, iets van de gewone wereld horen."
Desiree mist haar tandenborstel.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 16-12-2000 16:26]
Buiten zijn Koos en Robin.
Robin probeert de haan in het hok te krijgen.
Sven heeft hier weinig zin in.
Robin: "Kom eens bij pappa."
Lees ook mijn column
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 16-12-2000 16:39]
De conversatie tussen Hieke en Bianca gaat niet verder dan speklappen en spruiten. Ondertussen zingt Bi: 'Ich bin wie du'
Ik ga weer ffies iets anders doen
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 16-12-2000 17:56]
ik ben weer weg...
Streamer opletten dus!
Voorlopig even mijn laatste; bij Cynix zijn de zuipers in goede handen
Robin krijgt "vleugels"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |