Dat viel wel mee volgens mij. Femke heeft Jutta gefeliciteerd na haar baanrecordsquote:Op woensdag 28 december 2022 19:28 schreef Ericr het volgende:
Wat is dat voor kutnijd? Femke en Jutta keken elkaar niet eens aan.
Zonder Russen niet echtquote:Op woensdag 28 december 2022 19:50 schreef hhh38 het volgende:
Is er bij de mannen wel concurrentie binnen Europa?
Had je nu maar een WK sprint gehad met Dubreuil, Stolz, de Koreanen en de Japannersquote:
Bij de vrouwen al helemaal niet voor Jutta. Ik gok dat dit weekend spannender was dan aankomende wordt.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:50 schreef hhh38 het volgende:
Bosa met zijn Calgary-benen.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:50 schreef hhh38 het volgende:
Ja vandaar die "wel". Herzog in topvorm kan er nog wel tussen komen in de top 3, maar daarna is er echt niemand helaas.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Bij de vrouwen al helemaal niet voor Jutta. Ik gok dat dit weekend spannender was dan aankomende wordt.
Probleem met Herzog is dat ze zo stabiel rijdt als Elon zijn beslissingen.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja vandaar die "wel". Herzog in topvorm kan er nog wel tussen komen in de top 3, maar daarna is er echt niemand helaas.
Bij de mannen is het veld iets breder, maar alsnog weinig die een 34'er én 1.07 op laagland kunnen rijden.
En dan mis je qua breedte nog de nummers 4 tm 6 van dit toernooi, die hadden dan ook gewoon meegedaan voor het podiumquote:Op woensdag 28 december 2022 19:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja vandaar die "wel". Herzog in topvorm kan er nog wel tussen komen in de top 3, maar daarna is er echt niemand helaas.
Bij de mannen is het veld iets breder, maar alsnog weinig die een 34'er én 1.07 op laagland kunnen rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |