En dan ook nog eens wachten tot ze spel uitleggen en dan wachten dat ze in de kring moeten staan, als het een eliminatie isquote:
En dan een uur om te overleggen.. 2 uur om te oefenen ... duurt nog wel even als het wel een eliminatie is.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
En dan ook nog eens wachten tot ze spel uitleggen en dan wachten dat ze in de kring moeten staan, als het een eliminatie is
Dus wordt het wel 15:00quote:Op woensdag 28 december 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dan een uur om te overleggen.. 2 uur om te oefenen ... duurt nog wel even als het wel een eliminatie is.
Wordt er geëlimineerd?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:20 schreef Loveable het volgende:
Maar had wel gelijk dat er dinsdag en woensdag de zoemer ging
Equote:Op woensdag 28 december 2022 11:23 schreef D. het volgende:
Mocht Babette geëlimineerd worden dan ga ik staken
t liefst wandaquote:Op woensdag 28 december 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
E
Begin maar vast![]()
Als het eliminatie is .. dan is zij degene die gaat
Gaan we wel vanuit, de bewoners ook maar is niet met 100% zekerheid te zeggenquote:
Ik wacht nog even afquote:Op woensdag 28 december 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
E
Begin maar vast![]()
Als het eliminatie is .. dan is zij degene die gaat
Altijd voor dat er een spelopdracht begint naar de wc gaanquote:
Als Babs gaat blijft er helemaal niks aan geloofwaardigheid meer overquote:Op woensdag 28 december 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
En dan nu graag eliminatie en een onverwachte die gaat
Niet Babs of Berend
Ja i know, maar kom net binnen vallenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Altijd voor dat er een spelopdracht begint naar de wc gaan
Nope dan weet ik in ieder geval dat ik 8 januari met een gerust hart kan overstappenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als Babs gaat blijft er helemaal niks aan geloofwaardigheid meer over
Ga maar snel dan, duurt nog wel 5minquote:Op woensdag 28 december 2022 11:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja i know, maar kom net binnen vallen
Was ik niet per se van plan, maar de verleiding wordt wel steeds groter zoquote:Op woensdag 28 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope dan weet ik in ieder geval dat ik 8 januari met een gerust hart kan overstappen
Kan je sowieso wel, beetje wisselen tussen ejvjl en bbquote:Op woensdag 28 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope dan weet ik in ieder geval dat ik 8 januari met een gerust hart kan overstappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |