Er was op dat moment nogal wat offtopic gebakkelei wat ik heb verwijderd, blijkbaar zat ik op een andere stream dan jij en dacht ik dat jouw post ook offtopic was, dus die ging mee met verwijderen. Als je op een normale manier had gecommuniceerd had ik kunnen overwegen je post terug te zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
We laten ons niet commanderen omdat we de streams niet kijken maar halen wel je post weg.
Grappige Moderatie wel.
Deze discussie is al vaker geweest en toen is besloten dat alles wat op stream is geweest besproken kan worden in de COS.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Oeverloos blijven posten over personen die er al lang uitzijn, Als je die erbij zet blijven je posts wel staan
quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zouden we ergens een grens moeten trekken, commentaar op max. een dag, een uur of 5 minuten geleden, dat maakt het echt voor niemand leuker lijkt mij.
De filmpjes van DGK_Tegengas zouden dan ook niet meer gemeld mogen worden, terwijl die voor veel users heel waardevol zijn, omdat niet iedereen 24/7 de streams kunnen volgen maar op die manier wel terug kunnen kijken.
....
Speculaties worden al jaren toegestaan in de COS.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Doen ze goed ja, alle onzin en fantasieën en inhoudloze posts mogen blijven staan hier...Nog veel COS plezier hier...
Dus nu ligt het aan mij?quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was op dat moment nogal wat offtopic gebakkelei wat ik heb verwijderd, blijkbaar zat ik op een andere stream dan jij en dacht ik dat jouw post ook offtopic was, dus die ging mee met verwijderen. Als je op een normale manier had gecommuniceerd had ik kunnen overwegen je post terug te zetten.
Ik weet niet wie je denkt allemaal te kunnen commanderen, maar mij niet, je communiceert maar op een volwassen manier met mij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus nu ligt het aan mij?
Laat me niet lachen.![]()
![]()
![]()
Jij haalt een OT post weg van mij ,en nu is het aan mijn reactie daar op?
Wat een omgekeerde wereld Dees.
Geef gewoon toe dat het een slechte zet was.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je denkt allemaal te kunnen commanderen, maar mij niet, je communiceert maar op een volwassen manier met mij.
Er is toch in mijn ogen wel een verschil tussen speculaties of het dagelijks. of nachtelijks terugkeren van eindeloze stukken over hoe het zou zijn geweest als bijv Berend erin gebleven zou zijn, of zelfs Johan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Speculaties worden al jaren toegestaan in de COS.
Ik heb het hierboven uitgelegd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat het een slechte zet was.
Ik zie nergens sorry.quote:
Dat is voor sommigen heel vervelend, maar nadat we het jaren wel hebben toegestaan gaan we het speculeren nu niet ineens verbieden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is toch in mijn ogen wel een verschil tussen speculaties of het dagelijks. of nachtelijks terugkeren van eindeloze stukken over hoe het zou zijn geweest als bijv Berend erin gebleven zou zijn, of zelfs Johan.
Het maakt het teruglezen er niet leuker op.
De focus is een beetje weg lijkt het.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is voor sommigen heel vervelend, maar nadat we het jaren wel hebben toegestaan gaan we het speculeren nu niet ineens verbieden.
En door.quote:
Reageer er dan ook niet op. Je klaagt dat de sfeer verpest wordt in de COS maar je gaat zelf ook off topic tegen iemand in.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
Het is weer duidelijk....Ik krijg uit het niets een sneer dat ik in herhaling val, ik antwoord daarop dat het weer gezellig is in de cos.
Dit wordt geveegd, modbreak, en bij mijn geveegde post dat ik zelf sfeerverpestend werk door te reageren op een sneer in mijn richting.
Het is weer duidelijk, de lol om uberhaupt nog iets te schrijven gaat wel verloren.
Hebben we hier superusers? Nooit geweten ik knip bij iedereen als het nodig is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:48 schreef Harry het volgende:
Ik zie als ik JAA open, dat er de afgelopen nacht enorm veel geknipt is geweest. Dat is geen goed signaal.
Regels o.k. Overmatige censuur niet. Het moet leuk blijven, voor iedereen. Maar zoveel geknip, bij zoveel users. Ik schrok echt. Dit jaagt users weg. Mij wel !
Oplossing: betrek via een Mod Break dit overmatige geknip (wanneer ik bij lees zie ik dat er iets van een Modbreak is geweest, maar dat kan beter. Vind ik). Leg het uit, en benoem wat kan en wat niet mogelijk is. Maak ook duidelijk, dat jullie dit vele geknip niet lollig vinden. Toch??
Ik zie ook dat er bij enkele superusers niet geknipt wordt. Dat geeft te denken. Ik verdenk degene er van onder een hoedje te spelen. Als iemand liegt, dan beargumenteer ik dat, en leg ik dat uit via een reactie. Vervolgens word ik geknipt, en de stoker niet. Dat steekt enorm!!
Dit is geen leuk vrijwilligerswerk zo voor de Mods. Wees iets toleranter. Dat maakt het leven aangenamer.
Ik zie een overeenkomst, beiden willen we het hier aangenaam hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben we hier superusers? Nooit geweten ik knip bij iedereen als het nodig is.
Voor de mods is er geen superuser, nog nooit van gehoord ook.
ALs het offtopic is of een persoonlijke aanval, wordt dat gewoon geknipt.
ALs iedereen zich gewoon aan de regels houdt en over de streams post is er niets aan de hand.
Iedereen mag over de bewoners iets zeggen en als je het er niet mee eens bent wat er over gezegd wordn dan scrol je er overheen zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik weet niet over welke post je hebt waar wat van jou verwijderd is en wie de stoker is en wat is blijven staan dus daar kan ik zo een twee drie niets over zeggen.
Maar voor @:Deisyy en mij bestaan er geen superusers.
En je niet boos maken om verwijderde posten van users maakt je leven ook een stuk aangenamer.
Laat lekker iedereen posten over een deelnemer op de streams.
Niemand hoeft iemand hier te verdedigen die op de stream te zien is en iedereen mag er zijn eigen mening over hebben.
Het is niet zo moeilijk allemaal.
Gewoon ontopic posten dan is er niets aan de hand.
Superusersquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zie een overeenkomst, beiden willen we het hier aangenaam hebben.
Een alinea is niet meegenomen in de quote. Prima.
We draaien om de superuser heen. Iedereen weet het. Deisyy ook!!! De naam noemen levert me geheid een KNIP op. Daarom dat anders benaderd.
Van bewust leugens verspreiden word ik boos. Dat kan en wil ik niet veranderen.
Meer uitleg, en meer elkaar betrekken, voor onze gedeelde hobby, levert begrip en respect op. Gemiste kans.
Fijne dag!
Users die de Cos domineren, en net binnen de lijntjes blijven, maar wel allesbepalend zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
SuperusersVerder heb je een punt, dat geknip is rete irritant.Laat de discussie soms gaan dat maakt alles ook wat sappig.
Dat werkt ook niet zo (verplaatsen naar de sc) Het is een onschuldig zijstraatje in de cos. Dat moet kunnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:45 schreef Verida het volgende:
Wat ontzettend flauw om over de hele dag gezien , 4 reacties die een beetje oftopic waren, naar de SC te verplaatsen. Het ging over het uitlikken van een beslagkom, waar Erik op dat moment mee bezig was, deed me denken aan vroeger thuis.
De rest van alle off topic geneuzel van de afgelopen dag, pagina's vol over contracten enz. blijft staan. Heel bijzonder weer, stoere spierballen getoond hoor.
het was een zijstraatje van een paar minuten, terwijl er op dat moment op de streams een ook iets uitgelikt werd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet zo (verplaatsen naar de sc) Het is een onschuldig zijstraatje in de cos. Dat moet kunnen.
Beetje raar dit, jij vindt het ook niet fijn als er offtopic gepost wordt en dan kom je met dit. Dat users in hun jeugd allemaal de beslagkom uit mochten likken is offtopic en één zo'n post is niet erg en zullen we niet zo snel weghalen, maar als dan de halve COS er dan over begint wordt het verwijderd, in dit geval verhuisd).quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:45 schreef Verida het volgende:
Wat ontzettend flauw om over de hele dag gezien , 4 reacties die een beetje oftopic waren, naar de SC te verplaatsen. Het ging over het uitlikken van een beslagkom, waar Erik op dat moment mee bezig was, deed me denken aan vroeger thuis.
De rest van alle off topic geneuzel van de afgelopen dag, pagina's vol over contracten enz. blijft staan. Heel bijzonder weer, stoere spierballen getoond hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |