Mooie woorden, maar zolang je ze niet op de vingers tikt, zal er niets gaan veranderen. Elke RLS hetzelfde verhaal. Men respecteert elkaar niet. Niets nieuws.quote:Op zondag 12 februari 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Mensen mensen toch wat is dat toch. Je mag een bewoner of je mag een bewoner niet.
Iedereen is daar vrij in en mag daar een menig over hebben.
Maar ga niet in elkaar lopen inhakken over Jeffhaters of Jefflovers of Jeffclubje of Jeffgroepje het gaat nergens om. Kom op zeg we zijn allemaal volwassen mensen.
Het is zijn personen uit een RLS die niet door users verdedigd hoeven te worden als er iets negatiefs over gezegd wordt. En users hoeven ook niet aangevallen te worden als er iets positiefs/negatiefs over gezegd wordt.
Of het nu om Martin gaat ,of om Zoë of om Jeffrey of wie dan ook.
Geniet van EJVJL COS lekker over de streams en laat elkaar met rust.
Succes! Ik ben benieuwd jaar je UIquote:Op zondag 12 februari 2023 12:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geweldig, dank je wel.Ik ga er meteen mee aan de slag.
Heb jouw advies opgevolgd maar waarschijnlijk duurt het even voor de avatar tevoorschijn komt. Zal wel goedkomen denk ik. Fijn dat je mij hebt kunnen helpen.quote:
Je UI zou direct zichtbaar moeten zijn, krijg je niet een melding nadat je op de button "upload je usericon" hebt geklikt? Soms moet je daarvoor een beetje omhoog scrollenquote:Op zondag 12 februari 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb jouw advies opgevolgd maar waarschijnlijk duurt het even voor de avatar tevoorschijn komt. Zal wel goedkomen denk ik. Fijn dat je mij hebt kunnen helpen.
Je hebt gelijk, deed iets fout. De tekst onder de avatar was te lang, vrouwtje met deegroller, dus die heb ik nu weggehaald en toen kwam ze meteen tevoorschijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je UI zou direct zichtbaar moeten zijn, krijg je niet een melding nadat je op de button "upload je usericon" hebt geklikt? Soms moet je daarvoor een beetje omhoog scrollen
Geluktquote:Op zondag 12 februari 2023 12:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, deed iets fout. De tekst onder de avatar was te lang, vrouwtje met deegroller, dus die heb ik nu weggehaald en toen kwam ze meteen tevoorschijn.![]()
Een normale user die zich gedraagt als mod.quote:Op zondag 12 februari 2023 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
wil iemand me uitleggen wat pseudomodden precies is? oprechte vraag..
Goede vraagquote:Op zondag 12 februari 2023 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
wil iemand me uitleggen wat pseudomodden precies is? oprechte vraag..
oke, thanks!quote:Op zondag 12 februari 2023 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede vraagHet wordt gebruikt als een user doet alsof hij de moderator is, terwijl hij dat niet is. Bijv. users aanspreken op gedrag e.d.
Dan is het handiger om een tr (topic report) te maken, daar krijgen de moderators een melding van en kunnen wij kijken of we daar iets aan kunnen doen.quote:Op zondag 12 februari 2023 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke, thanks!
ik snap dat het niet de bedoeling is dat je iemand de les gaat lezen, maar gewoon aanspreken als diegene iets doet wat je niet fijn vindt, dat kan wel toch?
#zoveelnieuwetermen
oke, ga ik onthouden voor als iets echt niet oke voeltquote:Op zondag 12 februari 2023 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het handiger om een tr (topic report) te maken, daar krijgen de moderators een melding van en kunnen wij kijken of we daar iets aan kunnen doen.
Een user een zuurtje noemen is niet nodig. Dat knip ik weg.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:59 schreef freaky40 het volgende:
Er wordt hier duidelijk met 2 maten gemeten in de COS, postings worden gecensureerd terwijl ik niets verkeerds deed.
Een enkele offtopic post zal niet snel worden verwijderd, als er meerderen zijn of als het vaker gebeurt gaan we daar wel iets mee doen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:29 schreef mangalie het volgende:
Dotteke schrijft dit:In JAA geldt de policy zoals die overal geldt en daarop zal worden gemodereerd. Dat houdt in dat je posts moeten voldoen aan de volgende dingen:
- ontopic posten
Als ik dan TR zet wordt daar dan iets mee gedaan? Oftopic posten bedoel ik dan
En wie houdt dat bij dan?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een enkele offtopic post zal niet snel worden verwijderd, als er meerderen zijn of als het vaker gebeurt gaan we daar wel iets mee doen.
Oeverloos blijven posten over personen die er al lang uitzijn, Als je die erbij zet blijven je posts wel staanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
We laten ons niet commanderen omdat we de streams niet kijken maar hallen wel je post weg.
Grappige Moderatie wel.
Doen ze goed ja, alle onzin en fantasieën en inhoudloze posts mogen blijven staan hier...Nog veel COS plezier hier...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
We laten ons niet commanderen omdat we de streams niet kijken maar hallen wel je post weg.
Grappige Moderatie wel.
Hey Korak,quote:Op woensdag 1 maart 2023 06:20 schreef Korak het volgende:
Beste mods, zou het een idee zijn om posts die nu -geknipt- worden (zoals een hele rits afgelopen nacht), in plaats daarvan te verplaatsen naar bijv. SC. Zo kunnen we allemaal toch nog lezen wat er initieel gepost is en blijft de COS schoon. (- ruimte voor applaus -). De liefhebbers kunnen naar believen lekker verder bekvechten in de SC dat daardoor weer wat levendiger wordt sinds @:Mario het verlaten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |