abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 26 januari 2023 @ 06:48:37 #131
184769 crew  Deisyy
pi_207717302
quote:
4s.gif Op woensdag 25 januari 2023 23:07 schreef aloa het volgende:
Man man man :')
Dts was al meteen dicht geweest :')
Als je hier probeert je gram te halen over DTS ben je aan het verkeerde adres, aloa, dit is DTS niet. Op een paar posts in de SC na kom je hier nooit dus ik snap sowieso niet waarom je je met deze discussie bemoeit.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207717502
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2023 01:32 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Je weet zelf ook wel dat je nu onzin praat toch?
Ten eerste is dit een forumgedeelte waar mensen posten over JvjL
Dus geen idee wat jij hier doet , aangezien je hier verder nooit je kop laat zien en ook niets volgt.
Ten tweede: dit is geen DTS.

Hier zielig doen en proberen je gram te halen doe je maar ergens anders.
In DTS bijvoorbeeld
Ik lurk mee, dat is in mijn ogen niet verboden. Of mag ik hier mijn mening niet geven, omdat ik amper hier post?

(Ik bedoel trouwens de negatieve posts tegenover Deisyy.)

Als niet poster hier komt de sfeer nogal grimmig over. Maar dit zal mijn laatste post zijn hier. Fijne voortzetting :)
  zondag 5 februari 2023 @ 11:49:22 #133
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_207862289
De cos kapot ?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 11:59:14 #134
388664 crew  Dotteke
pi_207862488
quote:
99s.gif Op zondag 5 februari 2023 11:49 schreef greysbones het volgende:
De cos kapot ?
Geen idee, ik kan er gewoon in?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 11 februari 2023 @ 23:35:58 #135
184769 crew  Deisyy
pi_207958669
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben nogal allergisch voor de manier om op deze manier de mond gesnoerd te worden en word zo alleen maar bozer!!! en nee niks in feedback
er is hier iemand bezig die nogal uitdagend post en dat roept vragen op en die laten zich niet... op deze manier snoeren...
Hij moet geweerd niet degenen die zich afvragen wat hij hier doet.
Dit hoort verder niet in de COS dus ik verhuis het naar feedback. Ik ben het met je eens dat het een uitdagende post is, het zorgt voor stemmingmakerij, daarom heb ik de post verwijderd, en uiteraard ook de reacties erop.
pi_207959080
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik noemde een voorbeeld en jij valt mij persoonlijk aan of ik niet beter kan lezen. Triest .Naar mijn idee komen de meest negatieve posts van de anti Jeff mensen. ik ben geen Jeff fan. Ik ben van niemand fan (dat was ik in mijn puberjaren van zangers mssn) De meest positieve mensen in de loods vind ik Moraima en Kim D. altijd goedgemutst en KimD altijd enthousiast over opdrachten, Moraima wint zelden een opdracht, maar zorgt voor een goede sfeer. Verder voor mij einde discussie :W
Oh deze had ik even gemist..Quote alert staat uit bij mij...De meest negatieve en kinderachtige posts komen van de Jeff lovers..Verder ook voor mij ook einde discussie... :W
pi_207959203
@aarbeienmoes loopt de hele dag alles af te zeiken maar zodra er commentaar komt op Jeff, waar zij zeer zeker geen fan van is :') kan ze het toch niet laten om haar mening te geven.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207959432
quote:
2s.gif Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef engine het volgende:
@:aarbeienmoes loopt de hele dag alles af te zeiken maar zodra er commentaar komt op Jeff, waar zij zeer zeker geen fan van is :') kan ze het toch niet laten om haar mening te geven.
Vergeet de rest van het kliekje niet, die lopen ook de gehele dag te sarren en niet inhoudelijke posts te posten...
pi_207960933
quote:
2s.gif Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef engine het volgende:
@:aarbeienmoes loopt de hele dag alles af te zeiken maar zodra er commentaar komt op Jeff, waar zij zeer zeker geen fan van is :') kan ze het toch niet laten om haar mening te geven.
Ik ben jou persoonlijke aanvallen meer dan zat. Ik post vaak genoeg positieve opmerkingen. Ga lekker zo door @engine Ik weiger om op dezelfde manier terug te reageren. Have fun!
if it's meant to be, it will be
pi_207961432
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 02:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik ben jou persoonlijke aanvallen meer dan zat. Ik post vaak genoeg positieve opmerkingen. Ga lekker zo door @:engine Ik weiger om op dezelfde manier terug te reageren. Have fun!
Je snapt er werkelijk niks van. Ik plaats gisteren één post en jij zit er meteen bovenop om een sneer uit te delen. Je opmerking ging niet over de streams maar over mijn commentaar. Keer op keer loop je aan te moedigen dat mensen mij uitlachen of aanpakken.

Ik ben het op mijn beurt helemaal zat dat er in de COS niks over Jeff gezegd mag worden. Maar ik ga lekker big brother kijken. Veel plezier nog met je Jeff cos clubje.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 07:37:49 #141
388664 crew  Dotteke
pi_207961440
Mensen mensen toch wat is dat toch. Je mag een bewoner of je mag een bewoner niet.
Iedereen is daar vrij in en mag daar een menig over hebben.

Maar ga niet in elkaar lopen inhakken over Jeffhaters of Jefflovers of Jeffclubje of Jeffgroepje het gaat nergens om. Kom op zeg we zijn allemaal volwassen mensen.

Het is zijn personen uit een RLS die niet door users verdedigd hoeven te worden als er iets negatiefs over gezegd wordt. En users hoeven ook niet aangevallen te worden als er iets positiefs/negatiefs over gezegd wordt.

Of het nu om Martin gaat ,of om Zoë of om Jeffrey of wie dan ook.

Geniet van EJVJL COS lekker over de streams en laat elkaar met rust.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 12-02-2023 08:07:30 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 08:11:01 #142
184769 crew  Deisyy
pi_207961513
En lees allen de OP even, hierin staat het volgende:

quote:
Welkom in het feedbacktopic van Een Jaar Van Je Leven, ofwel JAA. Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators kwijt over de moderatie van het JAA-forum.
Het is dus zeker niet de bedoeling dat users elkaar hier ongegeneerd aanvallen.
pi_207961877
Het is in mijn ogen niet alleen de jeff haters of jeff lovers die elkaar proberen af te troeven. Het is ook nog het oeverloze geouwehoer over hoe het zou zijn geweest als .....Als bepaalde bewoners er nog in zouden zitten "Ik ben toch heel benieuwd hoe het zou zijn gegaan als Johan er nog in had gezeten, of Berend ", als er relaties zouden zijn ontstaan tussen andere mensen dan nu, als de opdrachten anders zouden zijn geweest , naar mijn idee zouden ze enz. enz.enz.
En niet af en toe, maar elke avond weer, hetzelfde geouwehoer.

Je kunt niet eens zeggen dat dit geen cos is, want de mensen waar het over gaat zijn op de streams of ooit op de streams geweest.. Maar het wordt de individuele kijk van sommige users op JAA, niet meer het commentaar op de streams van dat moment.
pi_207963045
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Mensen mensen toch wat is dat toch. Je mag een bewoner of je mag een bewoner niet.

Maar ga niet in elkaar lopen inhakken over Jeffhaters of Jefflovers of Jeffclubje of Jeffgroepje het gaat nergens om. Kom op zeg we zijn allemaal volwassen mensen.

Het is zijn personen uit een RLS die niet door users verdedigd hoeven te worden als er iets negatiefs over gezegd wordt. En users hoeven ook niet aangevallen te worden als er iets positiefs/negatiefs over gezegd wordt.

Zolang mensen zich er niet zelf bewust van zijn dat ze zo posten gaat er niks veranderen.
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 11:26:44 #145
184769 crew  Deisyy
pi_207963123
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 09:37 schreef Verida het volgende:
Het is in mijn ogen niet alleen de jeff haters of jeff lovers die elkaar proberen af te troeven. Het is ook nog het oeverloze geouwehoer over hoe het zou zijn geweest als .....Als bepaalde bewoners er nog in zouden zitten "Ik ben toch heel benieuwd hoe het zou zijn gegaan als Johan er nog in had gezeten, of Berend ", als er relaties zouden zijn ontstaan tussen andere mensen dan nu, als de opdrachten anders zouden zijn geweest , naar mijn idee zouden ze enz. enz.enz.
En niet af en toe, maar elke avond weer, hetzelfde geouwehoer.

Je kunt niet eens zeggen dat dit geen cos is, want de mensen waar het over gaat zijn op de streams of ooit op de streams geweest.. Maar het wordt de individuele kijk van sommige users op JAA, niet meer het commentaar op de streams van dat moment.
Dan is het dus prima.
pi_207963165
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 11:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dan is het dus prima.
Wat een dooddoener.

avond aan avond dus mogen lezen hoe het zou zijn geweest als Jeff met mirthe een relatie had gekregen of hoe het zou zijn geweest als niet Johan was weggestuurd is dan Cos?

het wordt dan " de kijk van een user op het programma en op de mensen die er in meedoen en hoe het had kunnen kunnen zijn of hoe het kan worden."

en dat alleen omdat deze personen toevallig de afgelopen maanden een keer op de streams te zien zijn geweest.
pi_207963204
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 11:21 schreef mootie het volgende:

[..]
Zolang mensen zich er niet zelf bewust van zijn dat ze zo posten gaat er niks veranderen.
ik denk zelfs dat deze mensen zich heel erg goed bewust zijn van hoe ze posten.

en weten dat deze personen ooit op de streams zijn geweest, dus het is commentaar op de streams....
pi_207963275
Weet niet of ik met mijn vraag hier terecht kan maar weet anders niet waar dan wel.
Ik heb nog geen avatar maar kan niets vinden van de juiste grootte. Hoe verklein ik een avatar zodat ik deze bij mijn posts kan plaatsen?
Alvast dank voor de tip! _O_
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 12:20:33 #149
184769 crew  Deisyy
pi_207963761
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
Weet niet of ik met mijn vraag hier terecht kan maar weet anders niet waar dan wel.
Ik heb nog geen avatar maar kan niets vinden van de juiste grootte. Hoe verklein ik een avatar zodat ik deze bij mijn posts kan plaatsen?
Alvast dank voor de tip! _O_
Je afbeelding mag max 60 x 60 pixels zijn, dit kan je op een windows pc via onderstaande stappen. Een user icon is vierkant, dus neem bij voorkeur een vierkant plaatje.

Beeldverhouding aanpassen met Windows
Open de foto in de standaard Foto's software van Windows 10.
Klik rechts boven op "Bewerken en maken".
Klik vervolgens op "Bewerken".
Kies "Bijsnijden en draaien".
Klik op "Hoogte-breedteverhouding" en kies jouw gewenste verhouding.
pi_207963885
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 12:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je afbeelding mag max 60 x 60 pixels zijn, dit kan je op een windows pc via onderstaande stappen. Een user icon is vierkant, dus neem bij voorkeur een vierkant plaatje.

Beeldverhouding aanpassen met Windows
Open de foto in de standaard Foto's software van Windows 10.
Klik rechts boven op "Bewerken en maken".
Klik vervolgens op "Bewerken".
Kies "Bijsnijden en draaien".
Klik op "Hoogte-breedteverhouding" en kies jouw gewenste verhouding.
Geweldig, dank je wel. _O_ Ik ga er meteen mee aan de slag. ;)
  zondag 12 februari 2023 @ 12:30:13 #151
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_207963886
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:

Mooie woorden, maar zolang je ze niet op de vingers tikt, zal er niets gaan veranderen. Elke RLS hetzelfde verhaal. Men respecteert elkaar niet. Niets nieuws.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 12:30:35 #152
184769 crew  Deisyy
pi_207963890
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 12:30 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Geweldig, dank je wel. _O_ Ik ga er meteen mee aan de slag. ;)
Succes! Ik ben benieuwd jaar je UI ^O^
pi_207963960
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 12:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Succes! Ik ben benieuwd jaar je UI ^O^
Heb jouw advies opgevolgd maar waarschijnlijk duurt het even voor de avatar tevoorschijn komt. Zal wel goedkomen denk ik. Fijn dat je mij hebt kunnen helpen. *O*
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 12:39:11 #154
184769 crew  Deisyy
pi_207963989
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Heb jouw advies opgevolgd maar waarschijnlijk duurt het even voor de avatar tevoorschijn komt. Zal wel goedkomen denk ik. Fijn dat je mij hebt kunnen helpen. *O*
Je UI zou direct zichtbaar moeten zijn, krijg je niet een melding nadat je op de button "upload je usericon" hebt geklikt? Soms moet je daarvoor een beetje omhoog scrollen
pi_207964131
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je UI zou direct zichtbaar moeten zijn, krijg je niet een melding nadat je op de button "upload je usericon" hebt geklikt? Soms moet je daarvoor een beetje omhoog scrollen
Je hebt gelijk, deed iets fout. De tekst onder de avatar was te lang, vrouwtje met deegroller, dus die heb ik nu weggehaald en toen kwam ze meteen tevoorschijn. *O* _O_
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 12:52:47 #156
184769 crew  Deisyy
pi_207964159
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 12:50 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, deed iets fout. De tekst onder de avatar was te lang, vrouwtje met deegroller, dus die heb ik nu weggehaald en toen kwam ze meteen tevoorschijn. *O* _O_
Gelukt *O* Leuk UI
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')