Die post was inderdaad onnodig, daarom had ik hem ook verwijderd.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:09 schreef woxxel het volgende:
En wat bind j e ervan als ik zei dag ik de streams saaivond en dat een van de middag dan zegt, misschien is bb wat voor je.
?(mij maakt t niet uit, want ik volg beide) maar het was wel de middag die begon over bb in de cos
Hoi, welke COS was dat? Dan kijk ik even.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:18 schreef Harry het volgende:
Hoi.
Ik lees na het willen posten van het volgende bericht......
/////////
Stream 1
Isaac zegt bij het kantoor dat hij honger heeft, doet de deur open, en zegt dat er twee heren op het kantoor zitten. Die springen op en zeggen dat er boodschappen klaar liggen. Dat gaan ze nu ophalen.
Kort daarna een mopperende Kim W en Wanda in de keuken. Zij zijn erachter gekomen dat Esther al vanaf november aparte thee krijgt. Ook als Esther zich meldt in de keuken blijvend de meiden door mopperen met termen als "belachelijk", maar zeggen dat niet tegen Esther zelf.
//////////
Dat ik geen rechten heb om te publiceren in het laatste CoS topic. Er konden op dat moment nog 4 berichten geplaatst worden. RAAR !!
De vorige (kijk maar naar de tijd).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi, welke COS was dat? Dan kijk ik even.
Hm raar, ik zie ook niets vreemds, maar FOK! heeft de laatste dagen wel meer kuren gehad, misschien heeft het daarmee te maken gehad. Ik zal het achter melden.quote:
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:00 schreef engine het volgende:
Is het topic misschien gewoon vol geraakt in de tijd dat het bericht getypt werd?
Een wappieforum door mij? Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:53 schreef Harry het volgende:
Het wordt hier dankzij Deisyy een wappieforum. Onzin verkopen en beledigen mag!
Nou kom ik hier al sinds 1999 ongeveer, en dan zo beledigd worden![]()
Als iemand mij beschuldigd van het hebben van teveel vaccinaties, en dat dat iemand mag schrijven wat het wil, en dan mijn reactie verwijderen....quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een wappieforum door mij? Verklaar je nader.
Over vaccinaties? Wat heeft dat met de streams te maken?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Als iemand mij beschuldigd van het hebben van teveel vaccinaties, en dat dat iemand mag schrijven wat het wil, en dan mijn reactie verwijderen....
Onacceptabel!!
Ik zie pas later dat degene zijn / haar teksten verwijderd heeft. Sneaky!! Maar ik ben de klos.
Klaar mee!
Ik heb vanmiddag één reactie van je aangepast, dat was commentaar op andere users en had niets met vaccinaties te maken, dus ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Als iemand mij beschuldigd van het hebben van teveel vaccinaties, en dat dat iemand mag schrijven wat het wil, en dan mijn reactie verwijderen....
Onacceptabel!!
Ik zie pas later dat degene zijn / haar teksten verwijderd heeft. Sneaky!! Maar ik ben de klos.
Klaar mee!
Oh wowquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Onacceptabel!!
Klaar mee!
Jij zorgt ook bij anderen voor negatieve energie hier. Dat moet gezegd kunnen worden.
`jij bent ook geen wappie en ik zie jou ook niet een negatieve sfeer brengen in de COSquote:
Het is niet Deissy die voor de negatieve sfeer zorgt. Zij probeert eerder nog een beetje een positieve inbreng te hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Onacceptabel!!
Klaar mee!
Jij zorgt ook bij anderen voor negatieve energie hier. Dat moet gezegd kunnen worden.
Streamers hebben nu eenmaal een andere mening over de bewoners, als de 1 iets positiefs zegt over iemand, dan moet een ander er weer iets negatiefs over posten en komt er een welles/ nietes discussie of soms een persoonlijke aanval.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet Deissy die voor de negatieve sfeer zorgt. Zij probeert eerder nog een beetje een positieve inbreng te hebben.
Het zijn de users zelf die voor de negativiteit zorgen. Elke dag hetzelfde negatieve gezever over bepaalde bewoners, of ze op dat moment in beeld zijn of niet. Het elke keer benoemen van dingen die men om te kotsen vindt, neuspeuteren enz.
Er wordt eigenlijk door niemand meer iets positiefs gepost, en dat maakt de negatieve sfeer.
Wauwquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:53 schreef Harry het volgende:
Het wordt hier dankzij Deisyy een wappieforum. Onzin verkopen en beledigen mag!
Nou kom ik hier al sinds 1999 ongeveer, en dan zo beledigd worden![]()
Misschien iets beter lezen...De meest negatieve post komen hier van de Jeffrey fans.quote:Op woensdag 25 januari 2023 03:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik noem 1 voorbeeld:
Ik post bijv. dat ik Kim D een topper vind hoe ze met Moraima sport.(positief)
Dan reageert er iemand op dat KimD een tokkie is met een vieze pukkelkop, die krijg bijval en zo wordt er over een positieve post heen gelezen en is iedereen bezig met KimD en gaan dan bijv. verder over Jeff, wat ook zo'n eikel, alcoholist is en zo gaat het verder.
Ik noemde een voorbeeld en jij valt mij persoonlijk aan of ik niet beter kan lezen. Triest .Naar mijn idee komen de meest negatieve posts van de anti Jeff mensen. ik ben geen Jeff fan. Ik ben van niemand fan (dat was ik in mijn puberjaren van zangers mssn) De meest positieve mensen in de loods vind ik Moraima en Kim D. altijd goedgemutst en KimD altijd enthousiast over opdrachten, Moraima wint zelden een opdracht, maar zorgt voor een goede sfeer. Verder voor mij einde discussiequote:Op woensdag 25 januari 2023 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien iets beter lezen...De meest negatieve post komen hier van de Jeffrey fans.
Je weet zelf ook wel dat je nu onzin praat toch?quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:07 schreef aloa het volgende:
Man man man![]()
Dts was al meteen dicht geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |