Als je nu net wat meer hebt gaan we voor de variant kortquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:00 schreef qajariaq het volgende:
Normaal een stoppelbaard maar nu voor de winter ff iets meer. Wat moet ik dan kiezen?
Stoer, tot halverwege je buik?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al jarenlang een lange baard. Af en toe beetje bijwerken.
Goed wassen, shampoo en conditioner. Baardolie.
Zie er wel steeds meer witte haren tussen zitten.
Was grapjequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:34 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Lijkt me shit.
Dan kies jij er denk ik voor om je je te scheren?
Ik heb een baard zoals in de OP van dat topic.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:14 schreef Modus het volgende:
LIF / Het FOK! baarden topic #5 waar masculiniteit hoogtij viert
Ivm werk?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik scheer me eens per twee weken ongeveer. Kan het niet meer te lang laten groeien
Telt niet mee in deze poll.quote:
Omhoog nat scheren, dan wordt het nog gladder.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:38 schreef mschol het volgende:
zo glad als een aal, gruwelijke hekel aan een baard
als het een reeele optie was had ik em laten verwijderen zeg maarzo'n hekel heb ik eraan
okquote:Op woensdag 28 december 2022 08:39 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Omhoog nat scheren, dan wordt het nog gladder.
geen idee en als dat zo zou zijn: i dont carequote:Maar heb je dan geen babyface?
Ik vind 2 cm nog meevallen na 8 jaar.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Mijn man was glad en had een blockhead toen ik hem leerde kennen maar is sindsdien niet meer naar de kapper geweest. Nu, 8 jaar later, dus erg lang haar met een baard van 0.5 tot 2 cm lang. Lekker!
Deze nog nooit maar das pesoonlijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:26 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik vind 2 cm nog meevallen na 8 jaar.
Dus mensen met een hele lange baard zijn echt al heel lang niet meer bij de baard-kapper geweest
In de zomer kunnen we vlechten?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:05 schreef onlogisch het volgende:
Hier een bescheiden baard. Ik laat hem nu eens een half jaartje staan
Als ik dat zou doen zou ik op een volle zitten vrees ikquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:05 schreef onlogisch het volgende:
Hier een bescheiden baard. Ik laat hem nu eens een half jaartje staan
Sommige mannen staat kaal ook.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik scheer iedere dag compleet glad omdat ik het frisser en hygiënischer vind aanvoelen. Gezichtsbeharing kriebelt. Ik heb het wel eens een maand volgehouden, maar ik vind het niks.
En waar cq hoe zet jij je halslijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:58 schreef Chandler het volgende:
Check, sterker nog als ik alles er af ga scheren slaap ik op de bank... of in m'n eigen huis/tuinhuis...
Dus niet naast m'n lieve vriendin!
Lekker getrimd dat wel, maar als ik eens 2 weken geen zin heb doe ik er ook echt helemaal NIETS aan. Dat is het voordeel van een man zijn die baardgroei heeft... mijn haar, mijn keuze!
Eentje die je eraf kunt halen en 's-nachts op je nachtkastje kunt leggen?quote:Op zondag 1 januari 2023 20:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik heb zo'n baard als sinterklaas, maar dan zwart.
Idem hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Stoppelbaard hier, houd niet van een glad geschoren babyhuidje dus scheer me om de 4/5 dagen zoiets op 3mm.
Loop je er slordig bij?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:05 schreef rival het volgende:
euh ja die heb ik. Maar niet omdat ik een baard wil ofzo. Ben gewoon lui en eventjes niet geschoren
Ja dat is wel een issue, ken het. Scheer het soms weg maar dan ziet het niet uit, dus houd het een beetje bij en recht maar niet veel eraf.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:04 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Idem hier.
Alleen rot hoever richting adamsappel en onder je oor laat je het staan als stoppelbaardenaar.
Ik heb nu de stoppelbaard even weg geschoren, doe ik af en toe eens. Overmorgen is hij back.
Ze zeggen wel eens twee vingers boven de appel en dan richting je oren. Dat ziet bij mij echt niet utquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ja dat is wel een issue, ken het. Scheer het soms weg maar dan ziet het niet uit, dus houd het een beetje bij en recht maar niet veel eraf.
Op gevoel... maar ben er geen ster in dus laat ik die vaak zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:02 schreef stropdaz het volgende:
[..]
En waar cq hoe zet jij je halslijn?
Ik heb geen mooie volle baard dus die look krijg ik sowiesoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:06 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Loop je er slordig bij?
Stoppelbaard of baard moet je ook goed bij houden. Anders krijg je al snel de zwerverslook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |