abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_556783
Aan welke gewoonte van je medemens erger je jezelf? Wat vind jij vreselijk irritant?

Ik zelf erger me mateloos aan mensen die hun kauwgom op straat uitspugen, waarna ik er geheid intrap! Ook mensen die hun auto-asbakje leeggooien op de stoep vind ik knap a-sociaal! Mensen die zitten te smakken/slurpen tijdens het eten, daar ril ik van!

Heb jij ook zo'n afschuw van bepaalde gewoontes?

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_556787
* Egoïsme
* Ongeïnteresseerdheid
* Vooroordelen
* Discriminatie

[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 16-12-2000 00:00]

#geen
  Admin zaterdag 16 december 2000 @ 00:00:11 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_556788
Mensen die voor het stoplicht in hun neus graven en het vervolgens opvreten danwel op mijn voorruit pieken
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 december 2000 @ 00:01:40 #4
862 Arcee
Look closer
pi_556791
quote:
Op 15 december 2000 23:55 schreef ElizabethR het volgende:
Aan welke gewoonte van je medemens erger je jezelf? Wat vind jij vreselijk irritant?
roken
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_556795
Goh dit is een moeilijke. Ik heb een afschuw van heel veel zaken. Hier moet ik weer eerst over na denken. Dus sorry, van mij geen zinnig antwoord op het ogenblik.
eigenlijk ben ik een straathond
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 december 2000 @ 00:05:44 #6
862 Arcee
Look closer
pi_556799
Is ook al 's een topic over geweest trouwens:

http://www.fokforum.nl/showtopic/22898

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_556800
quote:
Op 16 december 2000 00:03 schreef Kielef het volgende:
Goh dit is een moeilijke. Ik heb een afschuw van heel veel zaken. Hier moet ik weer eerst over na denken. Dus sorry, van mij geen zinnig antwoord op het ogenblik.
Mensen die overal keeiiii-lang over na moeten denken!
#geen
pi_556804
quote:
Op 15 december 2000 23:59 schreef DuchessX het volgende:
* Egoïsme
* Ongeïnteresseerdheid
* Vooroordelen
* Discriminatie
Duchess,uiteraard betreft het hier erg irritante gewoontes, maar zoals je ze opnoemt is het vrij algemeen. Wat ik graag wil weten is wat je zo irriteert aan egoisme, en welk soort vooroordelen je irriteren etc. etc.

Ik ben het overigens volledig met je eens hoor.

zaterdag 16 december 2000 @ 00:14:33 #9
5389 HBM
OldButNotSoWise
pi_556811
Onverdraagzaamheid en dan vooral als ze zelf dezelfde trekjes hebben.
Voorbeeld, je ziet mensen in de rij bij een kassa wel eens kijken, zo van schiet nou op mens, vervolgens gaan ze als ze zelf aan de beurt zijn nog even iets halen in de winkel omdat ze iets vergeten zijn.
Ach, ik doe ook alleen maar mijn best !
pi_556814
quote:
Op 16 december 2000 00:05 schreef Arcee het volgende:
Is ook al 's een topic over geweest trouwens:

http://www.fokforum.nl/showtopic/22898

Tja, dan kan hier dus alweer een slotje op denk ik?????
pi_556817
quote:
Op 16 december 2000 00:06 schreef DuchessX het volgende:
Mensen die overal keeiiii-lang over na moeten denken!
Ik KAN OOK anders, maar ik wil op het ogenblik niemand kwetsen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 december 2000 @ 00:17:48 #12
862 Arcee
Look closer
pi_556818
quote:
Op 16 december 2000 00:14 schreef HBM het volgende:
Onverdraagzaamheid en dan vooral als ze zelf dezelfde trekjes hebben.
Voorbeeld, je ziet mensen in de rij bij een kassa wel eens kijken, zo van schiet nou op mens, vervolgens gaan ze als ze zelf aan de beurt zijn nog even iets halen in de winkel omdat ze iets vergeten zijn.
Of ze gaan juist op dát moment pas naar hun portemonnee zoeken...
pi_556822
Rolstoelgebruikers kortom invaliden (zeg mag ik even met je meerijden?).
Bejaarden met een rollator
Vrouwen met kinderwagens

ZE DENKEN DAT ZE ALLE RECHT VAN DE WERELD HEBBEN

Nee u mag niet als eerste de lift in ik was er toch als eerste? Nee u mag niet voor, ik sta al 4 minuten te wachten en mijn blaas is net zo vol als de uwe. Nee ik ga niet voor u opzij. Nee ik ben niet blind. Nee ik ben niet doof. Ik hoor u wel zuchten en steunen maar harder lopen omdat u karretje electrisch is nee pas je snelheid maar aan. Nee de gangpaden zijn niet speciaal voor u ontworpen. Nee wij hebben hier geen opritje.
-knip-

NEE NEE NEE de wereld draait niet om JOU!

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_556823
ik erger me aan mensen die in je straat of dorp wonen en wel komen zeiken, als je ze ergens op vakantie tegenkomt.

dit geld ook voor (gruwel) carnaval of kroegen-tocht.

of algemeen waar je bent.

De Puta Madre
pi_556830
quote:
Op 15 december 2000 23:59 schreef DuchessX het volgende:
* Egoïsme
* Ongeïnteresseerdheid
* Vooroordelen
* Discriminatie
Egoïsme
Mensen die alles vanuit hun eigen standpunt bekijken en die constant bang zijn dat hen te kort wordt gedaan.
Vb Mijn partner en ik gaan uitelkaar, binnen de familie is er iemand die klaagt dat ze er zo'n moeite mee heeft. HALLOW! En ik dan???? Zo iemand denkt dus enkel aan zichzelf.

Ongeïnteresseerdheid
Mensen die je een vraag stellen, je niet laten uitpraten en meteen over zichzelf beginnen.
Vb Mijn collega vraagt hoe het gaat met mijn relatieproblemen. Nog voor ik uitgepraat ben zit ze uit het raam te kijken en zegt ze 'Goh Jantje heeft dezelfde kleur auto als ik'.

Vooroordelen
Dit vind ik gewoon hartstikke dom. Je kunt niet oordelen voordat je je ergens goed van op de hoogte gesteld hebt.
Vb Heel veel mensen gaan er van uit dat mijn Turkse vriendin als poetsvrouw werkt. Terwijl ze de HEAO heeft afgerond en nu de Officierenopleiding volgt.

Discriminatie
Mensen in dezelfde gevallen onder dezelfde omstandigheden en condities verschillend behandelen.
Vb Hier kan iedereen zelf best iets bji bedenken denk ik...

#geen
pi_556839
Ooh ja ik heb ook zo'n hekel aan vrachtwagenchaffeurs die wel mooi een kentekenplaatje met bijv. de naam Karin voor hun voorruit hebben en onderwijl...TOET TOET TOET KWIJL KWIJL KWIJL

En Bouwvakkers met hun broek op half zeven die even hun hamertje wegleggen om kwijlend en hijgend je na te staren en fluiten pfffief pffiefoejoe

WANT DAN MOET IK BLOZEN! EN DAT ZIJN JULLIE NIET HET WAARD!

Daarom vermijd ik ook groepjes van 2 of meer, echt ze zien het aan je

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_556846
Schiet mij ook nog een sterke te binnen:

Al die ouwetjes die quasi-nonchalant heel a-sociaal voordringen aan de kassa...en je dan onschuldig aankijken door hun jampotglazenbril...

#geen
pi_556858
Ja Duchessx en dat zijn pas een Paar dingen die jij opnoemt en al de anderen hier ook. Daar erger ik me ook allemaal aan, maar als ik er te vaak aan denk,
aan al die vele dingen krijg ik een rot bui en dat zijn al die rot ergerdingen me niet waard.
pi_556859
Ik heb er ook nog een: Je rijdt op een parkeerterrein en bent wanhopig op zoek naar een vrij plekkie. Jaaaa, daar zie je iemand wegrijden. Je steekt je richtingaanwijzer alvast uit, gunt je medeweggebruiker de ruimte om achteruit te kunnen steken, en voor je neus draait er iemand aan de andere kant op JOUW plekkie in!!!!!
pi_556873
quote:
Op 16 december 2000 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb er ook nog een: Je rijdt op een parkeerterrein en bent wanhopig op zoek naar een vrij plekkie. Jaaaa, daar zie je iemand wegrijden. Je steekt je richtingaanwijzer alvast uit, gunt je medeweggebruiker de ruimte om achteruit te kunnen steken, en voor je neus draait er iemand aan de andere kant op JOUW plekkie in!!!!!
Maar dát gebeurt mij niet! Grrrrrrr...!
#geen
pi_556875
Als je de snelweg op wilt rijden, en er rijd een blik vol ouwe vellen voor je die niet sneller dan 70 de snelweg op durven te gaan
pi_556877
quote:
Op 16 december 2000 00:48 schreef Juup© het volgende:
Als je de snelweg op wilt rijden, en er rijd een blik vol ouwe vellen voor je die niet sneller dan 70 de snelweg op durven te gaan
80 was het toch??
#geen
pi_556881
quote:
Op 16 december 2000 00:50 schreef DuchessX het volgende:
80 was het toch??
Maakt niet uit, iig te traag.
Ze moeten die mensen een rollator geven dan kunnen ze Pris pesten op het voetpad
pi_556882
quote:
Op 16 december 2000 00:51 schreef Juup© het volgende:
Maakt niet uit, iig te traag.
Ze moeten die mensen een rollator geven dan kunnen ze Pris pesten op het voetpad
LOL!

[offtopic]
Eigenlijk klinkt Rollator veel supersonischer dan dat het ding is heej? [offtopic]

#geen
pi_556893
WAT IK OOK ZEER IRRITANT VIND IS HET VOLGENDE:

Je neemt de stoptrein van tien voor zeven s'morgens, je gaat zitten op een 2 pers plek natuurlijk gaat er ook iemand naast je zitten (logisch) de persoon naast je pakt zijn broodtrommeltje en gaat om TIEN OVER ZEVEN een BROODJE SALAMI ETEN. Hellooo? Helloo? KNOK KNOK I'M GONNA PUKE gatverderie hoe kun je smorgen zoiets door je strot krijgen die geur alleen al! CONSERVATIEVE KUTWIJF ja ik bedoel jou! Met je ritselend AD krant en JA JE STONK OOK! Naar paardemest, vanmorgen nog even naar Firefighter gekeken in het weiland? Flik mij dat nog es een keer en ik duw die stinkend, rottend garlicbread dwars door je strot heen.

Nee deze plek is bezet! Ooh je ziet niemand? Wel hij is bezet voor mijn onzichtbare vriend Eddie. En ik ben gek, gek..gek ik heb een mes en steek je zo neer, steek je zo neer...steek je zo neer

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')