Op gestemd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Psychokiller, Qu'est-ce que c'est
Jep, zoals ik hier al eerder zei: de verschraling vd lijst komt echt niet alleen maar door de Snelle's en Suzan en Freeks van deze wereldquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pearl Jam, Nirvana, Queen, etc etc
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die staat het hoogst geloof ik.
Hoogste notering ja, Muse komt nog 10xquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me dat Uprising ook nog komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Susan en Freek, Marco B.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pearl Jam, Nirvana, Queen, etc etc
Lidlquote:
Die verkopen ze hier in de lokale platenzaak. (Ja we hebben tegenwoordig weer een platenzaak in Den Helderquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:30 schreef essnhills het volgende:
He? Sjors Beker?Zat ik ook al aan te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lebbis
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:30 schreef essnhills het volgende:
He? Sjors Beker?I'M JUST A BURD IN THE SKYYYYY! (Kutvogel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken.
Lebbis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |