abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207253495
Heeft er iemand van jullie dit wel eens per ongeluk gehad?
Ikzelf nog nooit gelukkig. Maar ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Dus wie o wie heeft dit wel eens per ongeluk gehad? ;)
Eens kijken
pi_207253504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:08 schreef Maharski het volgende:
Heeft er iemand van jullie dit wel eens per ongeluk gehad?
Ikzelf nog nooit gelukkig. Maar ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Dus wie o wie heeft dit wel eens per ongeluk gehad? ;)
Ja, paar jaar geleden.
Flink ziek geweest toen.
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:10:15 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207253518
Welleens bolletjes gehad waar het onderop groen begon uit te slaan, maar had niks anders te eten bij me, dus maar gewoon opgegeten. Niks aan overgehouden.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_207253541
Tosti van maken, brand je de haren er wel vanaf. Prima te doen, doe het vaker.
U MAD?
pi_207253625
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:09 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Ja, paar jaar geleden.
Flink ziek geweest toen.
Maar dat proef je toch meteen bij de eerste hap?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207253628
Schimmel kun je gewoon eten, er wordt ook schimmelkaas verkocht. Niks mis mee!
pi_207253656
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maar dat proef je toch meteen bij de eerste hap?
Nee, ivm corona had ik geen smaakpupil ... en ik zat in een donker tuinhuisje in isolatie
pi_207253698
Wel eens gehad. Gewoon wat groene plekjes die me later pas opvielen.
Gewoon opgegeten. En nee, er groeiden geen armen uit m'n hoofd.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:28:07 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207253832
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef Centenbak het volgende:
Schimmel kun je gewoon eten, er wordt ook schimmelkaas verkocht. Niks mis mee!
Je hebt schimmels en schimmels :D

Broodschimmel moet je beter niet opeten, kaasschimmel is juist heerlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207254016
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
Tosti van maken, brand je de haren er wel vanaf. Prima te doen, doe het vaker.
Serieus?
Eens kijken
pi_207254023
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:09 schreef stropdaz het volgende:
Ja, paar jaar geleden.
Flink ziek geweest toen.
Wat voor ziekteverschijnselen kreeg je ervan?
Eens kijken
pi_207254033
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:37 schreef Maharski het volgende:

[..]
Serieus?
Ja.

Blauwe kaas is ook schimmel. Dat eet ik ook.
U MAD?
pi_207254155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:38 schreef Maharski het volgende:

[..]
Wat voor ziekteverschijnselen kreeg je ervan?
Braken en diarree.
Na paar dagen weer over.
pi_207254338
Brood niet, ik heb wel iemand ooit bedorven bitterballen zien eten nadat deze gefrituurd waren. Hij was ervan overtuigd dat bij het frituren de bacterien wel dood zouden gaan.
Dat klopt ook wel, maar hij belandde wel in het ziekenhuis daarna.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:00:00 #15
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_207254463
Geen brood, wel gevulde koek. In die tijd at ik veel in "De Bak", de mensa van de Universiteit van Leiden, en soms was dat niet altijd even lekker (nooit ongezond), dus ik had een reflex om niet na te denken over de smaak als die tegenviel. Daar ben ik anderhalve dag goed ziek van geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door mvdejong op 27-12-2022 16:36:18 ]
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  dinsdag 27 december 2022 @ 13:00:35 #16
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_207254475
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
Brood niet, ik heb wel iemand ooit bedorven bitterballen zien eten nadat deze gefrituurd waren. Hij was ervan overtuigd dat bij het frituren de bacterien wel dood zouden gaan.
Dat klopt ook wel, maar hij belandde wel in het ziekenhuis daarna.
De bacterieen zijn dood, maar de gifstoffen die ze aangemaakt hebben blijven, en kunnen zelfs gemener worden bij verhitting.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_207258320
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:00 schreef mvdejong het volgende:

[..]
De bacterieen zijn dood, maar de gifstoffen die ze aangemaakt hebben blijven, en kunnen zelfs gemener worden bij verhitting.
Dat ligt aan de giftstoffen. Een van de meest dodelijke (botuline) wordt bij iets van 70 graden afgebroken.

Maar inderdaad. Meestal zijn het de giftstoffen die problemen geven en niet de bacteriën. Het is vrij onwaarschijnlijk dat een bacterie die tarwebrood heerlijk vindt, goed gedijt in een menselijk spijsverteringsstelsel.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_207259140
Na het eten van een boterham met enige schimmel zal je normaliter binnen 5 minuten een langzame pijnlijke dood tegemoet gaan, kijk dus goed uit !
  dinsdag 27 december 2022 @ 16:31:07 #19
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207259818
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef Centenbak het volgende:
Schimmel kun je gewoon eten, er wordt ook schimmelkaas verkocht. Niks mis mee!
:')

_O-
pi_207260280
Als student wel eens hongerig aangevallen op een brood, en dat je dan met al twee boterhammen achter de kiezen opeens een beschimmelde uit de zak haalt. Niet ziek van geworden, ik had destijds de weerstand van een vuilnisbelt-hond.
  dinsdag 27 december 2022 @ 18:29:45 #21
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207262324
Mijn brood schimmelt nooit want dat komt gewoon uit de vriezer.

Wel drink ik altijd gewoon uit pakken uit de koelkast. En heb dan wel eens meegemaakt dat ik dan dat laatste beetje sinaasappelsap wegklokte, en dat je dan ineens van die gore schimmelbrij in je mond hebt omdat het er al veel te lang stond

:{
pi_207280162
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:34 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Dat ligt aan de giftstoffen. Een van de meest dodelijke (botuline) wordt bij iets van 70 graden afgebroken.

Maar inderdaad. Meestal zijn het de giftstoffen die problemen geven en niet de bacteriën. Het is vrij onwaarschijnlijk dat een bacterie die tarwebrood heerlijk vindt, goed gedijt in een menselijk spijsverteringsstelsel.
klopt, een helder licht was ook een overstatement voor hem en een belediging voor de lamp.
Onder andere hij, hebben dit soort mensen mij wel op school gehouden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 28 december 2022 @ 13:52:08 #23
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_207280460
Ja wel eens. Koop vaak één brood per week, en na 5 dagen kan er soms enige schimmel ontstaan zonder dat je het gelijk ziet, behalve dan bij het oppeuzelen van de boterham. Gebeurt niks.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  woensdag 28 december 2022 @ 13:52:47 #24
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_207280477
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:29 schreef Tengano het volgende:
Mijn brood schimmelt nooit want dat komt gewoon uit de vriezer.

Wel drink ik altijd gewoon uit pakken uit de koelkast. En heb dan wel eens meegemaakt dat ik dan dat laatste beetje sinaasappelsap wegklokte, en dat je dan ineens van die gore schimmelbrij in je mond hebt omdat het er al veel te lang stond

:{
:'(
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_207283290
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:29 schreef Tengano het volgende:
Mijn brood schimmelt nooit want dat komt gewoon uit de vriezer.

Wel drink ik altijd gewoon uit pakken uit de koelkast. En heb dan wel eens meegemaakt dat ik dan dat laatste beetje sinaasappelsap wegklokte, en dat je dan ineens van die gore schimmelbrij in je mond hebt omdat het er al veel te lang stond

:{
toen ik studeerde had mijn huisgenoot een keer ice tea gedronken en bij een 2de glas kwam er een klont schimmel uit het pak _O-
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')