Wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gakpo kon het alleen tegen clubs als VVV en Sparta
Oh wacht
Meteen geen zin meer in rest van het seizoenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Treurig dit. Gelukkig hebben we 50 miljoen gepakt!
Dat wordt nog een lange zit dit seizoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meteen geen zin meer in rest van het seizoen
Gewoon goed gefloten, zeg ik als PSV'er. Totaal geen moeite mee dat hij die pingels niet gaf. Gelukkig is er maar een handjevol PSV-fans dat er anders over denkt. Laten we onze woede op die lamzakken in het veld richten; je kan een keer slecht spelen, maar ik vond de inzet gister gewoon ondermaats. Ze leken gewoon niet echt te willen. Kwalijke zaak.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:18 schreef Tarado het volgende:
Ik ken deze scheids niet, maar geen thuisfluiter.
We waren wisselvallig met Gakpo erbij inderdaad. Verder kan dit team wel beter dan we gisteren gezien hebben, zonder meer. Maar ik vind het kwalijk dat de wil om te winnen gewoon ontbrak. Had ook echt een veel striemender fluitconcert verwacht.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:33 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een paniek allemaal op basis van 1 wedstrijd. Het was kut. Bepaald niet de eerste keer dit seizoen. Maar voor hetzelfde geld is het de komende wedstrijden weer wel goed, want deze groep is gewoon heel wisselvallig.
Ach welnee. Ze begonnen eigenlijk heel sterk aan de wedstrijd. En met iets meer nauwkeurigheid was er wel 1 ingevlogen. Maar vervolgens kreeg Sparta grip op de wedstrijd en lukte er gewoon steeds minder bij PSV.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
We waren wisselvallig met Gakpo erbij inderdaad. Verder kan dit team wel beter dan we gisteren gezien hebben, zonder meer. Maar ik vind het kwalijk dat de wil om te winnen gewoon ontbrak. Had ook echt een veel striemender fluitconcert verwacht.
.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach welnee. Ze begonnen eigenlijk heel sterk aan de wedstrijd. En met iets meer nauwkeurigheid was er wel 1 ingevlogen. Maar vervolgens kreeg Sparta grip op de wedstrijd en lukte er gewoon steeds minder bij PSV.
Dat soort wedstrijden heb je er nu eenmaal bijzitten. Daar kun je ook in het veld helemaal niets aan doen. Heel frustrerend.
Dit seizoen heeft gewoon alles in zich om tot op het laatst spannend te blijven. En wie dan aan het einde op 1 staat heeft dan waarschijnlijk op de beslissende momenten net even mazzel gehad.
Ik vond het echt lamlendig en passief overkomen. Ze begonnen inderdaad aardig, maar leken een beetje naar het einde te willen free wheelen en dan hopen dat er een goaltje valt. Echt veel slordigheden door (in mijn ogen) gewoon een gebrek aan concentratie/inzet. Ik maak me grote zorgen om het restant van het seizoen. Madueke is veel te wisselvallig en gaat te veel voor eigen succes (zal nog wel geblesseerd uitvallen) en verder zie ik niemand die deze ploeg op sleeptouw gaat nemen.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef Caland het volgende:
Ahja, ze wilden eigenlijk gewoon gelijkspelen
Dat was het
Van Nistelrooij laat zien dat hij in het menselijke aspect een stuk verder is dan Schreuder.quote:
Op basis van dit?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Nistelrooij laat zien dat hij in het menselijke aspect een stuk verder is dan Schreuder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |