abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207247957
Hoi,

Ik heb iets via Marktplaats verkocht ( :') ).
Koper maakte via het betaalverzoek het geld over en zei "bedankt, zou je het willen opsturen naar PostNL afhaalpunt X in Gouda".
Nu zie ik echter op het verzendlabel een adres in Den Haag staan.
Ik gevraagd hoe dat zat, blijkt dat dat z'n oude woonadres te zijn en nu word mij gevraagd of ik het adres kan laten aanpassen bij het PostNL punt bij verzending.
Nu ben ik de moeilijkste niet, maar kan dat zomaar (zonder een nieuw label te kopen)?
Ik heb net al even gegoogled en daar staat alleen iets dat je het bezorgadres pas na verzending maar voor aflevering kunt wijzigen naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Die is dus in Den Haag, terwijl het pakketje naar Goiuda moet.

Iemand ervaring mee? :)
  dinsdag 27 december 2022 @ 00:36:32 #2
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_207248499
Dan is die koper dus zo'n lamzak geweest dat hij niet eens het juiste adres heeft ingevuld, maar een oud adres heeft laten staan?
pi_207248747
Pech voor koper
Cindy De Vuyst
pi_207249587
Postnl berichtje sturen op twitter, willen vast wel helpen denk ik
pi_207249803
Al die moeite voor een paar tientjes, ik geef het wel weg.
pi_207249963
Koper zelf op laten lossen joh
pi_207250062
Koper kan dit zelf doen nadat jij het verzonden hebt door het afleveradres te wijzigen
pi_207251371
Even een nieuw label aanmaken, en bij de chatbot het geld terugvragen voor het verkeerde label.

https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/restitutie/
pi_207251431
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 00:36 schreef Jan_Lul het volgende:
Dan is die koper dus zo'n lamzak geweest dat hij niet eens het juiste adres heeft ingevuld, maar een oud adres heeft laten staan?
Dit. Als het label door de betaling via Marktplaats geautomatiseerd aangemaakt is, was het handig geweest als koper vooraf zijn adres had aangepast op de aangewezen plek. Ik zou als verkoper geen moeite gaan doen :N

Opsturen naar aan afhaalpunt kan volgens mij als particulier helemaal niet (wel ontvangen als een webshop die optie biedt).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')