abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8358626
Na het lezen van een boek of het kijken van een film, voel ik me altijd compleet gedesorienteerd. Na zown activiteit moet ik echt moeite doen met het begrijpen en vooral erkennen van de echte wereld de wereld zoals die nu is. Vooral als het gaat om een surrealistisch verhaal, of een verhaal met een moeilijke psychologische aspect

Je accepteerd de realiteit zoals die ervaren word, ook al is het de surrealistische realiteit van een film of een boek. Ik kan het zelfs met muziek hebben.

Hebben veel mensen dit of ben ik weer eens een geval apart?

pi_8358796
Ja, daar heb ik ook vaak last van, vooral bij boeken en films in de bios. Volgens mij heeft het te maken met een groot inlevingsvermogen ofzo. Maar het is soms wel lastig, omdat je nog lang blijft nadenken over die surrealistische wereld.

[Dit bericht is gewijzigd door meikje op 08-02-2003 23:34]

zaterdag 8 februari 2003 @ 23:33:30 #3
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8358815
Dacht al dat ik een speciaal geval was. Gebeurt me redelijk vaak. Ik kijk heel erg intens naar films, en bij het lezen van boeken wil ik er ook nog wel eens te diep in duiken. En dan krijg je die desorientatie, misselijkheid, depressie, vrolijkheid.. Afhankelijk van wat je ziet of leest.
pi_8358885
ook altijd bij (pop)concerten, trouwens...
pi_8359316
te veel Matrix gekeken?
"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
pi_8360226
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 23:35 schreef meikje het volgende:
ook altijd bij (pop)concerten, trouwens...
Mjah das gewoon denk ik doordat t zo leuk was (meestal) en je nog in een soort roes zit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')