Kan gebeuren.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een schrijffoutje. Bedankt maat. Ik pas hem direct even aan
Lijkt me ook makker. Jammer dat er dan weer figuren zijn die die breeduit meten en je, notabene als collega, voor aap zetten.quote:
Witbrood rolladequote:Op woensdag 28 december 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hachee.
2008, die hebben de meesten al via eDonkey gezien.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Lakeview Terrace
7.8/10 Intrigerend, burenruzie op hoog niveau.
Torrent Lakeview.Terrace.CAM.420p.BrRip -YIFY met gratis handige malware en extra zoekbalk in je browser.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
2008, die hebben de meesten al via eDonkey gezien.
Hij had je vader kunnen zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 19:14 schreef Tjacka het volgende:
@:tong80 heeft op mij gestemd als leukste jonkie
ik ben bijna 30
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Torrent Lakeview.Terrace.CAM.420p.BrRip -YIFY met gratis handige malware en extra zoekbalk in je browser.
Ik heb lekker gesurfd vandaag.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis user @:Pisces29 , @:Sked & @:coco
Wat hebben jullie met haar gedaan?
quote:Jasper vermoedt de kanker te hebben opgelopen tijdens het surfen, zijn grote liefde. Vaak smeerde hij zich niet goed in en bovendien zat de melanoom vlak boven de plek waar zijn wetsuit ophield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |