Gewoon jezelf als neger identificeren... dan mag hetquote:Op maandag 26 december 2022 12:58 schreef Poppejans het volgende:
Als het door een ne.. donker persoon getypt wordt mag er wel het nwoord staan?
Ik denk eerder een Fok! hype, zodat we 'Is Alan Walker?' kunnen posten.quote:Op maandag 26 december 2022 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ken die hele Alan Walker niet. Is zeker weer zo'n Radio 2-hype?
Klinkt als een darter.quote:Op maandag 26 december 2022 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Soundtrackjequote:Op maandag 26 december 2022 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meer een tienerhypequote:Op maandag 26 december 2022 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Diaan en Peaceman moeten wel aanwezig zijn straksquote:Op maandag 26 december 2022 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga even douchen, dan ben ik op tijd klaar om mee te krijgen hoe Diaan in stukjes wordt geseneden
Ienimimuis houd van kaasquote:Op maandag 26 december 2022 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even een stukkie kaas pakken
Wat een gelukkig mens ben jequote:Op maandag 26 december 2022 13:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dan ga ik lunchen met vriendin zo en mis dan de enige Kanye
Dat is echt exact het omslagpunt geweest he. Zag je ook in de docu dat er daarna haast geen zinnig woord meer uit hem kwam..quote:Op maandag 26 december 2022 13:01 schreef Emptystreet het volgende:
Negers in Parijs is ook wel goed.
Heb laatst die Kanye docu die op Netflix gekeken. 5+ uur lang maar alles omvattend. Geweldige docu, ongelofelijk creatieve geest. Maar helaas na het overlijden van Donda compleet ontspoort.
Keuzes, vriendin of Kanye/Ye/quote:Op maandag 26 december 2022 13:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kaasquote:Op maandag 26 december 2022 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even een stukkie kaas pakken
Beterschapquote:Op maandag 26 december 2022 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb rambol, maar ik heb ook stilton met port
Als artiest geniaal, nu helaas geestelijk niet meer in orde.quote:Op maandag 26 december 2022 13:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is echt exact het omslagpunt geweest he. Zag je ook in de docu dat er daarna haast geen zinnig woord meer uit hem kwam..
Dat is dan ook Jay-Z...quote:Op maandag 26 december 2022 13:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch maar niet dat stukje Jordan game 6 herbeleven
Halloooooo!quote:
Blijft als producer onnavolgbaar en briljant. Zo wil ik em eigenlijk ook blijven zien, maar lukt nogal lastigquote:Op maandag 26 december 2022 13:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Als artiest geniaal, nu helaas geestelijk niet meer in orde.
Mouse & McNeal?quote:Op maandag 26 december 2022 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie mogen 1x raden wat mijn meest gedraaide artiest was dit jaar
Ik zou voor je vriendin gaan, helemaal als ze een Swiftie isquote:Op maandag 26 december 2022 13:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nu is die rijp voor een inrichting helaasquote:Op maandag 26 december 2022 13:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Blijft als producer onnavolgbaar en briljant. Zo wil ik em eigenlijk ook blijven zien, maar lukt nogal lastig
Wat naar, zeker “per ongeluk” kapotquote:Op maandag 26 december 2022 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
De verpakking van de Rambol ging kapot. Nu ben ik genoodzaakt het hele kaasje op te eten
Klopt ja. Hij schijnt na het overlijden van z'n ma ook gestopt te zijn met enige vorm van medicatie. Zelfs naar mensen uit z'n directe omgeving luisterde hij niet meer.quote:Op maandag 26 december 2022 13:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is echt exact het omslagpunt geweest he. Zag je ook in de docu dat er daarna haast geen zinnig woord meer uit hem kwam..
Nood breekt wet.quote:Op maandag 26 december 2022 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
De verpakking van de Rambol ging kapot. Nu ben ik genoodzaakt het hele kaasje op te eten
Z'n brein is helemaal tot pul verwerktquote:Op maandag 26 december 2022 13:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Blijft als producer onnavolgbaar en briljant. Zo wil ik em eigenlijk ook blijven zien, maar lukt nogal lastig
Ik verwacht meer van je. Jonathan Davis is teleurgesteld in jequote:Op maandag 26 december 2022 13:06 schreef Poppejans het volgende:
Het is vrij ernstig, maarre ik vind dit nummer echt heel leuk
Met moeite hoorquote:
quote:Op maandag 26 december 2022 13:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van je. Jonathan Davis is teleurgesteld in je
Oscar moppert nietquote:Op maandag 26 december 2022 13:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze is best mooi
Want dooie moeder RIP
Koffie? Ik twijfelde net al of ik al aan het bier zou gaan. Toch niet gedaanquote:Op maandag 26 december 2022 13:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Met moeite hoorWil er nog iemand anders koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |