Jappie is tegenwoordig op Wanda.quote:Op maandag 26 december 2022 11:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie drinkt niet voor niets flessen wodka leeg die ziet al gebeuren dat er een Junior komt
Een kernbom ook.quote:
Dan moet ie het aan haar dus ook nog eens gaan uitleggenquote:Op maandag 26 december 2022 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jappie is tegenwoordig op Wanda.
Maar die heeft geen leuk kersttruitje aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee ik was te laatquote:
quote:Op maandag 26 december 2022 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi momentje van gisteravond ......![]()
[ afbeelding ]
Kim troost Eunice - 25 december 2022.Dit was echt lief.In de COS werd Eunice uitgelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 26 december 2022 12:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan Arschlikker Danny vragen
Wow. Held! En ik maar stressen voor die 18 mensen straks.quote:Op maandag 26 december 2022 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet overdrijven,ik kookte wekelijks een 3 gangen menu voor +- 40 personen.
Als die de prijzenpot wint klaagt ze over dat de cheque te zwaar isquote:
Is van 2022 hoor.quote:Op maandag 26 december 2022 12:12 schreef mario390 het volgende:
hoezo kijkten ze gisteren en oude Film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |