Ach, in de onderste helft van de lijst misstaat het niet.quote:Op maandag 26 december 2022 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Rollercoaster er in staat snap ik wel, maar dit had dan weer écht niet gehoeven.
En misschien die andere van Paul de Leeuw?quote:Op maandag 26 december 2022 10:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als ze langskomen kan ik het je vertellen, voor de rest van het jaar verdring ik ze
zal denk ik wat van Hazes zijn, disturbed, uit mn hoofd.
welke je ook bedoelt, ja.quote:Op maandag 26 december 2022 10:27 schreef cafca het volgende:
[..]
En misschien die andere van Paul de Leeuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Jawel het stelt weinig voorquote:Op maandag 26 december 2022 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ach, in de onderste helft van de lijst misstaat het niet.
Helaas niet. Leuk en aardige man, maar ik hoor hem niet graag zingen.quote:Op maandag 26 december 2022 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de laatste keer dat we Danny Vera horen dit jaar?
Als je klok een half uur voor staat misschien!quote:Op maandag 26 december 2022 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de laatste keer dat we Danny Vera horen dit jaar?
Baas welquote:
ja hoor, ik deel ze hier ook gewoon.quote:Op maandag 26 december 2022 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
Doen we nog openbare uurlijstje trouwens? Of alleen in spoiler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |