Welk gedrocht?quote:Op maandag 26 december 2022 10:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het gedrocht van Paul de Leeuw gemist, ik voel me gezegend.
Shalomquote:Op maandag 26 december 2022 10:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het gedrocht van Paul de Leeuw gemist, ik voel me gezegend.
Vlieg met me mee naar de regenboog regenboog ik hou alleen van jouquote:
Hun beste blijft níet het liedje van de Quo, namelijk de lucifermannetjes.quote:Op maandag 26 december 2022 10:22 schreef cafca het volgende:
nummertje van Bolland, Dozier & Bolland.
zeker niet de beste versie van het liedje van de Quo
Oh, beterschap!quote:Op maandag 26 december 2022 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat elke dag een beetje beter...hardnekkig virus.![]()
Ik was vergeten de wekker uit te zettenMaar heb daarna nog wel even kunnen slapen.
Het was intens genietenquote:Op maandag 26 december 2022 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vlieg met me mee naar de regenboog regenboog ik hou alleen van jou
misschien wel in mijn top 10 ergste nummers van de lijst.quote:
Ja, dat denk ik ook wel, al kan ik hun bluesnummertjes ook best waarderen.quote:Op maandag 26 december 2022 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun beste blijft níet het liedje van de Quo, namelijk de lucifermannetjes.
Nu ben ik benieuwd naar de overige 9.quote:Op maandag 26 december 2022 10:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
misschien wel in mijn top 10 ergste nummers van de lijst.
Zit de whisky nog in je?quote:
My name is OscarMopperkont and I approve this messagequote:Op maandag 26 december 2022 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bart, hou je mond en draai een plaat
Als ze langskomen kan ik het je vertellen, voor de rest van het jaar verdring ik zequote:Op maandag 26 december 2022 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de overige 9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |