Ach, in de onderste helft van de lijst misstaat het niet.quote:Op maandag 26 december 2022 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Rollercoaster er in staat snap ik wel, maar dit had dan weer écht niet gehoeven.
En misschien die andere van Paul de Leeuw?quote:Op maandag 26 december 2022 10:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als ze langskomen kan ik het je vertellen, voor de rest van het jaar verdring ik ze
zal denk ik wat van Hazes zijn, disturbed, uit mn hoofd.
welke je ook bedoelt, ja.quote:Op maandag 26 december 2022 10:27 schreef cafca het volgende:
[..]
En misschien die andere van Paul de Leeuw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Jawel het stelt weinig voorquote:Op maandag 26 december 2022 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ach, in de onderste helft van de lijst misstaat het niet.
Helaas niet. Leuk en aardige man, maar ik hoor hem niet graag zingen.quote:Op maandag 26 december 2022 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de laatste keer dat we Danny Vera horen dit jaar?
Als je klok een half uur voor staat misschien!quote:Op maandag 26 december 2022 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de laatste keer dat we Danny Vera horen dit jaar?
Baas welquote:
ja hoor, ik deel ze hier ook gewoon.quote:Op maandag 26 december 2022 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
Doen we nog openbare uurlijstje trouwens? Of alleen in spoiler?
Voor mij begint 2023 na Child in Timequote:Op maandag 26 december 2022 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de laatste uurtjes luister ik nooit, want dat zijn veel al kutplaten.
Okayquote:Op maandag 26 december 2022 10:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja hoor, ik deel ze hier ook gewoon.
ja, Van.quote:Op maandag 26 december 2022 10:30 schreef Zorro het volgende:
Weet iemand al hoe Van Morrison met zijn voornaam heet?
quote:Op maandag 26 december 2022 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de laatste uurtjes luister ik nooit, want dat zijn veel al kutplaten.
A forest staat hoog, maar aangezien het tussen een boel andere kut platen staat, luister ik niet.quote:Op maandag 26 december 2022 10:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor mij begint 2023 na Child in Time
Fijn dat je ze even benoemdquote:Op maandag 26 december 2022 10:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Stairway to Heaven, Brothers in Arms, Child in Time, etc etc.
ik ook niet, vind hem altijd zo'n vibe hebben vanquote:Op maandag 26 december 2022 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb Bart nog nooit leuk gevonden.
Ik wacht gewoon op de nummer 1quote:Op maandag 26 december 2022 10:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor mij begint 2023 na Child in Time
De enige die Bart leuk vindt is Bart zelfquote:Op maandag 26 december 2022 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb Bart nog nooit leuk gevonden.
Jamaar jamaar jamaarquote:
Ja precies. En zijn stem is ook gewoon niet erg fijn om naar te luisteren.quote:Op maandag 26 december 2022 10:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ook niet, vind hem altijd zo'n vibe hebben van
'Kijk wat een leuk feitje ik hier heb! Leuk,toch? Toch!?'
En je vindt het maar leuk jaquote:Op maandag 26 december 2022 10:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ook niet, vind hem altijd zo'n vibe hebben van
'Kijk wat een leuk feitje ik hier heb! Leuk,toch? Toch!?'
Veel plezierquote:Op maandag 26 december 2022 10:32 schreef MTheBassman het volgende:
nou, tijd om tanden te poetsen en pleite te gaan, de plicht roept wederom
Nouja, Disturbed...quote:Op maandag 26 december 2022 10:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Sterker nog, sinds Claudia de Breij er opgepleurd is vind ik eigenlijk alle nummers in de top... laten we zeggen 30 wel prima.
Ah, hier verneem ik goed nieuwsquote:Op maandag 26 december 2022 10:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Sterker nog, sinds Claudia de Breij er opgepleurd [...] in de top... [...] 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |