Jij ook de beste wensen limoentjequote:Op zondag 1 januari 2023 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
@:schakeltopia @:engine @:moonlight en alle andere en iedereen. Jullie zitten allemaal in verschillende sc’s maar….
GELUKKIG NIEUWJAAR EN DE BESTE WENSEN VOOR 2023![]()
hopelijk brengt die veel moois en goeds
Moentjuhquote:Op zondag 1 januari 2023 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
@:schakeltopia @:engine @:moonlight en alle andere en iedereen. Jullie zitten allemaal in verschillende sc’s maar….
zo dan limoentjuh meld zich even in de krochten van het internetquote:Op zondag 1 januari 2023 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:15 schreef engine het volgende:
Ik overweeg nog een pizza te bakken. Om het jaar goed te beginnen
Dobreyj vecher kameraadquote:
DOEN!!quote:Op zondag 1 januari 2023 19:15 schreef engine het volgende:
Ik overweeg nog een pizza te bakken. Om het jaar goed te beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gisteren sushi en iets van kip om het jaar af te sluiten![]()
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobreyj vecher kameraad
[..]
DOEN!!omnomnomnom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gisteren sushi en iets van kip om het jaar af te sluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Hahaha als een van de eerste members van de sjellie, pizza&kabeltjes club moet ik toch wel de oprichter een goed nieuwjaar wensen joh!! De club is het beste wat me ooit is overkomenquote:Op zondag 1 januari 2023 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo dan limoentjuh meld zich even in de krochten van het internet
jij ook de beste wensen en alle goeds!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omnomnomnom!
[ afbeelding ]Hahaha was er geen logo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 losse foto’s moet eigenlijk in 1 verwerk worden![]()
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobreyj vecher kameraad
[..]
DOEN!!Dobre vecherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gisteren sushi en iets van kip om het jaar af te sluiten![]()
Ook helemaal niet slecht. Gisteravond had ik ook al pizzana vandaag wel even genoeg geweest.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
geen idee, ik heb alleen deze bewaard voor het archiefquote:Op zondag 1 januari 2023 19:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha was er geen logo ?
3 losse foto’s moet eigenlijk in 1 verwerk worden
Ah oke nee het moet wel speciaal blijven en niet iets alledaags worden. 31 december 2023 staat er dus pas weer pizza voor jou op het menuquote:Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dobre vecher![]()
Ook helemaal niet slecht. Gisteravond had ik ook al pizzana vandaag wel even genoeg geweest.
Tonijn en ananas jaquote:Op zondag 1 januari 2023 19:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oke nee het moet wel speciaal blijven en niet iets alledaags worden. 31 december 2023 staat er dus pas weer pizza voor jou op het menu![]()
Tonijn en ananas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |