is datw at?quote:Op maandag 26 december 2022 00:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Vervangen door Frank van het Hof dit jaar
Ik zit met hetzelfdequote:Op maandag 26 december 2022 00:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil meer drinken, maar dan moet ik opstaan. Lastige dilemma's
Ja de gripe vorige week en deze week nog steeds verkouden met verstopte en pijnlijke holtes en pijn richting oor/ogen en hoofdpijn. Lang leve de paracetamol.quote:
Die ken ik niet, maar hij is nu al beter.quote:Op maandag 26 december 2022 00:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Vervangen door Frank van het Hof dit jaar
Hij presenteert wel in dienst van de lijstquote:
quote:Op maandag 26 december 2022 00:29 schreef TheVulture het volgende:
We zijn al bijna een half uur onderweg, dus het zal zometeen wel tijd worden voor een walsje
Doet al jaren de Top 2000 maar R2 stopt m altijd op oneigenlijk tijden in de nacht wegquote:Op maandag 26 december 2022 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar hij is nu al beter.
ja hallo... ik heb vrij he?!quote:
Hier ook ja. Met paracetamol in je mik kun je nog verrassend veel, maar echt fijn is anders. Gelukkig iets beter nu ook.quote:Op maandag 26 december 2022 00:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja de gripe vorige week en deze week nog steeds verkouden met verstopte en pijnlijke holtes en pijn richting oor/ogen en hoofdpijn. Lang leve de paracetamol.
In de ochtend vind ik ze wel doodvermoeiend.quote:Op maandag 26 december 2022 00:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Wout en Frank zijn ook een prima duo. Vinyl Friday is tof
Zei Waylon nooitquote:
echt? ik vind het een olijk duo.quote:Op maandag 26 december 2022 00:30 schreef Cee het volgende:
[..]
In de ochtend vind ik ze wel doodvermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |