abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_556770
Als ik reageer in één van de topics, en dat gebeurt met een redelijke regelmaat, merk ik dat ik eigenlijk geen greintje sympathie kan opbrengen voor de bewoners van de bouwkeet. Ik zal niet zeggen dat ik ze haat of zo, want daarvoor zijn mijn gevoelens ook niet heftig genoeg, maar toch.

Wat mij betreft werd m'n gevoel over deze mensen verwoord door Robin tijdens zijn nominatie: "van mij mogen ze er allemaal uit". Ze zijn gewoon helemaal niks. Vorig jaar had ik soms nog wel eens de behoefte om me af te zetten tegen mensen hier op het forum die de ene of andere bewoner wat hard aanpakten. Bijvoorbeeld toen de campagne 'Willem Matennaaier' door JdM producties werd gestart. Nu is het heel anders, iedere poging tot totale karaktermoord op de bewonertjes wordt door mij van harte ondersteund. Ik zie er geen één die het niet verdient.

  Moderator vrijdag 15 december 2000 @ 23:54:14 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_556780
Hoe komt het dan volgens jou dat er alleen maar vervelende mensen in dat huis zitten?
- Behoren lieden die uberhaupt aan zo'n programma mee willen doen tot een fout slag?
- Is het toevallig dat er een stel ellendelingen bij elkaar zitten?
- Ben je een misantroop, en is de kans dat er in een groep van 10 mensen iemand tussen zit die je wel mag sowieso al erg klein?

Open deur, maar: ik zelf denk dat mensen 'zo zijn'. En dat wij allemaal die hier op Fok posten, dezelfde (soort) kritiek zouden krijgen als mensen ons 24 uur per dag konden begluren.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_556792
Hoi,

Nee niet van nature een misantroop. Vind mensen ook wel eens leuk. Vorig jaar bijvoorbeeld vond ik Bart en Bianca wel leuk. En zelfs Sabine vond ik niet helemaal verkeerd. Niet dat de dames en heren van toen zo geweldig waren, maar deze club is wel heel erg gruwelijk.

Misschien zit het grootste verschil tussen die groep toen en de groep nu in het feit dat ze toen nog zo af en toe leken stil te staan bij wie ze waren en wat ze aan het doen waren.

Bij deze groep vind je daar niks van terug. Desirée mag mijn favoriete aambeeld zijn, maar breek me de bek niet open over mensen als Georgie of Robin.

Hmmm... als m'n leven ervanaf zou hangen zou ik kunnen zeggen dat Koos wel iets sympathieks heeft. En dat is zelfs voor mij een onverwachte opmerking

  zaterdag 16 december 2000 @ 00:18:42 #4
3623 Jorrit
Ik ontken alles!
pi_556820
Vergeet ook niet dat het nieuwtje er nu wel af is. Alle nieuwe dingen zijn leuk, maar gaan altijd op den duur vervelen.

Maar ja... saai blijven ze zeker, de gemiddelde webcams zijn nog spannender!

Onzin maakt de zin zinniger.
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 00:40:09 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_556862
Nee, het ligt volgens mij niet aan de bewoners. Die zijn zeker niet saaier dan die van vorig jaar! Ik vind deze groep mensen zelfs veel leuker dan die van BB1. Als ik terugdenk aan Mauwries of Willem, krijg ik zeker geen warme gevoelens! Wel enige nostalgische, maar dat heeft meer met het destijds nieuwe en spannende te maken, dan met de toenmalige groep.

Ruud was een simpele ziel, met weinig diepgang en nauwelijks boeiende gespreksstof. En ik ben ook al lang blij dat de huidige groep z'n kleren grotendeels aanhoudt en niet, zoals vorig jaar, de godganse dag met ontbloot bovenlijf door het huis loopt. Zelfs voor 't eten hadden ze toen meestal niet 't fatsoen 'n overhemd aan te trekken.

Ik begrijp dan ook helemaal niets van die adoratie van de oude ploeg zoals door sommigen geuit is. Ik zal later in ieder geval met meer sympathie terug denken aan bijvoorbeeld Hieke dan aan Sabine. En met 'n grotere glimlach terug denken aan Robin dan aan Bart.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')