Van mij ook. Maar ik hou het ook maar bij 1 nummer per artiestquote:Op zondag 25 december 2022 11:27 schreef Emptystreet het volgende:
Geloof dat van mijn lijstje alleen Innuendo er in staat.
veel plezier!quote:Op zondag 25 december 2022 11:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Kerkdienst ✅
En straks door richting de familie, dus ik wens iedereen een fijne voortzetting van de dag, zie jullie ergens vanavond vast wel weer!
Ik vind bepaalde nummers van ze echt erg mooi.quote:Op zondag 25 december 2022 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Simply Red, nooit begrepen wat iedereen hier daar in ziet.
Al is deze nog wel hun leukste
Ik vrees alvast voor volgend jaar.quote:Op zondag 25 december 2022 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
Zal nog even mijn stemplaten terugluisteren.
1931 (1964) Chris Isaak - Blue Hotel
1950 (1867) Fischer-Z - The Worker
Die zit in mn standaard arsenaal aan plaatjes en gifjes voor de T2Kquote:
Ik heb ook March Of The Black Queen er in geprobeerd te stemmen, maar never nooit dat die komtquote:Op zondag 25 december 2022 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij ook. Maar ik hou het ook maar bij 1 nummer per artiest
die cover van ze is wel een draak hoorquote:Op zondag 25 december 2022 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde nummers van ze echt erg mooi.
Tot vanmiddag.quote:Op zondag 25 december 2022 11:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Kerkdienst ✅
En straks door richting de familie, dus ik wens iedereen een fijne voortzetting van de dag, zie jullie ergens vanavond vast wel weer!
Holding Back the Years vind ik wel echt <3quote:Op zondag 25 december 2022 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2022 11:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die zit in mn standaard arsenaal aan plaatjes en gifjes voor de T2K
Ja maar die bedoel ik ook niet uiteraard.quote:Op zondag 25 december 2022 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
die cover van ze is wel een draak hoor
Ik vind het ook niks, maar dat heb ik ook met een paar nummers/artiesten in de top10quote:Op zondag 25 december 2022 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat weet ik. maar wilde het toch even gezegd hebbenquote:Op zondag 25 december 2022 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar die bedoel ik ook niet uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |