ken sinds een paar maand een erg leuk meisje via chat op internet.. veel mee gechat, ook vrij diepe gesprekken enzo, maar ook gewoon onzin en grappig. Foto's al uitgewisseld, zelfs telefoonnummers (maar nog niet gebeld )...
En nou ging het op een gegeven moment in de openbare chat over een film, ik zei dat ik hem nog niet had gezien en iemand begon het verhaal te vertellen... toen zei zij "je moet hem echt zien dus niet lezen!!!". Ik gaf aan dat al m'n vrienden en kennissen hem al gezien hadden, en dus in m'n eentje naar de bios moest gaan dan. Toen zei ze dat zij hem nog wel een keer wil zien en sloot af met "enne we gaan naar die film he!"
Verder niet over gehad, wist ook niet of het nou serieus was of als grapje bedoeld enzo, maar ik was haar wel zo super leuk gaan vinden (zelfs de 'vlinders' in m'n buik ) dat ik na een paar dagen toch maar vroeg.... en zei "we gingen nog naar die film he"
toen deed ze eerst of ze van niks wist, en nadat we het er even over hadden zei ze dat ze er over na zou denken... nou heb haar nog paar keer gevraagd maar telkens moest ze nog denken. Toen bijna een week later maar weer gevraagd en yes! Ze wilde wel, hoewel ze volgens zichzelf wel iets te snel was geweest...
maar goed toen hebben we de volgende dag op MSN wat dingen afgesproken en nu komt het er op neer dat we binnenkort naar die film gaan. Ik eerst naar haar huis, gaan we bij haar eten (haar ouders zijn op vakantie), vervolgens naar die film en dan wat drinken... en als ik de trein dan niet kan halen zal ze me naar huis brengen. Hartstikke tof dus en ik voelde me er echt goed over...
Maar de afgelopen dagen lijkt het net of ze me echt compleet negeert ofzo... we chatten wel wat, maar ze is heel vaak "even weg" zegt ze op MSN maar als ik dan op IRC kijk is ze constant wel actief in een private chat met iemand anders... en dan bedoel ik dus echt dat ze daar uren achter elkaar mee chat, terwijl tegen mij telkens wordt gezegd dat ze even weg is, of druk, of ze zegt dat ze weggaat maar is wel actief op de chat dan...
Nu voel ik me dus echt beetje raar, had vandaag zelfs even het (vreemde?) idee dat ze misschien wel alleen met me naar die film gaat enzo omdat ze het 'zielig' vond en geen nee durfde te zeggen... en me eigenlijk dus via bovenstaande dingen duidelijk probeert te maken dat ik wat haar betreft echt niks hoef te verwachten
dat was m'n verhaal eigenlijk... bedenk me nu dat ik ook niet echt weet waarom ik dit hier nou neerzet, misschien om advies of om het gewoon even van me af te schrijven
Het is eigenlijk niet verstandig om meteen naar haar huis te gaan... Wie weet is het een vent van 60 met een groot wapen in zijn huis...
Je zou niet de eerste zijn die op die manier "verrast" wordt....
(want foto's kunnen ook sessie van bijvoorbeeld zijn dochter zijn, of gewoon van een site af getrokken...)
en tja thuis niet beginnen is misschien wel zo, maar het was haar eigen voorstel en ik voelde me niet echt geroepen het daar niet mee eens te zijn...
en juist dat ze zei van ik kook dan wel en als je de trein mist breng ik je wel thuis (Rotterdam-Zwolle dus best eind) gaf me op zich goede moed
quote:ja en hoe doe je dat dan... want heb haar op zich wel duidelijk gemaakt dat ik haar leuk vind enzo, complimentjes geven etc. maar ik vind het zo raar om te zeggen van "ik vind je wel erg leuk en heb ergens wel verwachtingen voor dan, hoe zit dat eigenlijk met jou want het lijkt alsof je me negeert en ontwijkt" ...
Op zaterdag 8 februari 2003 23:13 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Gewoon aan der vragen hoe het zit... communicatie mensen...
Lekker afwachten wat er gebeurt.. misschien liggen jullie elkaar niet.. of juist wel...
Lekker DOEN... en niet teveel nadenken
Ga zonder bijbedoelingen een toffe tijd hebben. Dat is de enige manier om het tof te laten zijn
Het kan zijn dat ze gewoon absoluut niet wil, in dat geval zal ze misschien een dag van te voren een smoesje verzinnen dat ze verhinderd is (vrouwen ).
Of ze is gewoon onzeker en een beetje zenuwachtig over deze ontmoeting. In dat geval moet je gewoon gaan en er het beste van maken.
Ze reageert in ieder geval terughoudend. Misschien vertelt ze wel waarom als je haar hiermee zou confronteren. Haar reactie kan zowel positief als negatief zijn (of geen reactie), maar dan weet je tenminste wat je ervan moet denken.
Succes.
ik kan haar wel opbellen natuurlijk maar dat voelt ook zo opdringerig en we hebben min of meer afgesproken daar nog eventjes mee te wachten...
edit:
ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet gelooft dat ik echt 18 ben... maar misschien dat er wel iemand haar duidelijk heeft gemaakt dat zomaar afspreken met iemand die je alleen via internet kent vreemd is/kan zijn...
maar aan de andere kant: ik ga met de trein erheen en zij wacht dan op het station, daar is het ook super druk dus als ik dan een oude vieze vent zou zijn kan ze dan ook nog weg maar ja voor de duidelijkheid ik ben dat dus niet ik ben een doodnormale, wat verlegen jongen van 18
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 23:37 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ik denk dat jullie eerste irl meeting alles wel duidelijk zal maken voor je
Heb een kennis die doet dat helemaal word er ook verliefd op, maar dan zien ze hem in het echt en weet ie niks te zeggen en zijn figuur zit ook niet echt meej dus dan willen die meisjes nix meer ofzo...
En istie weer een tijd depri..
Dit is bij hem al wel 10 keer voorgekomen ofzo..
Dus get a real life...
Ga uit en leer meisjes in het echt kennen, veel beter voor je en weet je ook waar je aan toe bent
dat heb ik haar ook meteen gezegd, en zij is zelf ook vrij verlegen zegt ze
maar wat bij mij wel zo is als ik iemand inmiddels redelijk ken (zoals haar nu dus ook) dan is de verlegenheid al een stuk minder en praat ik vrij veel, dus in mijn geval gaat jouw theorie ook niet echt op. Zij weet dat trouwens ook....
in de openingspost had ik het al over dat ze op IRC telkens actief was als ze zei dat ze weg was... en ik wist dat ze dan zat te PM'en met een andere gozer die ze pas NA mij leerde kennen op IRC...
nu vertelt ze net dat ze van het weekend net een blind date heeft geregeld en na wat vragen van mij is wel duidelijk dat het met hem is dat regelt ze 'even' via MSN terwijl ze bij mij een week moest nadenken om vervolgens een maand later pas af te spreken
nou is mijn hoop nog wel dat hij zo tegenvalt dat ze hem echt niet leuk vindt, maar dat is hoop, m'n vermoedens zijn dat ze tegen de tijd dat ik met haar 'date' een vriend heeft: hij
of ben ik nou heeeel naief? volgens mij niet hoor
quote:Juist, loop niet zo achter haar aan man. Je bent daar veel te goed voor. Vraag gewoon waar t op staat want ze weet heel goed of ze wel of niet met je uit wil (en ik denk niet dat ze dat wil...sorry
Op vrijdag 14 februari 2003 07:51 schreef Tyler_Durden het volgende:
ik denkt eerder dat het een smoes is om je op een makkelijke manier af te wijzen...
zeg gewoon dat je haar leuk vind en die date wilde doen om te kijken of het wederzijds was, en dat je je dus afvraagd of dat nog zin heeft...gewoon keihard vragen waar het op staat ! en als je een negatief antwoord krijgen...gewoon de date cancellen en het contact verbreken...laat je niet 'dissen' maat !!
Maargoed, ik zou me er niet druk om maken, lekker op je af laten komen en er niet teveel van gaan denken. Anders wordt het een hele grote teleurstelling voor vrees ik.
Ik zou btw ook oppassen met het ontmoeten van mensen die je alleen via internet kent..je weet maar nooit wat voor gek het kan zijn?
Maarr..als het toch iets wordt wens ik je veel succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |