Door het centraal gestuurde gezag in Napoleons tijd moesten de ambtenaren de namen met een Fryske 'y' vervangen in een lange Nederlandse 'ij'.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Honderd keer Rijpma in een minuut werkt op mijn zenuwen
Rympa dan.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Door het centraal gestuurde gezag in Napoleons tijd moesten de ambtenaren de namen met een Fryske 'y' vervangen in een lange Nederlandse 'ij'.
Zij heet hier gewoon Rypma in Fryslân.
Je wil het liever hebben over de eerste 5km voor Marijpma Groenewoud?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Honderd keer Rijpma in een minuut werkt op mijn zenuwen
Die betaalt 30 euro per maand contributie.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:15 schreef Remco het volgende:
Ik ben al jaren zo benieuwd naar het salaris van Chris Huizinga.
Haha daar was hier een keer een gesprek over toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:15 schreef Remco het volgende:
Ik ben al jaren zo benieuwd naar het salaris van Chris Huizinga.
Dat lijkt me niet echt opgaan voor iemand die nauwelijks 10k's heeft gereden.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Met de 2*5km+30s regel is Van Workum niet kansloos
Het is toch ook +20 seconden normaal gesproken?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt opgaan voor iemand die nauwelijks 10k's heeft gereden.
Dat is voor de erkende stayersquote:Op woensdag 28 december 2022 16:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is toch ook +20 seconden normaal gesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |