1 van de betere ja.quote:
Ik heb de reclame goed besteed met de stemmen van Neil en Karenquote:Op zondag 25 december 2022 08:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Dju!![]()
Dan maar even op de Spotify luisteren ook al is dat *anders*.
Die staat erin hoor. Daar stemde ik opquote:Op zondag 25 december 2022 08:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil Bullet with Butterfly Wings in de Top 2000
Typisch Veronica nummertje jaquote:Op zondag 25 december 2022 08:07 schreef Zorro het volgende:
Het intro van dit nummer is instant terug naar de 80's, herinneringen dit dat. niet specifiek maar het gevoel zeg maar.
Zo, weer genoeg slap geluld voor vandaag.
Jeeh!!!quote:Op zondag 25 december 2022 08:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die staat erin hoor. Daar stemde ik op
die zou ook niet in mijn top 5 van SP staan.quote:Op zondag 25 december 2022 08:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die staat erin hoor. Daar stemde ik op
Hoe lang zat je al te lurken voordat je met deze grap binnen kon komen?quote:Op zondag 25 december 2022 08:06 schreef Zorro het volgende:
Er was een tijd dat er nog geen Top2000 op de radio was maar....
That was Yesterday
[ afbeelding ]
We weten nu wel dat als ik zwart zeg jij wit zegtquote:Op zondag 25 december 2022 08:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zou ook niet in mijn top 5 van SP staan.
dit jaquote:Op zondag 25 december 2022 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Siamese Dream een stuk beter dan Mellon Collie
Denk in de kleur van je hart.quote:Op zondag 25 december 2022 08:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
We weten nu wel dat als ik zwart zeg jij wit zegt
Ik kom net uit bed geroldquote:Op zondag 25 december 2022 08:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe lang zat je al te lurken voordat je met deze grap binnen kon komen?
Toen ik er naar toe ging was dat om 7 uur ‘s ochtends.quote:Op zondag 25 december 2022 08:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel respect voor mensen die nu al in dat cafe zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |