Lijstmanipulatie. Geen Slayer op Eerste Kerstochtend.quote:Op zondag 25 december 2022 07:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik baal dat ik niet 20 minuten eerder ben opgestaan, want die platen van 1909-1906 was het beste blokje van de lijst tot nu toe. Maar dit hele uur heeft dat niveau niet echt kunnen aanraken en ook wel een paar echte mehhhh platen
Ohquote:Op zondag 25 december 2022 07:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zit inmiddels in mijn gedoogzone
Maar wel Bon Gepakt straks!quote:Op zondag 25 december 2022 07:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lijstmanipulatie. Geen Slayer op Eerste Kerstochtend.
Draag je ook pantoffels in huis en drink je 's avonds thee onder een kleedje op de bank?quote:Op zondag 25 december 2022 07:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zit inmiddels in mijn gedoogzone
Zekerquote:Op zondag 25 december 2022 07:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Draag je ook pantoffels in huis en drink je 's avonds thee onder een kleedje op de bank?
Volgende uur ziet er al een stuk beter uitquote:Op zondag 25 december 2022 07:57 schreef Poppejans het volgende:
Ah eerste stemplaat heb ik straks in komend uur. Ramones
En wat staat Tonight Tonight trouwens belachelijk laag!
Zo’n geweldig nummer van SP is dat niet toch?quote:Op zondag 25 december 2022 07:57 schreef Poppejans het volgende:
Ah eerste stemplaat heb ik straks in komend uur. Ramones
En wat staat Tonight Tonight trouwens belachelijk laag!
Into Temptation (ik ookquote:
Ik stemde op een ander van ze, maar ik vind dit ook wel een belachelijk goed geweldig nr van ze hoorquote:Op zondag 25 december 2022 08:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo’n geweldig nummer van SP is dat niet toch?
Ja, en ik wil de staatsloterij winnen.quote:Op zondag 25 december 2022 08:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil Bullet with Butterfly Wings in de Top 2000
Ik silverfuck maar jaquote:Op zondag 25 december 2022 08:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil Bullet with Butterfly Wings in de Top 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |