Master Blaster had ik nog meegepakt. Die kwam na Mr Bojangles, de echte van Sammy Davis jr.quote:Op zondag 25 december 2022 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan zulke paretjes weer in de nachtCarpenters
Tim Hardin natuurlijk
En ook Original Sin en Master Blaster pfoe
Ik heb nog een leuk feitje: Het origineel van dit nummer is van een man.quote:Op zondag 25 december 2022 07:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom er dus letterlijk net achter dat ze Cyndi heet en niet Cindy.
Wat je allemaal niet opsteekt als je vroeg opstaat
quote:Op zondag 25 december 2022 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Beginnen met de Bee Gees
Ik vond de Bee Gees ook leuker in de jaren zestig ja. Maar deze nog wel geinigquote:
Want toen zongen ze ineens anders?quote:Op zondag 25 december 2022 07:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond de Bee Gees ook leuker in de jaren zestig ja. Maar deze nog wel geinig
Uhm, ja, eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 25 december 2022 07:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Want toen zongen ze ineens anders?
Ik baal dat ik niet 20 minuten eerder ben opgestaan, want die platen van 1909-1906 was het beste blokje van de lijst tot nu toe. Maar dit hele uur heeft dat niveau niet echt kunnen aanraken en ook wel een paar echte mehhhh platenquote:Op zondag 25 december 2022 07:52 schreef PippenScottie het volgende:
Het is allemaal wel heel erg Sky Radio vanochtend hoor
En de zes andere versies die hij daarvan heeft gemaakt.quote:Op zondag 25 december 2022 07:52 schreef Poppejans het volgende:
Phil vind ik altijd wel ok.
Nee dat is niet waar, op dat Tarzan gedrocht na.
En daarna ome Phil, leuk!quote:Op zondag 25 december 2022 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Beginnen met de Bee Gees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |