Dat maakt het wel extra speciaal.quote:Op zondag 25 december 2022 08:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen toestemming te hebben daarvoor? Gewoon doen joh!
Wij konden John Lennon niet meer om toestemming vragen en we hadden het nummer van Yoko niet.quote:Op zondag 25 december 2022 08:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat maakt het wel extra speciaal.
Het is niet voor commercieel gebruik, je verdient er geen geld aan, het kan mijns inziens gewoon hoor! Ik heb het al zo vaak voorbij zien komen, een songtekst in een geboortekaartje of uitnodiging voor een huwelijk.quote:Op zondag 25 december 2022 08:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geen idee. Je publiceert het niet maar leek me wel zo netjes.
quote:Op zondag 25 december 2022 08:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij konden John Lennon niet meer om toestemming vragen en we hadden het nummer van Yoko niet.
Op het geboortekaartje van mijn dochter stondquote:Op zondag 25 december 2022 08:58 schreef Cee het volgende:
Vrienden van een vriendin van me hadden ooit “hey you with the pretty face, welcome to the human race” in hun geboortekaartje staan.
Hij vond het een heel mooi verhaal. Twee keer uitstel. Ik had tot die week niet eens van dat nummer gehoord. Vrijdag wisten we dat mijn vriendin zwanger. Zocht ik naar een nummer van Stef Bos wat daar bij aansloot en vond ik Welkom. En donderdag zaten we in de Kunstmin en kwam dit nummer halverwege de show voorbij. Tranen natuurlijk.quote:Op zondag 25 december 2022 08:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is niet voor commercieel gebruik, je verdient er geen geld aan, het kan mijns inziens gewoon hoor! Ik heb het al zo vaak voorbij zien komen, een songtekst in een geboortekaartje of uitnodiging voor een huwelijk.
Ik denk wel dat als je het toch vooraf aan hem meldt hij dat een hele eer vindt, dus ook wel leuk om te vertellen. Tenzij hij een brute lul blijkt te zijn en het om wat voor reden dan ook verbiedt, maar de kans daarop lijkt me net zo klein als dat No Diggity ooit op 1 komt te staan.
Het spijt me mam het spijt me zo, John Lennon is vermoordquote:Op zondag 25 december 2022 08:59 schreef peaceman het volgende:
dit hadden wij erin staan:
Before you cross the street
Take my hand
Life is what happens to you while you're busy making other plans
37 is al erg jong voor mij.quote:Op zondag 25 december 2022 08:59 schreef Cee het volgende:
Toch wel een reality check zeg, het gevoel hebben dat No Diggity een van de nieuwere platen is in de lijst en dan lezen dat de gemiddelde leeftijd van de stemmers 37 is en dan beseffen dat het nummer 26 jaar oud is.
Er staan inmiddels enorme ladingen nieuwere in.quote:Op zondag 25 december 2022 08:59 schreef Cee het volgende:
Toch wel een reality check zeg, het gevoel hebben dat No Diggity een van de nieuwere platen is in de lijst en dan lezen dat de gemiddelde leeftijd van de stemmers 37 is en dan beseffen dat het nummer 26 jaar oud is.
niet erg geschikt voor een geboortekaartje..quote:Op zondag 25 december 2022 09:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het spijt me mam het spijt me zo, John Lennon is vermoord
Prachtige tekst
we zijn weer een jaar ouder he?quote:Op zondag 25 december 2022 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is nog niet eens een topic dicht sinds 7 uur
Want daarom maakte je het Engels?quote:Op zondag 25 december 2022 09:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet erg geschikt voor een geboortekaartje..
je gaat toch niet op een geboortekaartje zetten dat John Lennon is vermoord.quote:Op zondag 25 december 2022 09:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Want daarom maakte je het Engels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |