Ja, inflatie dit datquote:
Ik kijk er ook erg naar uitquote:Op zondag 25 december 2022 08:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die van mij was ook twee jaar na dato. Mooie show. Hij deed Welkom in de week dat we wisten dat we in verwachting waren van een kleine. Alsof 2x uitstellen zo moest zijn. Zit bij ons een aardige emotionele lading aan het werk van Stef Bos. Met zijn toestemming staat er een tekst van hem op de geboortekaart straks.
Nee, luiheidquote:
ja die koorts was vrij irritantquote:Op zondag 25 december 2022 08:51 schreef alpeko het volgende:
Leuk om weer veel dezelfde namen te zien. Warme herinneringen aan de corona edities![]()
Je hoeft toch geen toestemming te hebben daarvoor? Gewoon doen joh!quote:Op zondag 25 december 2022 08:48 schreef alpeko het volgende:
[..] Met zijn toestemming staat er een tekst van hem op de geboortekaart straks.
Ja de 3JS, Suzanne en Freek, Coldplay, Marco B en zoquote:Op zondag 25 december 2022 08:51 schreef alpeko het volgende:
Leuk om weer veel dezelfde namen te zien. Warme herinneringen aan de corona edities![]()
quote:Op zondag 25 december 2022 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo maar even mijn niet helpende medicatie nemen, me omkleden en een ochtendwandelingetje maken.
Geen idee. Je publiceert het niet maar leek me wel zo netjes.quote:Op zondag 25 december 2022 08:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen toestemming te hebben daarvoor? Gewoon doen joh!
Een avondwandeling gaat nu niet lukken neequote:Op zondag 25 december 2022 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo maar even mijn niet helpende medicatie nemen, me omkleden en een ochtendwandelingetje maken.
Lui varkenquote:Op zondag 25 december 2022 08:52 schreef asco het volgende:
Gisteren om 22.30 uur in slaap gevallen en net wakker geworden.
nu heb je de fantastische mix van Bart gemistquote:Op zondag 25 december 2022 08:52 schreef asco het volgende:
Gisteren om 22.30 uur in slaap gevallen en net wakker geworden.
Was tie leuk ja?quote:Op zondag 25 december 2022 08:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
nu heb je de fantastische mix van Bart gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |