Welkom. Veel plezier gewenstquote:Op zondag 25 december 2022 00:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Van Inkel had het gister bij de laatste uitzending van Giel al over potten en pannen voor zjjn 'Top 2000 walsje'
Hoopje meelquote:Op zondag 25 december 2022 00:41 schreef Berkery het volgende:
Leuk dat brandweerpak, benieuwd wat ie bij JJ Cale gaat doen. Een Scarface pak?
Minimaal de tweede keer dat ik deze hoorde, dus een dubbeldekkerquote:Op zondag 25 december 2022 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Arnie! Welkom. Standaard grap: Hoe gaat t met Linda?
da's niet bewezen he?! Broes zingt het gewoon en niemand heeft er problemen mee.quote:Op zondag 25 december 2022 00:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat Marco B niet was?
In dat geval had ik hem gehoekt.quote:Op zondag 25 december 2022 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij zij niet tegen jou " hey little girl is your daddy home?"
Dat laten ze maar achterwege op piratenzenders.quote:
andere tijden bladieblaquote:Op zondag 25 december 2022 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's niet bewezen he?! Broes zingt het gewoon en niemand heeft er problemen mee.
De eerste van vele keren dat dit gaat gebeuren. 'De muziek zegt alles' is niet zonder reden al een tijdje de slogan niet meerquote:
zeg dat maar niet te snel, voordat ook hij gecancelled kan wordenquote:Op zondag 25 december 2022 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's niet bewezen he?! Broes zingt het gewoon en niemand heeft er problemen mee.
Moet wel een van de hoogste dubbelingen ooit zijn. Samen met Where is my mindquote:Op zondag 25 december 2022 00:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze gaat dubbelen met top 10 Snob dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |