Deel 1 van Bill's levenslessenquote:Op zondag 25 december 2022 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
Het gaat veel sneller dan ik eigenlijk verwacht had
quote:Op zondag 25 december 2022 00:36 schreef Viv het volgende:
Ik ben ook niet zo van de klassieke muziek, maar Hey Girl, Hey Boy mag er zijn!
ze kunnen nog twee keer DAB krijgen....quote:Op zondag 25 december 2022 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er was een tijd dat je hierna nog 53 keer Beatles kreeg. Nu zijn t er nog een stuk of 25 denk ik he?
Die van McCartney gaat immens zijn, schat ik in. Let it Be en Yesterday terug in de top 10quote:Op zondag 25 december 2022 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze kunnen nog twee keer DAB krijgen....
Best knap als er al 3 van de 4 overleden zijn.quote:Op zondag 25 december 2022 00:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze kunnen nog twee keer DAB krijgen....
Ja, maar de snob 2000 was ook veel rustiger dan voorheen, ik vreesde eigenlijk dat het hier ook zou gelden.quote:
Gelukkig maar, dan kan ik er ook nog evne aan wennenquote:Op zondag 25 december 2022 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
we zijn nog aan het opstarten he?!
Geldt ook voor mijquote:Op zondag 25 december 2022 00:37 schreef Wertha het volgende:
Zo, Chemical Brothers meegepakt. Tijd om naar bed te gaan.
Welterusten.
Een uur maar? Duurde hier toch wel 1,5 uur die avondmis..quote:Op zondag 25 december 2022 00:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dank![]()
Het is maar een uur, dus er zijn ergere dingen. Bovendien vind ik het ook wel iets moois hebben
Ik heb apenshot gehaald, want daar had Diaan het vorig jaar over! Maar dat is niet voor vandaagquote:
She loves you staat er dan weer niet inquote:Op zondag 25 december 2022 00:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze Kevers mag er van mij best uit vallen eigenlijk
ik vraag het me af, maar die zullen zeker stijgen. En dat in mijn ogen vervelende blackbird ook wel.quote:Op zondag 25 december 2022 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die van McCartney gaat immens zijn, schat ik in. Let it Be en Yesterday terug in de top 10
Je kán ook gewoon de radio aan zetten dan zie je het niet, het is maar een tip.quote:Op zondag 25 december 2022 00:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoeveel moet je crowdfunden om dat verschrikkelijke Top2000-Café weg te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |