Morgenochtend tussen 9 en 10 lekker brullen op The Verve.quote:Op zondag 25 december 2022 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
Dat wordt voor mij lang wachten voor de eerste stemplaat. Bij jullie?
[..]
Als je nou een pilletje neemt kun je tegen die tijd zeggen..quote:Op zondag 25 december 2022 00:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Tussen 9 en 10 geloof ik, The Verve
Het bevindt zich zo te zien in een verzorgingshuis.quote:Op zondag 25 december 2022 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Did Cafe ziet er een beetje uit zoals ik me een FOK!-meeting voorstel
Dit uur nog. Net als de afgelopen jarenquote:Op zondag 25 december 2022 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Even geduld, na Bohemian Rhapsody kunt u slapen.quote:Op zondag 25 december 2022 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit houdt niet echt vanzelf op zodat ik dan kan gaan slapen toch?
Tja als je daar in je eentje uit je plaat gaat ben je ook een beetje de dorpsgek hequote:Op zondag 25 december 2022 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2022 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
ja leuk manquote:Op zondag 25 december 2022 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
kun je net zo goed de mensen in dit topic daar neerzettenquote:Op zondag 25 december 2022 00:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1 groot stel autisten bij elkaar ..
Laten we volgend jaar samen een lobby beginnen voor Nuvole Bianchequote:Op zondag 25 december 2022 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
yo mommaquote:Op zondag 25 december 2022 00:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Even geduld, na Bohemian Rhapsody kunt u slapen.
quote:Op zondag 25 december 2022 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
1950, Fischer-Z met The Worker. Midden in de nacht helaasch.quote:Op zondag 25 december 2022 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat die binnen zou kunnen komen. Nu al genoteerd voor stemlijst volgend jaar.quote:
Ja, wat moet je ook met dit nummer?quote:Op zondag 25 december 2022 00:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tja als je daar in je eentje uit je plaat gaat ben je ook een beetje de dorpsgek he
Ik ookquote:Op zondag 25 december 2022 00:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat die binnen zou kunnen komen. Nu al genoteerd voor stemlijst volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |