Ja dat was ik idd van planquote:Op zondag 25 december 2022 09:33 schreef Takaiki het volgende:
Misschien bij de bewindvoerder toch aangeven dat er een vervangend exemplaar nodig is? Je wilt natuurlijk niet afwachten dat hij er echt mee ophoudt
En jeej voor Kerstwonder
quote:Op zondag 25 december 2022 09:24 schreef Ireth het volgende:
Met Kerst gebeuren écht wonderen!![]()
Ik kom vanmorgen beneden en hij staat weer ouderwets te brommen en hij werkt gewoon weer!!![]()
![]()
Geen idee voor hoelang hij het nog vol houd *fingers crossed* maar de "spoed" is vooralsnog afgewend!
quote:Op zondag 25 december 2022 08:15 schreef stropdaz het volgende:
Volgens mij moeten mentoren en bewindvoerder altijd een noodnummer hebben voor zoiets. Ga daar eens naar op zoek, of laat ons bedrijfsnaam weten
Gelukkig voor nu even een koelkast, jeequote:Op zondag 25 december 2022 09:24 schreef Ireth het volgende:
Ik kom vanmorgen beneden en hij staat weer ouderwets te brommen en hij werkt gewoon weer!!![]()
![]()
Geen idee voor hoelang hij het nog vol houd *fingers crossed* maar de "spoed" is vooralsnog afgewend!
Oh wat goed!!quote:Op zondag 25 december 2022 09:24 schreef Ireth het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |