abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209003933
Dat gehannes met onjuist gereedschap wordt natuurlijk gedaan voor het "komische" effect. En dat geschreeuw wordt ook bewust overdreven gedaan.
Jammer. Ze mikken blijkbaar op zo dom mogelijke kijkers
Ik ben nu CHateau Meiland aan het kijken van jaren terug, dat is toch wel leuker.
En de podcast Wat goeeeed, was ook wel leuk. Gewoon volwassen gedrag en zonder Maxime
pi_209003966
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dat woonhuis was wel heel snel klaar ja. Ben met die hele sloop van dat pension ook wel klaar.
Ik vraag me ook wel af hoelang ze dit nog kunnen rekken?
Wat als dit pension ook “af” is. Op een gegeven moment houdt het toch wel op zou je zeggen.
  donderdag 4 mei 2023 @ 19:18:33 #128
339901 LordofLeaves
praise the Lord!
pi_209004372
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 18:51 schreef lily het volgende:

[..]
Ik vraag me ook wel af hoelang ze dit nog kunnen rekken?
Wat als dit pension ook “af” is. Op een gegeven moment houdt het toch wel op zou je zeggen.
Mee eens. Dan moet het wel afgelopen zijn.
Honi de Cirkel tekenaar.
pi_209004522
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:38 schreef golfer het volgende:

[..]
:Y
Ja. De eerste uitzending was op 20 mei 2019.
Maar de Meilandjes zijn al veel langer op tv.
  maandag 8 mei 2023 @ 20:46:27 #130
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_209063760
Weer even een gescript grapje
Don't call me Shirley
pi_209063838
tot nu toe vond ik het wel meevallen maar maxime is nu wel heel erg vervelend bezig.

en erica ook weer.

en de honden lopen weer de drukke straat op :{

en ik kijk toch weer :P :o
pi_209063841
Afgelopen donderdag hingen er vlaggen uit en zaten er mensen in de nis. Catering aanwezig. Ik vermoed dat die nu open is. Zal misschien nog wel even dure voordat dat op tv is.
pi_209065432
Wat een verschil tussen rustige hulpvaardige nuchtere Montana en irritante hysterische schreeuwlelijk Maxime.
Dat gebler: MAMMAAA Pappppaaaa gaat weeeeer weeeg!!! pfffff
Ik denk dat kleine Clair minder kinderachtig is.

Jammer dat Maxime de hoofdrol zo erg op eist en Matien een stapje terug lijkt te doen.
Dat verpest het nogal.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 09:40:57 #134
339901 LordofLeaves
praise the Lord!
pi_209068137
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 22:22 schreef ZanneG het volgende:
Wat een verschil tussen rustige hulpvaardige nuchtere Montana en irritante hysterische schreeuwlelijk Maxime.
Dat gebler: MAMMAAA Pappppaaaa gaat weeeeer weeeg!!! pfffff
Ik denk dat kleine Clair minder kinderachtig is.

Jammer dat Maxime de hoofdrol zo erg op eist en Matien een stapje terug lijkt te doen.
Dat verpest het nogal.
Maxime mag van mij wel een stap terug doen. Hopelijk komen er straks wel weer mensen bij zoals het was met Carolien en Nadege.
Honi de Cirkel tekenaar.
pi_209068189
Dit seizoen had leuk kunnen zijn met het opbouwen van het nieuwe pension maar het is 1 grote jank gil en klaagzang van Maxime.
Terwijl Montana zo vriendelijk en down to earth is.
Martien zei het ook toen ze kwam logeren: je hebt er geen kind aan.
Een heel verschil met het constant aandacht trekken van Maxime.

We zien niks opbouwen, alleen al wekenlang slopen slopen en nog meer slopen.
Met veel lawaai en gegil.

Ik heb nog niks op zien bouwen en idd mis je ook wel andere personages, nu is het wel heel veel Maxime en een klein beetje Martien en Erica en soms Montana en verder niemand
  dinsdag 9 mei 2023 @ 11:29:29 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_209069254
Vervelend verwend kind die Maxime, die zich nog steeds als een kleuter gedraagt met haar flauwe spelletjes.
Andere zus is veel volwassener.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_209069642
Google reviews gaan niet al te lekker. Iedereen klaagt over 450 euro voor 2 nachten plus klote locatie.
pi_209071119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 12:07 schreef Drass het volgende:
Google reviews gaan niet al te lekker. Iedereen klaagt over 450 euro voor 2 nachten plus klote locatie.
Nou ja, dat er een roemopslag op zit, is op zich wel redelijk. Een beroemde zanger kan ook meer voor een concertkaartjes vagen dan de lokale band.
pi_209071277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 13:52 schreef nomina het volgende:

[..]
Nou ja, dat er een roemopslag op zit, is op zich wel redelijk. Een beroemde zanger kan ook meer voor een concertkaartjes vagen dan de lokale band.
Ik snap het inderdaad ook wel en de tent hoeft ook niet tjokvol met lomp klapvee. De paupers filter je er nu uit... Hoop je :p
pi_209071778
450 euro voor 2 nachtjes?
Serieus?

Tel daar de benzine bij op en je bent zo 500 euro kwijt voor een weekendje weg.

Het is inclusief luxe diner, luxe ontbijt en kaartjes voor de schouwburg mag ik hopen?

Wie O wie heeft dat geld over voor een weekendje weg, gewoon hier in NL?

Eerlijk gezegd denk ik dat het SBS volk dat graag naar de Meilandjes kijkt niet de rijke doelgroep is die graag naar het pension komt.
pi_209072401
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:40 schreef ZanneG het volgende:
Serieus?

Het is inclusief luxe diner, luxe ontbijt en kaartjes voor de schouwburg mag ik hopen?

Eerlijk gezegd denk ik dat het SBS volk dat graag naar de Meilandjes kijkt niet de rijke doelgroep is die graag naar het pension komt.
Die willen de Meilandjes daar ook niet hebben joh.
Kapsonesfamilie...
:r
  dinsdag 9 mei 2023 @ 15:38:34 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_209072570
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:40 schreef ZanneG het volgende:
Serieus?

Wij wel, maar niet in een pension.
Dan zitten we wel in een tophotel en eten we bij een Michelinsterrenrestaurant.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_209072593
Ja idd als je 500 euro voor een weekend uit wil geven dan zou ik het alleen over hebben voor echt iets bijzonders. Liefst in het buitenland, maar toch niet voor een pension dat mij niet erg spectaculair lijkt.
pi_209072736
Het een hoop geld, maar laten we niet vergeten dat Noordwijk ook wel een redelijk dure gemeente is. Dat pand zal wel redelijk wat geld gekost hebben. Dat geld zal er ook uitgehaald moeten worden. Tel daarbij op dat de Meilandjes een stel BN'ers zijn.
pi_209074172
Ben best wel een fan van die familie, maar dit seizoen is onaangenaam. Dat gekrijs van Maxime en die flauwe gescripte grappen zijn niet echt te verdragen.
Verder gebeurt er weinig. We zitten nu al,wekenlang naar sloopwerk te kijken.
Verder begrijp ik niks van de verhoudingen. Waarom moeten Leroy en Montana alles volledig in hun eentje doen?
Zij hebben papa en mama ook vaak genoeg geholpen, maar nu draait het alleen om dat stomme pension en steekt de familie geen vinger uit voor die twee.
Goed… alles is al opgenomen dus zitten we no vast aan die hysterische kinderachtige Maxime. Volgend seisoen moet ze gewoon minder in beeld…
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 19:08:47 #146
339901 LordofLeaves
praise the Lord!
pi_209074905
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 09:44 schreef ZanneG het volgende:

We zien niks opbouwen, alleen al wekenlang slopen slopen en nog meer slopen.
Met veel lawaai en gegil.

Net als met dat huis van Martien en Erika. Ineens was het af. We zagen niets van het plaatsen van de keuken en de andere kamers.
Honi de Cirkel tekenaar.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 20:02:17 #147
338319 ZarB
Piña colada
pi_209075744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 12:07 schreef Drass het volgende:
De reviews zijn geschreven door mensen die er niet eens zijn geweest zo te lezen. Klagen op voorhand al _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_209080948
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 20:02 schreef ZarB het volgende:

[..]
De reviews zijn geschreven door mensen de er niet eens zijn geweest zo te lezen. Klagen op voorhand al _O-
Inderdaad, het is ook pas sinds kort te boeken.
Die mensen zijn zo dom dat ze niet snappen wat een review is, namelijk een weergave van de eigen ervaring.
Maar zeggen dat ze de prijs te hoog vinden, is het weergeven van een mening, zonder ervaring.

Zijn waarschijnlijk ook hetzelfde soort mensen dat graag kijkt om te haten.
Ik trek Maxime ook niet meer, maar daarom kijk ik dus ook niet meer.
pi_209188664
HAHAHAHAHA

Martien Meiland in tranen: geen vergunning voor Code Rosé

De familie Meiland krijgt een dag voor de opening van het nieuwe pension Code Rosé slecht nieuws te verwerken. De gemeente verleent geen vergunning voor het nieuwe project van de Meilandjes.

De familie krijgt het slechte nieuws gisteren van de gemeente Noordwijk te horen. Een rot moment, want vandaag is de grande opening. Martien is erg emotioneel. "Wij mogen geen gasten ontvangen", vertelt hij vandaag aan Aran Bade. De gemeente vindt dat er ook gewoond moet worden in het woongedeelte van het pension. "Het is aan ons verkocht als een pension, maar wij waren er niet bewust van dat je hier moet wonen", vertelt Maxime Meiland.

Ook wordt de familie wakker met besmeurde ramen. Er zijn namelijk eieren gegooid naar het pension. Eigenlijk wil de familie de eerste gasten al afbellen, maar Martien en Erica hebben nu een tijdelijke oplossing bedacht. Martien trekt in de woonruimte van het pension en gaat daar een tijdje bivakkeren. Zo kunnen de reserveringen toch doorgaan. "Wij moeten die gasten toch ontvangen? Die kunnen wij niet annuleren", zegt Martien.

https://www.rtlboulevard.(...)rose-geen-vergunning
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 17 mei 2023 @ 20:59:13 #150
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_209189538
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:49 schreef superniger het volgende:
HAHAHAHAHA

Martien Meiland in tranen: geen vergunning voor Code Rosé

De familie Meiland krijgt een dag voor de opening van het nieuwe pension Code Rosé slecht nieuws te verwerken. De gemeente verleent geen vergunning voor het nieuwe project van de Meilandjes.

De familie krijgt het slechte nieuws gisteren van de gemeente Noordwijk te horen. Een rot moment, want vandaag is de grande opening. Martien is erg emotioneel. "Wij mogen geen gasten ontvangen", vertelt hij vandaag aan Aran Bade. De gemeente vindt dat er ook gewoond moet worden in het woongedeelte van het pension. "Het is aan ons verkocht als een pension, maar wij waren er niet bewust van dat je hier moet wonen", vertelt Maxime Meiland.

Ook wordt de familie wakker met besmeurde ramen. Er zijn namelijk eieren gegooid naar het pension. Eigenlijk wil de familie de eerste gasten al afbellen, maar Martien en Erica hebben nu een tijdelijke oplossing bedacht. Martien trekt in de woonruimte van het pension en gaat daar een tijdje bivakkeren. Zo kunnen de reserveringen toch doorgaan. "Wij moeten die gasten toch ontvangen? Die kunnen wij niet annuleren", zegt Martien.

https://www.rtlboulevard.(...)rose-geen-vergunning
Ik neem aan dat ‘bewoning’ betekent dat er daadwerkelijk iemand ingeschreven moet staan. Niet dat je ergens je koffer openklapt en op een stretcher gaat bivakkeren. Vraag me af of hij zich daadwerkelijk gaat overschrijven van huis naar pensionwoonruimte.

Anders komt daar natuurlijk ook weer gezeik om. Goed voor de kijkcijfers. Het lijkt wel haast bedacht.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')