Ik vraag me ook wel af hoelang ze dit nog kunnen rekken?quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat woonhuis was wel heel snel klaar ja. Ben met die hele sloop van dat pension ook wel klaar.
Mee eens. Dan moet het wel afgelopen zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:51 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoelang ze dit nog kunnen rekken?
Wat als dit pension ook “af” is. Op een gegeven moment houdt het toch wel op zou je zeggen.
Maar de Meilandjes zijn al veel langer op tv.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Ja. De eerste uitzending was op 20 mei 2019.
Maxime mag van mij wel een stap terug doen. Hopelijk komen er straks wel weer mensen bij zoals het was met Carolien en Nadege.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:22 schreef ZanneG het volgende:
Wat een verschil tussen rustige hulpvaardige nuchtere Montana en irritante hysterische schreeuwlelijk Maxime.
Dat gebler: MAMMAAA Pappppaaaa gaat weeeeer weeeg!!! pfffff
Ik denk dat kleine Clair minder kinderachtig is.
Jammer dat Maxime de hoofdrol zo erg op eist en Matien een stapje terug lijkt te doen.
Dat verpest het nogal.
Nou ja, dat er een roemopslag op zit, is op zich wel redelijk. Een beroemde zanger kan ook meer voor een concertkaartjes vagen dan de lokale band.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:07 schreef Drass het volgende:
Google reviews gaan niet al te lekker. Iedereen klaagt over 450 euro voor 2 nachten plus klote locatie.
Ik snap het inderdaad ook wel en de tent hoeft ook niet tjokvol met lomp klapvee. De paupers filter je er nu uit... Hoop je :pquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:52 schreef nomina het volgende:
[..]
Nou ja, dat er een roemopslag op zit, is op zich wel redelijk. Een beroemde zanger kan ook meer voor een concertkaartjes vagen dan de lokale band.
Die willen de Meilandjes daar ook niet hebben joh.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:40 schreef ZanneG het volgende:
450 euro voor 2 nachtjes?
Serieus?
Tel daar de benzine bij op en je bent zo 500 euro kwijt voor een weekendje weg.
Het is inclusief luxe diner, luxe ontbijt en kaartjes voor de schouwburg mag ik hopen?
Wie O wie heeft dat geld over voor een weekendje weg, gewoon hier in NL?
Eerlijk gezegd denk ik dat het SBS volk dat graag naar de Meilandjes kijkt niet de rijke doelgroep is die graag naar het pension komt.
Wij wel, maar niet in een pension.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:40 schreef ZanneG het volgende:
450 euro voor 2 nachtjes?
Serieus?
Tel daar de benzine bij op en je bent zo 500 euro kwijt voor een weekendje weg.
Wie O wie heeft dat geld over voor een weekendje weg, gewoon hier in NL?
Net als met dat huis van Martien en Erika. Ineens was het af. We zagen niets van het plaatsen van de keuken en de andere kamers.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:44 schreef ZanneG het volgende:
We zien niks opbouwen, alleen al wekenlang slopen slopen en nog meer slopen.
Met veel lawaai en gegil.
De reviews zijn geschreven door mensen die er niet eens zijn geweest zo te lezen. Klagen op voorhand alquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:07 schreef Drass het volgende:
Google reviews gaan niet al te lekker. Iedereen klaagt over 450 euro voor 2 nachten plus klote locatie.
Inderdaad, het is ook pas sinds kort te boeken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
De reviews zijn geschreven door mensen de er niet eens zijn geweest zo te lezen. Klagen op voorhand al
Ik neem aan dat ‘bewoning’ betekent dat er daadwerkelijk iemand ingeschreven moet staan. Niet dat je ergens je koffer openklapt en op een stretcher gaat bivakkeren. Vraag me af of hij zich daadwerkelijk gaat overschrijven van huis naar pensionwoonruimte.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:49 schreef superniger het volgende:
HAHAHAHAHA
Martien Meiland in tranen: geen vergunning voor Code Rosé
De familie Meiland krijgt een dag voor de opening van het nieuwe pension Code Rosé slecht nieuws te verwerken. De gemeente verleent geen vergunning voor het nieuwe project van de Meilandjes.
De familie krijgt het slechte nieuws gisteren van de gemeente Noordwijk te horen. Een rot moment, want vandaag is de grande opening. Martien is erg emotioneel. "Wij mogen geen gasten ontvangen", vertelt hij vandaag aan Aran Bade. De gemeente vindt dat er ook gewoond moet worden in het woongedeelte van het pension. "Het is aan ons verkocht als een pension, maar wij waren er niet bewust van dat je hier moet wonen", vertelt Maxime Meiland.
Ook wordt de familie wakker met besmeurde ramen. Er zijn namelijk eieren gegooid naar het pension. Eigenlijk wil de familie de eerste gasten al afbellen, maar Martien en Erica hebben nu een tijdelijke oplossing bedacht. Martien trekt in de woonruimte van het pension en gaat daar een tijdje bivakkeren. Zo kunnen de reserveringen toch doorgaan. "Wij moeten die gasten toch ontvangen? Die kunnen wij niet annuleren", zegt Martien.
https://www.rtlboulevard.(...)rose-geen-vergunning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |