abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 22 april 2023 @ 13:00:16 #101
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208861540
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 12:44 schreef ZanneG het volgende:
Zo te zien kijkt niemand meer naar de Meilandjes?
Ik kijk het sporadisch eens, het gaat nergens over en er zit geen verhaallijn in behalve dan te kijken naar het gegil van Maxime en hoe ze dat nieuwe hotel leeg slopen.

Ik vraag mij echt af wat de rol van Maxime is?
Ze doet echt niets, ze loopt alleen maar in de weg, heeft op alles en iedereen commentaar maar blijkbaar ziet zij zich als onmisbaar voor het programma.

Ik heb dr nog geen klus zien klaren, ze doet vooral alsof ze hard bezig is.

Montana is saai maar die kan wel klussen en behangen.

En waarom nog steeds de naam Chateau Meiland terwijl ze al jaren geen Chateau meer runnen?
Er kijken nog genoeg mensen, maar zoals het eens was zal het niet meer worden. Maxime doet altijd brutaal tegen haar ouders. Ze mogen haar wel schrappen en alleen met Martien en Erica verder gaan.
Honi de Cirkel tekenaar.
Well, if it seems to be real, it's illusion
For every moment of truth, there's confusion in life
pi_208861559
Maxime doet de websites, logos, sociale media etc. Websites bouwt ze zelf. Kind heeft wel een functie zeg maar :')
  zaterdag 22 april 2023 @ 13:31:45 #103
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208861746
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 13:03 schreef Poepz0r het volgende:
Maxime doet de websites, logos, sociale media etc. Websites bouwt ze zelf. Kind heeft wel een functie zeg maar :')
Maar niet zelfstandig ondernemer zijn. :P
Honi de Cirkel tekenaar.
pi_208861788
Ik kijk nog wel.
Weet niet goed waarom......... het is erin geslopen _O-
pi_208861838
Maxime is de reden dat ik niet meer kijk. Wat een over het paard getild vervelend wijf is dat.
pi_208862443
Martien en Erica die samen klussen is nog wel prima om naar te kijken.
Ook al is het niet zo spectaculair als de verbouwing van het Chateau

Maar zij bouwen echt iets op maar Maxime die schreeuwend in de weg loopt is irritatie facor nr 1.

Ze ziet zichzelf als onmisbaar en vindt dat zij evenveel salaris verdient als dr ouders, wat tamelijk bizar is.

Afgelopen week ging ze verhuizen naar een grote maar gedateerde villa waar nog veel aan gedaan moet worden maar Maxime liet het klussen aan die vent van dr over want zelf vond ze dat het belangrijker was om dr ouders in de weg te lopen in café Rosé

Waar ze vervolgens geen reet uit voert.

Dr zus die klust wel en heeft zelf de kamer behangen van Clair maar Maxime deed zoals gewoonlijk weer niks

Dat is misschien voor even leuke tv maar dat gaat op den duur toch wel vervelen
pi_208863068
Ik keek “vroeger” wel altijd. Toen ze nog in het chateau zaten. Toen vond ik het leuk.
Nadat ze verhuisd waren terug naar Nederland ben ik op een moment afgehaakt.

Ik zie het nog wel eens sporadisch langskomen maar ik trek het niet meer. Martien en Maxime allebei niet. Hysterisch gedoe. Totaal niet leuk meer.
pi_208863283
De room is er wel af. In Frankrijk vond ik het leuk, maar nu is er geen zak meer aan.
pi_208891028
Maxime is echt vreselijk irritant aanwezig. Hopeloos te schreeuwen en als er een keutel dwars zit gaat ze janken.
Frankrijk was geweldig om te zien met Nadege en de klusjesmannen. Dit is zeeeer slap aftreksel geworden :')
pi_208892535
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 20:50 schreef Dutch_view het volgende:
Maxime is echt vreselijk irritant aanwezig. Hopeloos te schreeuwen en als er een keutel dwars zit gaat ze janken.
Frankrijk was geweldig om te zien met Nadege en de klusjesmannen. Dit is zeeeer slap aftreksel geworden :')
Nou inderdaad. Ik ben afgehaakt en dat blijf ik ook. Trek dat geschreeuw en gekrijs tegen elkaar niet meer.
  dinsdag 25 april 2023 @ 09:30:20 #111
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208894902
quote:
99s.gif Op maandag 24 april 2023 22:17 schreef praadje het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Ik ben afgehaakt en dat blijf ik ook. Trek dat geschreeuw en gekrijs tegen elkaar niet meer.
Dat geschreeuw hoeft van mij ook niet. Je word er zenuwachtig van.
Honi de Cirkel tekenaar.
pi_208895013
Maxime is echt verschrikkelijk.

Als je al stress hebt door de verbouwing dan moet je daar nodig een gillende hysterische Maxime tussen zetten, die echt altijd wat heeft of ziek zwak en misselijk is.
Het is nu ook niet zo dat ze zo hard werkt en ze onmisbaar is voor het programma of voor die verbouwing.

Ze gaan ook elke aflevering op klus cursus maar ze hebben na de verbouwing op het Chateau en daarvoor in het andere pension en in al die huizen toch genoeg klus ervaring op gedaan?

Het slopen en lawaai is ook niet leuk om naar de kijken, op het Chateau zag je het nog opknappen, nu is het het hele seizoen alleen maar gesloop en getimmer, heel veel lawaai en het gegil van Maxime.
  maandag 1 mei 2023 @ 14:26:29 #113
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_208967476
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 09:41 schreef ZanneG het volgende:
Maxime is echt verschrikkelijk.

Als je al stress hebt door de verbouwing dan moet je daar nodig een gillende hysterische Maxime tussen zetten, die echt altijd wat heeft of ziek zwak en misselijk is.
Het is nu ook niet zo dat ze zo hard werkt en ze onmisbaar is voor het programma of voor die verbouwing.

Ze gaan ook elke aflevering op klus cursus maar ze hebben na de verbouwing op het Chateau en daarvoor in het andere pension en in al die huizen toch genoeg klus ervaring op gedaan?

Het slopen en lawaai is ook niet leuk om naar de kijken, op het Chateau zag je het nog opknappen, nu is het het hele seizoen alleen maar gesloop en getimmer, heel veel lawaai en het gegil van Maxime.
Godver de godver, al 10 jaar roep ik dat ze eens een fatsoenlijke accuboor moeten kopen. Ze slaat ook gewoon lampjes eraf ipv demonteren.
  maandag 1 mei 2023 @ 18:32:56 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208970065
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:26 schreef xzaz het volgende:

Godver de godver, al 10 jaar roep ik dat ze eens een fatsoenlijke accuboor moeten kopen. Ze slaat ook gewoon lampjes eraf ipv demonteren.
Knap om dat al 10 jaar te roepen tegen een programma dat deze maand 4 jaar wordt uitgezonden. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208970079
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:32 schreef golfer het volgende:

[..]
Knap om dat al 10 jaar te roepen tegen een programma dat deze maand 4 jaar wordt uitgezonden. :')
Nog maar 4 jaar ja? :o
  maandag 1 mei 2023 @ 18:38:17 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208970109
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:34 schreef Urquhart het volgende:

Nog maar 4 jaar ja? :o
:Y
Ja. De eerste uitzending was op 20 mei 2019.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208970757
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:38 schreef golfer het volgende:

[..]
:Y
Ja. De eerste uitzending was op 20 mei 2019.
Jeetje, in mijn gedachten loopt het al een jaar of 6
pi_208972824
Godver, wat is die Maxime een vervelend flauw wijf met dr domme geintjes steeds.
Ik denk, ik kijk nog maar een keer. Grote fout. :{w
pi_208972877
ik vind vooral erica erg irritant. er kan niemand iets zeggen zonder dat zij het beter weet
ook al heeft ze het dan de helft van de keren gewoon niet bij het juiste eind.
ergens is dat ook wel erg grappig. ze zijn gewoon allemaal irritant en ook wel een beetje
grappig. maar het slopen is nu wel heel erg saai aan het worden.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 00:37:04 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208974865
Als je zoveel geld hebt en voor miljoenen huizen koopt, dan kan je natuurlijk niet een paar euro uitgeven aan iemand die een loodzware wasmachine kan verhuizen of zelfs niet aan wat professionele slopers voordat je gaat verbouwen.
Laat staan inderdaad dat je wat goed elektrisch gereedschap aanschaft.
Poef.....gone! ©golfer
pi_208975117
Die mensen hebben een heel Chateau verbouwd, maar doen nu alsof ze een stel leken zijn zonder enige kennis en ervaring en goed gereedschap.

Dat eeuwige gesloop, zonder dat je iets op ziet bouwen en het gegil van Maxime die echt niks uit voert maar vooral in de weg staat commentaar te leveren maakt het geen leuke tv meer.

En idd wat hierboven ook wordt gezegd: Als je miljoenen hebt en je koopt het ene huis na het andere huur dan in ieder geval professionals in voor verhuizen en koop eens goed gereedschap.

Ik vind het nu meer ergernis opleveren dan dat het leuk is om naar te kijken.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 09:39:48 #122
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_208976411
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:32 schreef golfer het volgende:

[..]
Shit, you got me.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 09:41:08 #123
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_208976419
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 00:37 schreef golfer het volgende:
Als je zoveel geld hebt en voor miljoenen huizen koopt, dan kan je natuurlijk niet een paar euro uitgeven aan iemand die een loodzware wasmachine kan verhuizen of zelfs niet aan wat professionele slopers voordat je gaat verbouwen.
Laat staan inderdaad dat je wat goed elektrisch gereedschap aanschaft.
Ik denk dat het komt omdat het is omgeslagen van 'wij proberen wat op te bouwen' naar 'we hebben een TV projectje nodig'. Kijk maar hun woning; zie je ze daar zelf iets doen?
pi_208997488
ja klopt, ineens was die hele keuken in het nieuwe huis klaar (dat donkere disco achtige hol)
zonder dat we iets anders hadden gezien dan wat hysterisch slopen van de oude keuken.

en wat hondenpoep erbij, voor degenen die iets zitten te eten tijdens de uitzending :{w
  donderdag 4 mei 2023 @ 09:33:06 #125
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208998676
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 01:07 schreef JOHANK88 het volgende:
ja klopt, ineens was die hele keuken in het nieuwe huis klaar (dat donkere disco achtige hol)
zonder dat we iets anders hadden gezien dan wat hysterisch slopen van de oude keuken.

en wat hondenpoep erbij, voor degenen die iets zitten te eten tijdens de uitzending :{w
Dat woonhuis was wel heel snel klaar ja. Ben met die hele sloop van dat pension ook wel klaar.
Honi de Cirkel tekenaar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')