abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207282609
quote:
6s.gif Op woensdag 28 december 2022 15:09 schreef E.T. het volgende:
Ach, Dirk en Montana zijn uit elkaar..
https://www.ad.nl/show/re(...)-m-n-alles~ad22d238/
[..]
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat Dirk niet mee was op de cruise..
"We hebben elkaar lief maar gaan ons eigen weg"
Degene waar ik mee was zei "Loslaten is ook houden van" dat is toch de grootste onzin die er bestaat _O-
pi_207283035
Neeeeee!
pi_207283214
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2022 15:16 schreef Emptystreet het volgende:

[..]
"We hebben elkaar lief maar gaan ons eigen weg"
Degene waar ik mee was zei "Loslaten is ook houden van" dat is toch de grootste onzin die er bestaat _O-
Nee hoor. Als ik op het toilet zit tijdens een 1/2tje en ik laat het los dan ben ik heel opgelucht en kijk ik voldaan en verliefd de plomp nog in net voor het doorspoelen.
pi_207283281
Lucky Dirk. Zelden zo’n oninteressant plank hout als die Montana gezien.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207283616
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 15:45 schreef RipCity het volgende:
Hij is inderdaad de hoofdprijs
pi_207283641
quote:
Ze heeft vast wat. Anders blijf je daar toch niet jaren bij?
pi_207286550
Ik vond het al zo raar dat Dirk niet mee was met de “Kerst cruise”. Ik vond het al een raar smoesje dat hij het druk had met iets (werd gezegd door de voice over in de Kerstspecial).
pi_207286608
quote:
Nou, die Dirk trok ook geen volle zalen. Ik denk dat Montana best een leuk normaal mens is. Vergeleken bij die hysterische zus van haar.
pi_207286609
Ze zullen grote Dirk dan ook wel missen met zijn handige apparaten!
  woensdag 28 december 2022 @ 20:42:05 #35
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207290892
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 18:07 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Nou, die Dirk trok ook geen volle zalen. Ik denk dat Montana best een leuk normaal mens is. Vergeleken bij die hysterische zus van haar.
Dit. Die is net Erica, doen to earth. Van Maxime moet nog blijken wat ze na de fame kan.
With love :*
  vrijdag 6 januari 2023 @ 10:25:43 #36
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207440462
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 17:45 schreef foodlover het volgende:
Vond de uitzending erg tegen vallen had me er zo op verheugd. -O-

Heb zelf een kleine 30 cruises gemaakt met vele verschillende rederijen van luxe tot meer budget en op vele verschillende plekken van de wereld.

Gemiste kans want het schip werd niet goed in beeld gebracht. Ik snap best dat ze "de fam" apart hielden tijdens de opnames van de andere passagiersm uiteindelijk hebben de andere betalende passagiers er ook niet voor gekozen om met de familie Meiland aan boord te zitten. Maar de lege ruimten en restaurants en die suffe arcade gaming room geven gewoon geen eerlijk beeld van het schip. Tuurlijk: Costa Cruises is een hoop bling bling en het is niet voor iedereen maar het gaf echt niet weer wat er allemaal aan boord is en kan en hoe gezellig het kan zijn. Gemiste kans voor Costa Cruises en de productie.
Je bedoeld dat het nog een slechtere manier van reizen is dan vliegen?
pi_207441095
Montana vind ik juist wel fatsoenlijk. Ook altijd gewoon prima kledingkeuzes en niet zo hysterisch doen.

Vond deze uitzending ook tegenvallen. Vooral weer veel zuipen en schreeuwen. Jammer.
pi_207441339
Ik heb ook het idee dat Montana en Maxime niet echt vriendinnen zijn.
  vrijdag 6 januari 2023 @ 12:55:38 #39
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207441918
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 11:52 schreef Blues het volgende:
Ik heb ook het idee dat Montana en Maxime niet echt vriendinnen zijn.
Vriendinnen? Is dit het schoolplein?
  vrijdag 6 januari 2023 @ 17:03:46 #40
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207444736
Volgt iemand van jullie die Sander van Betten op Twitter? De 'ex' (volgens hem) van Erica (die beweert dat het op een zoentje na niets was)? Dat is een creep, als je het mij vraagt. Behoorlijk geobsedeerd door de familie. En laatst, nadat Leroy op zijn instagrampost had gereageerd op Van Betten (die zei dat de beruk Montana - Dirk hem niet verbaasde), maakte hij met zijn twee accounts op Twitter ook vreemde opmerkingen over dat hij erg van wraak hield en dat het hem altijd lukte wraak te nemen en dat hij nu ook weer bezig was met zoiets.

Een hele tijd terug, toen Erica haar boek net uit had en signeerde in Zwolle, twitterde hij ook hele vreemde updates dat hij in de auto onderweg was en dat hij precies wist waar in de betreffende boekhandel het kantoortje was waar Erica zich zou voorbereiden etc. Er is toen ook politie ter plekke geweest.

Echt een hele enge vent en ik vraag me af of er achter de schermen niet wat gaande is, zeker na dat vreemde gedrag met die signeersessie. Kan me niet voorstellen dat ze hem niet in de gaten houden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207444864
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 17:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgt iemand van jullie die Sander van Betten op Twitter? De 'ex' (volgens hem) van Erica (die beweert dat het op een zoentje na niets was)? Dat is een creep, als je het mij vraagt. Behoorlijk geobsedeerd door de familie. En laatst, nadat Leroy op zijn instagrampost had gereageerd op Van Betten (die zei dat de beruk Montana - Dirk hem niet verbaasde), maakte hij met zijn twee accounts op Twitter ook vreemde opmerkingen over dat hij erg van wraak hield en dat het hem altijd lukte wraak te nemen en dat hij nu ook weer bezig was met zoiets.

Een hele tijd terug, toen Erica haar boek net uit had en signeerde in Zwolle, twitterde hij ook hele vreemde updates dat hij in de auto onderweg was en dat hij precies wist waar in de betreffende boekhandel het kantoortje was waar Erica zich zou voorbereiden etc. Er is toen ook politie ter plekke geweest.

Echt een hele enge vent en ik vraag me af of er achter de schermen niet wat gaande is, zeker na dat vreemde gedrag met die signeersessie. Kan me niet voorstellen dat ze hem niet in de gaten houden.
Ja ik vind dat ook een enge vent, waarschijnlijk op z’n piemeltje getrapt omdat hij aan de kant is gezet door Erica. Hij deed toch onderzoek naar de deelnemers van boer zoekt vrouw? Mag hopen dat hij dat niet meer doet
  vrijdag 6 januari 2023 @ 17:44:40 #42
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207445192
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 17:17 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Ja ik vind dat ook een enge vent, waarschijnlijk op z’n piemeltje getrapt omdat hij aan de kant is gezet door Erica. Hij deed toch onderzoek naar de deelnemers van boer zoekt vrouw? Mag hopen dat hij dat niet meer doet
Ooit, ooit, werkte hij ook voor TV-programma's ja, als iemand die achtergronden in kaart bracht van mensen. Maar volgens mij is dat veel langer geleden dan hij wil doen geloven.

Hij leurt ook altijd met een sms'je van peter R. de Vries, die hem in 1874 een keer een prettige kerst wenste.

Echt een verknipte gast, die Van Betten. Leeft volgens mij een beetje in een fantasiewereld.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207446521
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 12:55 schreef xzaz het volgende:

[..]
Vriendinnen? Is dit het schoolplein?
Is toch een normaal woord? Hoe noem jij het dan?
Twinning = boring
pi_207447681
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:23 schreef Inca het volgende:

Is toch een normaal woord? Hoe noem jij het dan?
Ik zie het maar als een trollpost want hij snapt best hoe ik het bedoel :+
pi_207447690
Wat een griezel dan, die v Betten :o
pi_208161914
Maxime Meiland brengt biografie uit over moeilijke jeugd: “Ik werd verkracht door een bajesklant”

https://www.hln.be/showbi(...)bajesklant~adc6c463/

Nou, dan hebben we iedereen gehad :P Behalve Montana dan.
  maandag 27 februari 2023 @ 09:48:16 #47
339901 LordofLeaves
praise the Lord!
pi_208162396
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maxime Meiland brengt biografie uit over moeilijke jeugd: “Ik werd verkracht door een bajesklant”

Vind dat wel zielig voor haar.
Honi de Cirkel tekenaar.
  maandag 27 februari 2023 @ 11:36:39 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208164049
quote:

Oh, dat was natuurlijk de reden om daarna vrijwillig met een eigen seksbedrijf voor een webcam te gaan liggen kronkelen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 27 februari 2023 @ 17:14:39 #49
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_208167933
quote:
81s.gif Op maandag 27 februari 2023 11:36 schreef golfer het volgende:

[..]
Oh, dat was natuurlijk de reden om daarna vrijwillig met een eigen seksbedrijf voor een webcam te gaan liggen kronkelen. :')
Zolang zij het vrijwillig doet is er niets mis mee.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  maandag 27 februari 2023 @ 20:16:54 #50
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208170747
quote:

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Je komt niet zomaar met zoiets maar ik geloof ook zomaar dat in die biografieėn alles wordt aangedikt, want anders verkoopt het niet. Net zoals de uitspraken van Erica over moslims. Wel klote en traumatisch als
je verkracht bent, maar ik kan de daarop volgende webcamperikelen dan niet heel goed plaatsen. Misschien juist een reactie omdat het in haar hoofd niet erger kon worden dan die verkrachting? Geen idee.

Wat me wel opvalt is dat ze nogal is veranderd tov seizoen 1. Daar was ze niet zo'n schreeuwers en verwend als ze nu laat zien.
With love :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')