Het verhuizen, opstarten van horecabedrijven en weer hysterisch wat anders doen is hun handelsmerk.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:55 schreef Rene het volgende:
[..]
Er zijn mensen die langer met hun schoenen doen dan dat zij verhuizen.
Precies.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het verhuizen, opstarten van horecabedrijven en weer hysterisch wat anders doen is hun handelsmerk.
Die lui smijten met geld en als ik de media moet geloven is de aankoop van die enorme villa van Maxime ook maar net goed gegaan. Ze moeten op alles bezuinigen omdat ze het huis anders niet eens af kunnen lossen. Je moet maar durven met 2 kids!quote:Op donderdag 14 september 2023 17:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
En tussendoor ook op vakantie, zoals een kerstvakantie die ergens in oktober wordt opgenomen.
Ik ga wat onaardige zeggen... maar volgens mij zijn ze nogal roekeloos en denken ze niet zo diep na over de toekomst en de wat-als. In de zin van als er iets gebeurt met inkomen of gezondheidquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die lui smijten met geld en als ik de media moet geloven is de aankoop van die enorme villa van Maxime ook maar net goed gegaan. Ze moeten op alles bezuinigen omdat ze het huis anders niet eens af kunnen lossen. Je moet maar durven met 2 kids!
De hygiëne in de keuken laat ook nog wel wat te wensen overquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit nu met mijn ontbijtje en terugkijken. Weer een vermakelijke aflevering
Ik heb een zwak voor Martien. Die hele familie vind ik leuk op een scherm trouwens. Alleen zou nooit bij hen in het hotel willen. Iets wat veel energie
Niet zo op geletquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:54 schreef GM78 het volgende:
[..]
De hygiëne in de keuken laat ook nog wel wat te wensen over
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Tot nu toe een zeer vermakelijk seizoen.
Weer zo´n sneu merk dat zijn of haar leven lang te kampen heeft met kortademigheid en alleen maar bestaat uit spieren en zich amper kan bewegen vanwege dat compacte lijf. Ben blij dat deze rassen straks niet meer mogen worden gefokt, het is toch een schande dat je een hond zijn leven lang opzadelt met astma? Ik zie een van die honden daar trouwens nog eens de weg oversteken. Ze letten daar totaal niet op die beesten en op de kids wordt ook amper gelet. Wordt steeds gekker daar.quote:
Ze zijn inderdaad wel om te lachen maar ik begin me nu toch steeds vaker te ergeren aan die aanstellerige Maxime en Martien met zijn wapperende handjes.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit nu met mijn ontbijtje en terugkijken. Weer een vermakelijke aflevering
Ik heb een zwak voor Martien. Die hele familie vind ik leuk op een scherm trouwens. Alleen zou nooit bij hen in het hotel willen. Iets wat veel energie
quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weer zo´n sneu merk dat zijn of haar leven lang te kampen heeft met kortademigheid en alleen maar bestaat uit spieren en zich amper kan bewegen vanwege dat compacte lijf. Ben blij dat deze rassen straks niet meer mogen worden gefokt, het is toch een schande dat je een hond zijn leven lang opzadelt met astma? Ik zie een van die honden daar trouwens nog eens de weg oversteken. Ze letten daar totaal niet op die beesten en op de kids wordt ook amper gelet. Wordt steeds gekker daar.![]()
Ik hoorde ze trouwens zeggen dat dat meisje dat achter gaat wonen er alleen maar is voor de schoonmaak en niet voor het ontbijt.
Wat ik dan weer heb, ik let op details, ineens was haar oudste dochtertje verdwenen, kennelijk ook in de bakfiets of auto opgehaald tijdens het ontbijt? Leroy? Terugweg was met bakfiets en alleen dat onmogelijke vette hondje en Fife in de bakfiets naar huis.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
Maxime gewoon haar kinderen meenemen naar het pension voor het ontbijt
want ja een oppas is tegenwoordig veels te duur zelfs als je miljonair bent dan ook lmao
was weer super grappig gister
Ze zullen wel een nieuwe serie nodig hebbenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:42 schreef EdVe het volgende:
Meilandjes gaan wéér verhuizen: ‘Stadsvilla van 7 miljoen’
https://www.ditjesendatje(...)svilla-van-7-miljoen
Toen Erica en Martien hun landhuis in Noordwijkerhout kochten, zeiden ze nooit meer te gaan verhuizen. Kennelijk is de familie op die uitspraak teruggekomen, want volgens weekblad Story zijn de Meilandjes alweer bezig met de volgende verhuizing. Het gaat om een stadsvilla van zeven miljoen euro en ook het gezin van Maxime zou meeverhuizen.
De Meilandjes hebben hun oog laten vallen op een monumentaal patriciërshuis in het centrum van Noordwijk. Het pand, dat voor maar liefst zeven miljoen euro te koop staat, heeft een koetshuis, inpandig appartement met eigen entree, natuurzwembad, sportschool, thuisbioscoop én uiteraard een wijnkelder.
Hoe zit dat met dat Maxime haar huis niet meer kan betalen?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:42 schreef EdVe het volgende:
Meilandjes gaan wéér verhuizen: ‘Stadsvilla van 7 miljoen’
https://www.ditjesendatje(...)svilla-van-7-miljoen
Toen Erica en Martien hun landhuis in Noordwijkerhout kochten, zeiden ze nooit meer te gaan verhuizen. Kennelijk is de familie op die uitspraak teruggekomen, want volgens weekblad Story zijn de Meilandjes alweer bezig met de volgende verhuizing. Het gaat om een stadsvilla van zeven miljoen euro en ook het gezin van Maxime zou meeverhuizen.
De Meilandjes hebben hun oog laten vallen op een monumentaal patriciërshuis in het centrum van Noordwijk. Het pand, dat voor maar liefst zeven miljoen euro te koop staat, heeft een koetshuis, inpandig appartement met eigen entree, natuurzwembad, sportschool, thuisbioscoop én uiteraard een wijnkelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |