abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210626339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:55 schreef Rene het volgende:

[..]
Er zijn mensen die langer met hun schoenen doen dan dat zij verhuizen.
Het verhuizen, opstarten van horecabedrijven en weer hysterisch wat anders doen is hun handelsmerk.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 14 september 2023 @ 17:31:37 #277
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210635180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het verhuizen, opstarten van horecabedrijven en weer hysterisch wat anders doen is hun handelsmerk.
Precies.
En tussendoor ook op vakantie, zoals een kerstvakantie die ergens in oktober wordt opgenomen.
pi_210641145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:31 schreef spapaars het volgende:

[..]
Precies.
En tussendoor ook op vakantie, zoals een kerstvakantie die ergens in oktober wordt opgenomen.
Die lui smijten met geld en als ik de media moet geloven is de aankoop van die enorme villa van Maxime ook maar net goed gegaan. Ze moeten op alles bezuinigen omdat ze het huis anders niet eens af kunnen lossen. Je moet maar durven met 2 kids! :D
pi_210641181
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 11:06 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Die lui smijten met geld en als ik de media moet geloven is de aankoop van die enorme villa van Maxime ook maar net goed gegaan. Ze moeten op alles bezuinigen omdat ze het huis anders niet eens af kunnen lossen. Je moet maar durven met 2 kids! :D
Ik ga wat onaardige zeggen... maar volgens mij zijn ze nogal roekeloos en denken ze niet zo diep na over de toekomst en de wat-als. In de zin van als er iets gebeurt met inkomen of gezondheid
Ik denk niet dat het durf is, maar kortzichtigheid
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 15 september 2023 @ 13:40:12 #280
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210642562
Het is ook iets van 'fuck it we doen het maar gewoon en zien wel. We redden elkaar wanneer het mis gaat'. Prima. Maar zo leeft 90% van de mensen hun leven niet.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_210676799
Nieuwe auto *O*
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 20:42:46 #282
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210676880
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:34 schreef StephanL het volgende:
Nieuwe auto *O*
Captuurtje
pi_210676892
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:42 schreef Rene het volgende:

[..]
Captuurtje
Jip

Ohh leuk geraniums. Morgen even checken :P
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 20:59:37 #284
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210677032
Die hond :')
pi_210677128
Maxime en Erica _O- :D
pi_210679901
Zit nu met mijn ontbijtje en terugkijken. Weer een vermakelijke aflevering
Ik heb een zwak voor Martien. Die hele familie vind ik leuk op een scherm trouwens. Alleen zou nooit bij hen in het hotel willen. Iets wat veel energie
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:47:03 #287
339901 LordofLeaves
praise the Lord!
pi_210680915
Tot nu toe een zeer vermakelijk seizoen.
Honi de Cirkel tekenaar.
pi_210680978
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 07:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een zwak voor Martien. Die hele familie vind ik leuk op een scherm trouwens. Alleen zou nooit bij hen in het hotel willen. Iets wat veel energie
De hygiëne in de keuken laat ook nog wel wat te wensen over
pi_210681188
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:54 schreef GM78 het volgende:

[..]
De hygiëne in de keuken laat ook nog wel wat te wensen over
Niet zo op gelet :@
pi_210681189
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Tot nu toe een zeer vermakelijk seizoen.
Helemaal mee eens
pi_210681245
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:59 schreef Rene het volgende:
Die hond :')
Weer zo´n sneu merk dat zijn of haar leven lang te kampen heeft met kortademigheid en alleen maar bestaat uit spieren en zich amper kan bewegen vanwege dat compacte lijf. Ben blij dat deze rassen straks niet meer mogen worden gefokt, het is toch een schande dat je een hond zijn leven lang opzadelt met astma? Ik zie een van die honden daar trouwens nog eens de weg oversteken. Ze letten daar totaal niet op die beesten en op de kids wordt ook amper gelet. Wordt steeds gekker daar. 8)7
Ik hoorde ze trouwens zeggen dat dat meisje dat achter gaat wonen er alleen maar is voor de schoonmaak en niet voor het ontbijt.
pi_210681252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 07:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze zijn inderdaad wel om te lachen maar ik begin me nu toch steeds vaker te ergeren aan die aanstellerige Maxime en Martien met zijn wapperende handjes. :r
  dinsdag 19 september 2023 @ 15:28:51 #293
462731 TheVoice4ever
Who Are You? Who Who
pi_210683979
Maxime gewoon haar kinderen meenemen naar het pension voor het ontbijt

want ja een oppas is tegenwoordig veels te duur zelfs als je miljonair bent dan ook lmao

was weer super grappig gister
Fortuna Sittard fan
  dinsdag 19 september 2023 @ 15:30:23 #294
462731 TheVoice4ever
Who Are You? Who Who
pi_210683998
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:35 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Weer zo´n sneu merk dat zijn of haar leven lang te kampen heeft met kortademigheid en alleen maar bestaat uit spieren en zich amper kan bewegen vanwege dat compacte lijf. Ben blij dat deze rassen straks niet meer mogen worden gefokt, het is toch een schande dat je een hond zijn leven lang opzadelt met astma? Ik zie een van die honden daar trouwens nog eens de weg oversteken. Ze letten daar totaal niet op die beesten en op de kids wordt ook amper gelet. Wordt steeds gekker daar. 8)7
Ik hoorde ze trouwens zeggen dat dat meisje dat achter gaat wonen er alleen maar is voor de schoonmaak en niet voor het ontbijt.
:Y

er moet gewoon iemand daar wonen en Martien is allang blij dat hij het niet meer hoeft te doen

dat arme meisje alhoewel die kamer wordt nu wel een en ander opgeknapt dus het kan er dadelijk alleen maar beter uitzien dan eerst lijkt me
Fortuna Sittard fan
pi_210684668
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
Maxime gewoon haar kinderen meenemen naar het pension voor het ontbijt

want ja een oppas is tegenwoordig veels te duur zelfs als je miljonair bent dan ook lmao

was weer super grappig gister
Wat ik dan weer heb, ik let op details, ineens was haar oudste dochtertje verdwenen, kennelijk ook in de bakfiets of auto opgehaald tijdens het ontbijt? Leroy? Terugweg was met bakfiets en alleen dat onmogelijke vette hondje en Fife in de bakfiets naar huis.
pi_210684694
Snap echt niet wat die hele familie ziet aan die dikke doorgefokte arme beestjes van honden.
pi_210694742
Meilandjes gaan wéér verhuizen: ‘Stadsvilla van 7 miljoen’

https://www.ditjesendatje(...)svilla-van-7-miljoen

Toen Erica en Martien hun landhuis in Noordwijkerhout kochten, zeiden ze nooit meer te gaan verhuizen. Kennelijk is de familie op die uitspraak teruggekomen, want volgens weekblad Story zijn de Meilandjes alweer bezig met de volgende verhuizing. Het gaat om een stadsvilla van zeven miljoen euro en ook het gezin van Maxime zou meeverhuizen.

De Meilandjes hebben hun oog laten vallen op een monumentaal patriciërshuis in het centrum van Noordwijk. Het pand, dat voor maar liefst zeven miljoen euro te koop staat, heeft een koetshuis, inpandig appartement met eigen entree, natuurzwembad, sportschool, thuisbioscoop én uiteraard een wijnkelder.
  woensdag 20 september 2023 @ 19:07:07 #298
338319 ZarB
Piña colada
pi_210697720
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 13:42 schreef EdVe het volgende:

Toen Erica en Martien hun landhuis in Noordwijkerhout kochten, zeiden ze nooit meer te gaan verhuizen. Kennelijk is de familie op die uitspraak teruggekomen, want volgens weekblad Story zijn de Meilandjes alweer bezig met de volgende verhuizing. Het gaat om een stadsvilla van zeven miljoen euro en ook het gezin van Maxime zou meeverhuizen.

De Meilandjes hebben hun oog laten vallen op een monumentaal patriciërshuis in het centrum van Noordwijk. Het pand, dat voor maar liefst zeven miljoen euro te koop staat, heeft een koetshuis, inpandig appartement met eigen entree, natuurzwembad, sportschool, thuisbioscoop én uiteraard een wijnkelder.

Ze zullen wel een nieuwe serie nodig hebben _O-

Dat met Maxime haar gezin erbij werkt toch niet. Vroeger was het gezin al dysfunctioneel (zie de boeken). Die Leroy moet toch ook wel ff achter zn oren krabben.

Desondanks: ik ga kijken!
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 20 september 2023 @ 19:47:24 #299
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_210698084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 13:42 schreef EdVe het volgende:

Hoe zit dat met dat Maxime haar huis niet meer kan betalen?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 20 september 2023 @ 19:49:49 #300
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_210698101
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: