In dit geval had de Gemeente toestemming gegeven om het huis wat er achter stond af te breken. De Gemeente had toen meteen moeten zeggen dat ze dan ook geen bedrijf daar mogen hebben omdat er permanente bewoning bij moet zijn. Maar verder heb je wel gelijk hoor, ze springen vaak maar in het diepe en denken niet goed na.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon er van uit dat ze met hun BN-erschap en de publiciteit in De Telegraaf en bij RTL-boulevard alles kunnen maken/doen, zonder eerst de vergunningen goed geregeld te hebben.
Het rare is dat ze er nog mee wegkomen ook.
Nou had de gemeente gemoete...het kan toch ook dat ze op de zolder gaan wonen bijvoorbeeld....quote:Op woensdag 6 september 2023 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In dit geval had de Gemeente toestemming gegeven om het huis wat er achter stond af te breken. De Gemeente had toen meteen moeten zeggen dat ze dan ook geen bedrijf daar mogen hebben omdat er permanente bewoning bij moet zijn. Maar verder heb je wel gelijk hoor, ze springen vaak maar in het diepe en denken niet goed na.
De gemeente MOET dat niet.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In dit geval had de Gemeente toestemming gegeven om het huis wat er achter stond af te breken. De Gemeente had toen meteen moeten zeggen dat ze dan ook geen bedrijf daar mogen hebben omdat er permanente bewoning bij moet zijn. Maar verder heb je wel gelijk hoor, ze springen vaak maar in het diepe en denken niet goed na.
Op de bodem van de oven...quote:
Ik ook, hoor.quote:Op maandag 11 september 2023 21:22 schreef Dutch_view het volgende:
Ook al is een en ander wss in scene gezet, ik moet toch steeds weer lachen
Ze kopen maar wat en zoeken niet uit hoe of wat, dan kun je deze ellende verwachten. Het ziet er inderdaad best sfeervol uit maar dat gedoe met een ontbijt serveren is op mijn lachspieren gaan werken. En dan nog niet weten hoe het brandalarm af te zetten!quote:Op maandag 11 september 2023 20:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou had de gemeente gemoete...het kan toch ook dat ze op de zolder gaan wonen bijvoorbeeld....
Past niet bij de rest van het interieur.quote:Op maandag 11 september 2023 20:45 schreef xzaz het volgende:
Waarom zo'n keukenneem gewoon rvs alles en industriële vaatwassers
wat een amateurs.
Weet ik wel, maar zij stellen de Gemeente daarover ook geen vragen. Waar moeten we ons aan gaan houden, wat zijn de regels hier etc.quote:
Benieuwd of dat nog schoon te krijgen is. Waarom de bodem van een oven gebruiken? Is toch niet voor het eerst?quote:Op maandag 11 september 2023 21:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Op de bodem van de oven...
Als hulp ingehuurd inderdaad maar niet om te wonen. Daar wil ze nog even over na gaan denken.quote:Op maandag 11 september 2023 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Beetje nep, de nieuwe bewoonster werd al geintroduceerd (soort nieuwe Carolien) die al als betaalde hulp ingehuurd is, doe daar dan niet zo zeikerig over, het niet bewonen mogen van dat pand hebben ze ver voor die tijd al ingecalculeerd, hoop schijt om niks.
Kan ze meteen het ontbijt doen...quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan me voorstellen als ze het niet doet. Op je werk wonen lijkt me helemaal niet zo gezond!
En als ik het goed begreep was ze toch ook studente?
Zeer hoog kak gehaltequote:Op dinsdag 12 september 2023 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij Maxime valt mij haar spraak steeds meer op. Zoals, dat weet hij toch helemaal niettttttuh, en dat moet je zo niet doennnnnnuh.
Eerder zeikerige zeur, pruillip gehaltequote:
Daar had ze het nog over, dat de studie niet in het gedrang mag komen en dat ze er nog even over na wil denken. Als ik haar was dan deed ik het niet hoor. Moet ze straks dag en nacht klaar staan voor de klanten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan me voorstellen als ze het niet doet. Op je werk wonen lijkt me helemaal niet zo gezond!
En als ik het goed begreep was ze toch ook studente?
Vind het juist eerder op een spraakgebrek lijken en het klinkt, wat hierboven al werd vermeld, heel zeikerig.quote:
Ja idd. En ook een onzekere situatie met die familie. Je weet nooit hoelang zij een project aanhouden.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar had ze het nog over, dat de studie niet in het gedrang mag komen en dat ze er nog even over na wil denken. Als ik haar was dan deed ik het niet hoor. Moet ze straks dag en nacht klaar staan voor de klanten.
Er zijn mensen die langer met hun schoenen doen dan dat zij verhuizen.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd. En ook een onzekere situatie met die familie. Je weet nooit hoelang zij een project aanhouden.
Het zijn leuke mensen om naar te kijken, maar wel een beetje wispelturig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |