abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 9 juli 2023 @ 09:34:40 #226
339901 LordofLeaves
praise the Lord!
pi_209819765
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 06:14 schreef Za het volgende:

[..]

Ik erger me steeds meer aan Erica. 😡
Waarom dan?
Honi de Cirkel tekenaar.
pi_209820106
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 10:47 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
Dit is eigenlijk wel een briljant idee, Maxime en Petertje samen op pad. Wel maar 1 aflevering per 3 weken graag
want het gaat gevaarlijk zijn voor de volksgezondheid, al die ergernis aan het duo.

Toch zou ik kijken -O-

Maar wat zouden ze samen kunnen aanpakken? Iets met commanderen, dat sowieso, maar wat?

Het zou ook wel leuk zijn om ze tegen elkaar op te zetten. Maxime gaat Petertje bootcamp lessen geven.
Nee, dat zou ik niet kijken. Wel een paar afleveringen waarin Petertje en Martien de vakantiehuisjes onder de loep gaan nemen en Martien de opdracht krijgt deze te gaan restylen en dat ze dan samen op pad gaan hiervoor. Martien die alles exclusief en excentriek wilt hebben en Petertje die alles te duur vindt en Martien hysterisch de samenwerking opzegt.
pi_209825738
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

Waarom dan?
Ze is eigenlijk nooit lief voor Martien, is bijzonder humeurig itt de Chateau tijd waar ze het imo echt naar haar zin had, eigenlijk dirigeert ze de hele familie op een onprettige manier. Aan Montana besteed ze überhaupt nooit aandacht. Ze loopt continu in volle vaart rond met haar afkeuring, regelneverij en gevoel van superioriteit.
Haar lachje staat me ook enorm tegen. Een vervelende vrouw, op geen enkele manier een toevoeging voor deze show.
  zondag 9 juli 2023 @ 18:52:36 #229
339901 LordofLeaves
praise the Lord!
pi_209829447
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef Za het volgende:

[..]
Ze is eigenlijk nooit lief voor Martien, is bijzonder humeurig itt de Chateau tijd waar ze het imo echt naar haar zin had, eigenlijk dirigeert ze de hele familie op een onprettige manier. Aan Montana besteed ze überhaupt nooit aandacht. Ze loopt continu in volle vaart rond met haar afkeuring, regelneverij en gevoel van superioriteit.
Haar lachje staat me ook enorm tegen. Een vervelende vrouw, op geen enkele manier een toevoeging voor deze show.
:D Mooi verwoord.
Honi de Cirkel tekenaar.
pi_209831355
quote:

[..]
Mee eens en toch vind ik ' een vervelende vrouw' haar niet typeren. Erica is in mijn ogen juist de meest grappige persoon uit deze reality-serie. Als je tenminste van cynische humor houdt. Ze geeft gewoon toe dat het haar om de centen gaat en verder geen poespas. Dat emotionele gedoe met die honden (opgezet of nog levend) vind ik dan weer een raar dingetje. Wel denk ik dat ze prima past bij de categorie Baudet.
pi_209832543
Ik denk dat ze uiteindelijk een ijskoude zakenvrouw is en ze je er zo uitknikkert als het haar uitkomt, net zoals toen met Caroline en Nadege.
pi_209832609
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:19 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat ze uiteindelijk een ijskoude zakenvrouw is en ze je er zo uitknikkert als het haar uitkomt, net zoals toen met Caroline en Nadege.
Mwah, Caroline was ook een 'werknermer' met issues. Net zoals Nadege. Begonnen allebei van allerlei dingen te eisen. Dat Erica een zakenvrouw is geef ik toe, maar ijskoud? Nee, zeker niet.
pi_209917073
quote:
99s.gif Op zondag 9 juli 2023 10:07 schreef praadje het volgende:

[..]
Nee, dat zou ik niet kijken. Wel een paar afleveringen waarin Petertje en Martien de vakantiehuisjes onder de loep gaan nemen en Martien de opdracht krijgt deze te gaan restylen en dat ze dan samen op pad gaan hiervoor. Martien die alles exclusief en excentriek wilt hebben en Petertje die alles te duur vindt en Martien hysterisch de samenwerking opzegt.
dit is inderdaad een beter idee! misschien kan maxime er toch nog in, die gaat dan met mark op pad of zo.
puur voor wat extra ergernis :)

maar martien en peter samen de styling van de huisjes, dat lijkt me erg grappig, vooral omdat martien ook
niet zomaar alles pikt, die geeft peter tenminste een grote mond terug :)

maar ik denk dat 'petertje' nu wel klaar is, op tv.
pi_209917118
quote:

[..]
Tot halverwege de periode in Frankrijk vond ik haar heel leuk maar vanaf het verbouwen van dat huisje in de tuin
van het Chateau werd het steeds meer bits zijn, vitten, alles tegenspreken en martien afblaffen.
pi_209917411
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 15:33 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
dit is inderdaad een beter idee! misschien kan maxime er toch nog in, die gaat dan met mark op pad of zo.
puur voor wat extra ergernis :)

maar martien en peter samen de styling van de huisjes, dat lijkt me erg grappig, vooral omdat martien ook
niet zomaar alles pikt, die geeft peter tenminste een grote mond terug :)

maar ik denk dat 'petertje' nu wel klaar is, op tv.
Oh ja! Mark en Maxime samen. Dat wordt leuke televisie _O_
  maandag 28 augustus 2023 @ 23:16:58 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210461362
Was dus vandaag weer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210462256
Dank golfer. Kon het topic niet vinden :)

Aardige show gisteren. Gepruts bij het ontbijt.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:27:48 #238
339901 LordofLeaves
praise the Lord!
pi_210463001
Vond de eerste aflevering van dit seizoen al leuker dan alle delen van het vorige seizoen samen. :P
Honi de Cirkel tekenaar.
pi_210464023
quote:

[..]
Maar zónder haar zou er weinig terechtkomen van al die spontane plannen die ze keer op keer weer maken.
pi_210464086
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 06:25 schreef Drass het volgende:
Dank golfer. Kon het topic niet vinden :)

Aardige show gisteren. Gepruts bij het ontbijt.
Alles liep maar weer eens in de soep met diverse proefpersonen. Ze waren al snel door de perssinasappelen heen en ook waren er geen koffiebonen meer en het ontbijt was vergeten. Maar goed dat het proefklanten waren want de volgende ochtend schrok Erica van de vele afwas waar ze niet op gerekend had. Nee, die lui doen maar wat en denken dat alles wel goud zal worden onder hun handen. En als we het dan toch over irritante mensen hebben dan is die dochter, Maxime, wel de grootste zeg! Martien is de grootste aansteller van allemaal met zijn wapperende handjes en Erica is nu eenmaal de spil die alles wel in orde krijgt want zonder haar zou de ellende alleen maar groter zijn.
pi_210533510
12 dozen sinaasappelen :D

Wat een verassing, woning gesloopt en nu mag het pension niet open ;(
  maandag 4 september 2023 @ 21:05:34 #242
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_210533539
Caroline komt zieltjes winnen
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_210533968
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:34 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Alles liep maar weer eens in de soep met diverse proefpersonen. Ze waren al snel door de perssinasappelen heen en ook waren er geen koffiebonen meer en het ontbijt was vergeten. Maar goed dat het proefklanten waren want de volgende ochtend schrok Erica van de vele afwas waar ze niet op gerekend had. Nee, die lui doen maar wat en denken dat alles wel goud zal worden onder hun handen. En als we het dan toch over irritante mensen hebben dan is die dochter, Maxime, wel de grootste zeg! Martien is de grootste aansteller van allemaal met zijn wapperende handjes en Erica is nu eenmaal de spil die alles wel in orde krijgt want zonder haar zou de ellende alleen maar groter zijn.
Welke ellende?
Deze mensen zijn flink rijk geworden. De "miskleunen" zijn gescript/ ingecalculeerd /bedacht.
En als gasten er last van hebben, zoals ook in Frankrijk, dan interesseert ze dat helemaal niks.
  Moderator maandag 4 september 2023 @ 22:41:48 #244
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210534487
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
Vond de eerste aflevering van dit seizoen al leuker dan alle delen van het vorige seizoen samen. :P
Dat
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 4 september 2023 @ 23:37:55 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210534953
Kijken het nu terug.

Volgens mij hadden ze toch mensen aangenomen voor de housekeeping?
Waarom doen ze nu net alsof ze zelf alle bedden afhalen en verschonen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 september 2023 @ 00:04:02 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210535136
Martien gaat wonen in het achterhuis.
Martien Frank zijn dagboek wordt vast een succes. :')
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:13:52 #247
339901 LordofLeaves
praise the Lord!
pi_210536789
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 23:37 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.

Er liep al een soort van nieuwe Nadege rond.
Honi de Cirkel tekenaar.
pi_210538409
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 21:47 schreef nomina het volgende:

[..]
Welke ellende?
Deze mensen zijn flink rijk geworden. De "miskleunen" zijn gescript/ ingecalculeerd /bedacht.
En als gasten er last van hebben, zoals ook in Frankrijk, dan interesseert ze dat helemaal niks.
Erica regelt heel erg veel en is een keiharde werker. Met de ellende bedoel ik wat ze allemaal al hebben meegemaakt met miskleunen van huizen waar dan opeens niet meer in gewoond mag worden. Vind het ook idioot dat je dit soort dingen als Gemeente niet eerder laat weten. Ook die andere woning waar ze net klaar waren met de verbouwing en dan pas horen van de Gemeente dat een deel niet eens bewoond mag worden. Erica blijft er stoïcijns onder. Krijg steeds meer de indruk dat mensen hen niet in hun buurt willen hebben want nu waren er eieren tegen de ramen gegooid. Dat doe je toch niet als deze familie er met hun bedrijf welkom is?
  dinsdag 5 september 2023 @ 13:30:37 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210538768
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:46 schreef Chea49 het volgende:

Erica regelt heel erg veel en is een keiharde werker. Met de ellende bedoel ik wat ze allemaal al hebben meegemaakt met miskleunen van huizen waar dan opeens niet meer in gewoond mag worden. Vind het ook idioot dat je dit soort dingen als Gemeente niet eerder laat weten. Ook die andere woning waar ze net klaar waren met de verbouwing en dan pas horen van de Gemeente dat een deel niet eens bewoond mag worden. Erica blijft er stoïcijns onder. Krijg steeds meer de indruk dat mensen hen niet in hun buurt willen hebben want nu waren er eieren tegen de ramen gegooid. Dat doe je toch niet als deze familie er met hun bedrijf welkom is?
Ze gaan gewoon er van uit dat ze met hun BN-erschap en de publiciteit in De Telegraaf en bij RTL-boulevard alles kunnen maken/doen, zonder eerst de vergunningen goed geregeld te hebben.
Het rare is dat ze er nog mee wegkomen ook.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 september 2023 @ 17:05:27 #250
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210541114
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 23:37 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.

Er moet tv worden gemaakt.
Net als die verbouwing, dat zal ook voor het grootste gedeelte zijn uitbesteed.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')