quote:Ze zong niet al te best vandaag..
Op zaterdag 8 februari 2003 23:11 schreef Smeich het volgende:Hoe kan die jury dit nu weten zeg!?!?
quote:Het moet wel deze week..
Op zaterdag 8 februari 2003 23:12 schreef Cybart het volgende:
waarom zeggen ze niet meteen dat Marieke weg isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Jim wel? En die is wel door......
Op zaterdag 8 februari 2003 23:12 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ze zong niet al te best vandaag..
quote:Als Marieke op de stoel zit wel ja.
waarom zeggen ze niet meteen dat Marieke weg isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik gok dan david op de stoel,,,RTL-tactiek
ik accepteer de cookies.
quote:Tsja, 'het meer is nooit vol'...
Op zaterdag 8 februari 2003 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Jim blijven? ONVOORSTELBAAR!!!!!!!
quote:Jim is gewoon standaard populair.. dus die heeft al een streepje voor..
Op zaterdag 8 februari 2003 23:12 schreef Smeich het volgende:[..]
Jim wel? En die is wel door......
quote:Ok, geen gelijk...
Op zaterdag 8 februari 2003 23:13 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ik gok dan david op de stoel,,,RTL-tactiek
quote:Yup, denk het ook.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:13 schreef sweek het volgende:
Dan valt Marieke wel af, denk ik... Nouja, ik ben nergens meer zeker van.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop