quote:Nah, ook een beetje onzin.. alsof een jongen niet kan én mag huilen...
Op zaterdag 8 februari 2003 23:32 schreef Gerdo het volgende:
heb je helemaal gelijk in.. alleen dat gejank van net: kom nou toch... of het is echt een mietje, of hij doet maar alsof (en ik gok op het laatste)
quote:yup ... ze begon haar nummer errrug braaf
Op zaterdag 8 februari 2003 23:31 schreef SEMTEX het volgende:
En Dewi moet haar stem eens krachtiger laten klinkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:David zingt wel goed lieverd.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar vanavond heeft David toch wel bewezen dat hij zo oppervlakkig is als een dubbeltje.
quote:Omdat ik hem zo stom vind kan ik dat niet horen.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:33 schreef schatje het volgende:
David zingt wel goed lieverd.
quote:yup ... helemaal mee eens
Op zaterdag 8 februari 2003 23:32 schreef scanman01 het volgende:[..]
Doe me een lol zeg. Ik als Queenfan heb me een ongeluk zitten ergeren en ik weet zeker iedereen die echt Queen fan is. Hij was echt de enige vanavond die het orgineel geweld aan deed.
quote:De kijker beller heeft besloten wie ze het leukst vinden... dat lijkt me heel wat anders. Vandaar dat ook Zosja en Yuli er al uit zijn. Niet omdat ze slecht waren, wat het lijkt me dat ieder weldenkend mens het wel eens is dat dat niet zo was.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:28 schreef schatje het volgende:[..]
De kijker heeft besloten dat Matieke ronduit het slechtst was, en Jim die zit er nog steeds in.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop