quote:LOL
Op zaterdag 8 februari 2003 23:26 schreef RoK het volgende:
Marieke is de eerste die we terug zullen zien met een clip op TMF. Hadden we niet verlost kunnen worden van die nepneger trouwens? Wat een ontevreden uitstraling heeft die gast...
issie geschminkt dan
quote:jim zag er tijdens zijn auditie en theatherronde veel leuker en beter uit dan nu
Op zaterdag 8 februari 2003 23:25 schreef schatje het volgende:[..]
verder was ie vandaag wel redelijk goed!
nou vanavond het eindlijstje:
1. David
2. Hind
3. Jim
4. Jamai
5. Dewi
6. Marieke
voor volgende week voorspel ik
1. Hind
2. David (hij moet nu het niveau vast houden)
3. Jim
4. Dewi
5. Jamai
ik voorspel het einde van die kerel
quote:Ik denk het niet.. maar we zullen zien
Op zaterdag 8 februari 2003 23:26 schreef RoK het volgende:
Marieke is de eerste die we terug zullen zien met een clip op TMF. Hadden we niet verlost kunnen worden van die nepneger trouwens? Wat een ontevreden uitstraling heeft die gast...
quote:Volgens mij moeten ze ook nog nadat ze eruit liggen de pers te woord staan en dergelijke (weet alleen niet voor hoe lang).
Op zaterdag 8 februari 2003 23:26 schreef MegA het volgende:
er zal vast nog een contract zijn voor de nodige promotie doeleinden.. etc .. zo gemakkelijk komt ze er niet vanaf..
quote:De kijker heeft besloten dat Matieke ronduit het slechtst was, en Jim die zit er nog steeds in.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, dat was toch echt Jim hoor...... Die heeft een abo op 'het slechtst zijn'!
quote:let's hope you're right
Op zaterdag 8 februari 2003 23:27 schreef Cybart het volgende:[..]
voor volgende week voorspel ik
1. Hind
2. David (hij moet nu het niveau vast houden)
3. Jim
4. Dewi
5. Jamaiik voorspel het einde van die kerel
quote:tevens de bekende dingen die ze ook bij BB hanteren
Op zaterdag 8 februari 2003 23:27 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ow vast wel.. zoals ik al zei, is ze fotogeniek.. dus ze zal vast nog wel iets te doen krijgen.. maar met zingen komt ze niet verder.. denk ik dan
je mond houden over alles.. .alleen interviews etc met toestemming van de HMG ..
quote:Hij zeikt zowat in zijn broek van de zenuwen, als je dat gezicht ziet, ril ril lipje.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:27 schreef Cybart het volgende:[..]
jim zag er tijdens zijn auditie en theatherronde veel leuker en beter uit dan nu
nu lijkt ie een verpakking die inhoudsloos is
ik zie geen emotie meer bij hem
quote:Nee nee, de SMS-meisjes die de phone van pa en ma jatten hebben besloten dat Jim mocht blijven!
Op zaterdag 8 februari 2003 23:28 schreef schatje het volgende:[..]
De kijker heeft besloten dat Matieke ronduit het slechtst was, en Jim die zit er nog steeds in.
quote:Oprecht lijkt hij me wel... Maar zingen/optreden kan hij niet. Maar dat maakt de bellende meisjes niets uit. Die stemmen juist de mensen eruit die dat talent wél hebben. Marieke, Zosja en Yuli zijn alledrie talenten waarmee je een zeer goede show kunt neerzetten. Helaas is dat bij Idols niet belangrijk blijkbaar.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:27 schreef Gerdo het volgende:[..]
Sorry: naar mijn mening is hij niet oprecht!
quote:Onvoorstelbaar.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:28 schreef schatje het volgende:[..]
De kijker heeft besloten dat Matieke ronduit het slechtst was, en Jim die zit er nog steeds in.
quote:Tis nog een klein kindje...hij verlangt naar zijn moeder.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:30 schreef schatje het volgende:[..]
Hij zeikt zowat in zijn broek van de zenuwen, als je dat gezicht ziet, ril ril lipje.
quote:heb ik toch nog Gwen in Idols gezien
Op zaterdag 8 februari 2003 22:59 schreef Cybart het volgende:
shakira goes gothic*proest*
Maar Dewi op de bank...Dat kan toch niet!!
Oh, en Gareth was LEUK (qua liedje dan, hoor, qua uiterlijk doet het me niet zoveel). Heb hem zelf 1 x in het echhie gezien, samen met Westlife in Londen en het publiek ging daar echt volledig uit z'n dak.
quote:Bedankt voor de bevestiging...
Op zaterdag 8 februari 2003 23:30 schreef boebiedoe het volgende:
Voor de stupid bitchén onder ons, die opname van die paranormale beurs was er voordat joel eruit was,
quote:heb je helemaal gelijk in.. alleen dat gejank van net: kom nou toch... of het is echt een mietje, of hij doet maar alsof (en ik gok op het laatste)
Op zaterdag 8 februari 2003 23:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Oprecht lijkt hij me wel... Maar zingen/optreden kan hij niet. Maar dat maakt de bellende meisjes niets uit. Die stemmen juist de mensen eruit die dat talent wél hebben. Marieke, Zosja en Yuli zijn alledrie talenten waarmee je een zeer goede show kunt neerzetten. Helaas is dat bij Idols niet belangrijk blijkbaar.
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 23:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Maar zingen/optreden kan hij niet. Maar dat maakt de bellende meisjes niets uit. Die stemmen juist de mensen eruit die dat talent wél hebben. Marieke, Zosja en Yuli zijn alledrie talenten waarmee je een zeer goede show kunt neerzetten. Helaas is dat bij Idols niet belangrijk blijkbaar.
quote:Doe me een lol zeg. Ik als Queenfan heb me een ongeluk zitten ergeren en ik weet zeker iedereen die echt Queen fan is. Hij was echt de enige vanavond die het orgineel geweld aan deed.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:27 schreef Cybart het volgende:
verder was ie vandaag wel redelijk goed!
quote:Dat had ik dus ook. Net als vorige week Jim. Dus, wat ik al eerder zei: volgende week Jamai of Hind.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:31 schreef Minnie_ het volgende:
Maar Dewi op de bank...Dat kan toch niet!!
quote:Welnee ik vond m boelkloedig.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar vanavond heeft David toch wel bewezen dat hij zo oppervlakkig is als een dubbeltje.
quote:Misschien dat hij één dezer weken nog instort. Wel gemeen om te zeggen, maar van mij mag die 'gladbek' er echt zo snel mogelijk uit. Het gaat natuurlijk niet gebeuren en hij wint alsnog, want hij verkoopt goed... (eigenlijk ben je indien je wint gewoon een hoer van de HMG).
Op zaterdag 8 februari 2003 23:30 schreef schatje het volgende:
Hij zeikt zowat in zijn broek van de zenuwen, als je dat gezicht ziet, ril ril lipje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |