Dat er nog heel wat mogen volgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:44 schreef Tussle266 het volgende:
Dagelijks stukje Timbaland tussendoor.
Volgens mij als ik het goed gezien heb zit er iedere dag wel iets tussen. Gisteren zijn er al een stuk of 5 geweest.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat er nog heel wat mogen volgen.
Hoop in ieder geval nog What Goes Around...Comes Around te horen. En dan de lange versie met Interludequote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij als ik het goed gezien heb zit er iedere dag wel iets tussen. Gisteren zijn er al een stuk of 5 geweest.
De moeite genomen om te tellen in de lunchpauze. Volgens mij komen er nog 17.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval nog What Goes Around...Comes Around te horen. En dan de lange versie met Interlude
Lijkt me veel. Tel je alles van Justified mee? Want dat is bijvoorbeeld alleen Cry Me A River meen ik, de rest is Neptunes.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De moeite genomen om te tellen in de lunchpauze. Volgens mij komen er nog 17.
Justified is niet alleen Cry me a river, maar ik heb Like I Love You en Rock Your Body niet bij die 17 gerekend. Want die zijn inderdaad Neptunes. Maar je hebt bijvoorbeeld ook 4 minutes van Madonna nog, je hebt One Republic, Verschillende Furtado's, Missy, Timbaland zelf. Je komt al snel aan 17 hoor. Volgens mij klopt het en anders zijn het er 15 of 16.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me veel. Tel je alles van Justified mee? Want dat is bijvoorbeeld alleen Cry Me A River meen ik, de rest is Neptunes.
En terecht! Leuk klusje voor de lunchpauze ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De moeite genomen om te tellen in de lunchpauze. Volgens mij komen er nog 17.
Als je dan nog 'uitstapjes' als Ayo Technology enzo meeneemt, dan komt het wel uit. Volgens mij heeft hij 25 producties bij de 1003, dat is echt Beatlesproporties, 2%. Je zou hem succesvol kunnen noemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
2x Missy, 4x Nelly, OneRepublic en Madonna, 5x Timberlake, Aaliyah en z'n eigen productie tel ik. Toch wel 15 ja.
Niet met Katy Perry dus helaas. Das ondergewaardeerd genot. Maar al met al geen verkeerde score.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
2x Missy, 4x Nelly, OneRepublic en Madonna, 5x Timberlake, Aaliyah en z'n eigen productie tel ik. Toch wel 15 ja.
Shock Value II is voor mij ook eigenlijk wel uit 2010 (officieel december 2009)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Niet met Katy Perry dus helaas. Das ondergewaardeerd genot. Maar al met al geen verkeerde score.
De kwantumhit komt nog zie ik. Ook hun beste wmbquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit nog bekend genoeg is dat mensen erop hebben gestemd verbaast me wel. Wel leuk, hoewel van beiden niet het beste werk
Ik vind Empire beter. Van C-Mon en Kypski kan ik zo niks meer noemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De kwantumhit komt nog zie ik. Ook hun beste wmb
Voor de beste Black Eyed Peas zeker!quote:
Het is een relatief veilig, toegankelijk en meezingbaar liedje.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:27 schreef Tussle266 het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat van alles wat Basement Jaxx heeft gedaan, juist deze het zo goed doet in de 3FM-lijstjes,
Ah ik ben niet de enige die dit roept dusquote:
Verontrustend eigenlijk om daar synchroon aan te denkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige die dit roept dus
Het uur dat je wist dat zou komen is eindelijk hier.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:37 schreef Tussle266 het volgende:
Ik dacht dat nu die Chicago/Bucketheads kwam...
Edit: Opgezocht, is I know you want me. Die bewaren ze ongetwijfeld nog voor een nog slechter moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |