Ik gok dat dit de enige zwarte koffie is in een lijstjescontext dit jaar. P. Machinery zie ik nog wel elders in een 80's lijstje terugkeren later dit seizoen. Ik bijt wel even door met Edgar Davids en de ambassadeur van Sky Radio en de drummer van U2.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na deze kunnen we zappen. Tot de laatste 2 (al verkies ik P.Machinery boven Black Coffee, jammer dat die overlappen)
Dat nummer van de drummer van U2 vind ik niet onaardig, het is vooral erg vervelend bij die band dat hun grootste hits de zeverballads zijn. Maar die hoorde ik vorige week nog in de reguliere programmering.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik gok dat dit de enige zwarte koffie is in een lijstjescontext dit jaar. P. Machinery zie ik nog wel elders in een 80's lijstje terugkeren later dit seizoen. Ik bijt wel even door met Edgar Davids en de ambassadeur van Sky Radio en de drummer van U2.
Ik niet, die cover van Under the Bridge blijft niet te tolererenquote:Op maandag 13 februari 2023 10:48 schreef Tussle266 het volgende:
In een ander leven was ik met alle All Saints getrouwd.
Dit zijn wel 2 prijsnummers achter elkaar. Michelle, oh Michelle.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:16 schreef Tussle266 het volgende:
Het is wel een beetje een tafeltennisuurtje he? Wel, niet, wel, niet. Man man man.
Ik kon me haar niet zo goed meer voor me halen, buiten dat ze haar man nog weleens een rechtse directe wil geven. Beetje Avril Light, maar wel prima verder.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn wel 2 prijsnummers achter elkaar. Michelle, oh Michelle.
Oja, ze was met die van de Black Keys he? Dat staat me bij ja. Buiten dit en The Game of Love ook niks noemenswaardigs gehad qua hits maar ik vond dat in die tijd leukquote:Op maandag 13 februari 2023 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kon me haar niet zo goed meer voor me halen, buiten dat ze haar man nog weleens een rechtse directe wil geven. Beetje Avril Light, maar wel prima verder.
Die eerste CD was ook best leuk. Ergens vreemd dat dat buiten Amerika bijna nergens echt is aangeslagen.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, ze was met die van de Black Keys he? Dat staat me bij ja. Buiten dit en The Game of Love ook niks noemenswaardigs gehad qua hits maar ik vond dat in die tijd leuk
Ik ben geen kenner van Curtis, wat was het verschil?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:09 schreef Tussle266 het volgende:
Geheel des NPO's gewoon een andere versie draaien dan waarop gestemd is. Het is sowieso niet veel, maar doe in ieder geval even wat er gevraagd wordt.
De versie waarop gestemd is, is die met slechts Curtis in 3 versjes. Dit was er 1 met Snoep de hond, Lloyd Banks en nog een pipo die ik even niet paraat heb. Ook wel bekend als de remix. Waren destijds wel allebei op de radio te horen. Maar dat is eigenlijk net zoiets als dat je in week 53 op Numb en op Numb/Encore kan stemmen. Als je Numb stemt moet je niet met Numb/Encore aankomen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner van Curtis, wat was het verschil?
Beter dan het origineelquote:Op maandag 13 februari 2023 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, die cover van Under the Bridge blijft niet te tolereren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |